Toinen haaveissa <3

Täällä käytiin folliultrassa.Limakalvo oli paksuuntunut 5,7mm ja kaksi rakkulaa löytyi toinen ehkä munasarjojen ulkopuolella ja toinen siellä missä pitääkin.Kokoa rakkuloilla oli 14-17mm koon välillä.Pistelyt jatkuu sunnuntaina irrotuspiikki ja tiistaina on inssi.Vihdoin ja viimein inssi tätä on odotettu :) Sanottiin että jos tuo mikä ehkä on ulkopuolella onkin oikeassa paikassa niin voi tulla kaksoset.Olisipa kaksoset mutta tärkeintä tietenkin saadaa raskaus alkamaan ja pikkuinen syliin asti <3 En ollut käynyt wc ennen sitä aikaa oli vaikea saada ekaksi näkymään mitään ja lääkäri laittoi wc käymään sitten saatiin nuo mitat.
 
d37dac12d4e0cd3e32ea09eecbf42dee

Täällä testattu 25mIU/ml testillä haamulainen, eilen tuli haamulaisen haamulainen. Ei ollu enää niitä herkkiä onestep-testejä(10mIU/ml)
Graisu kp26/24-31
 
Täällä testattu 25mIU/ml testillä haamulainen, eilen tuli haamulaisen haamulainen. Ei ollu enää niitä herkkiä onestep-testejä(10mIU/ml)
Graisu kp26/24-31
a8cec5a36cf44f2832899e6b1ebbc37e
 
Täällä testattu 25mIU/ml testillä haamulainen, eilen tuli haamulaisen haamulainen. Ei ollu enää niitä herkkiä onestep-testejä(10mIU/ml)
Graisu kp26/24-31
a8cec5a36cf44f2832899e6b1ebbc37e
 
Täällä testattu 25mIU/ml testillä haamulainen, eilen tuli haamulaisen haamulainen. Ei ollu enää niitä herkkiä onestep-testejä(10mIU/ml)
Graisu kp26/24-31
 
Tänä aamuna uus erittäin herkkä testi, hyvä jos noinkaan vahva mitä eilen :arghh: Ja vuoto ei oo alkanut vieläkään, eilen ei tullut enää varsinaista tuhruakaan vaan pelkkää kellertävää... Mutta jos se vuoto ei nyt ala eikä testi ala olla plussa (nyt 30/28) niin mitä tässä pitää tehä? Joudunko vaan odottelemaan vuodon alkua? Periaatteessa vielä on madollista että raskaus olis saanut alkunsa vasta pari päivää myöhemmin, mutta toi että viiva ei ollut vahvistunut, eikä varmaan edes yhtä vahva kuin eilen niin ei hyvältä näytä :arghh:
 
En saa kuvaa tänne! Mutta tein aamulla clearblu digi testin joka on + tai - merkkinen. Sain - eli negan MUTTA menin hölmöyksissäni roskikseen kurkkaamaan miltä se näyttää nyt ja siihen oli tullut + viivan ääriviivat. Eli pystysuoran viivan ääriviivat. Joo testin tekemisestä oli jo 2h aikaa mut onko kellään kokemusta noista testeistä?
 
Se on negatiivinen, kyseisessä testissä vaan sattuu ne ääriviivat näkyä. Moni ihmetellyt samaa, plussa jos on niin silloin se pystyviiva on samanlainen kun se vaakatasossa oleva.
 
Alinah näin vähän veikkasinkin. Hölmö olen ku täyty sinne roskikselle mennä. Näistä oppii taas. En ite löytänyt keskustelua mistään.
 
Täällä eilen ja tänään pistettiin.Huomenna olisi Ovitrellen irrotuspiikki ja inssi tiistaina.Täällä voidaan muutoin ihan hyvin.Vähän vatsaa vääntää ehkä tuosta pistos lääkkeestä tai tämän päivän ruuasta.Käytiin tänään ulkona syömässä joskus tulee roskaruuasta vatsan vääntöä.Eihän se olisi mahdollista että iteksee lähtisi irtomaan kun kerran pistin vielä tänään.Ei mitään valkovuotoa oo eikä haluja oo tullut yleensä oviksen aikaan tulee tämmöistä. Pitäisi vain osata luottaa lääkäriin mitä hän tekee.Viimeisin inssi kun tehtiin minulle oli hieman kerennyt lyyhistyä rakkula mutta tehtiin inssi silloin oli jo ovis oireita minulla.Rakkula ei silloin ollut paljon lyyhistynyt juuri ja juuri tästä raskaus sitten alkoi mutta päättyi kohtukuolemaan.
 
Ei oo vahvistunut yhtään perjantaista.. Ehkä jopa haalistunut. Ja vuotoa ei näy. Tuhrua oli ma-to, mutta sekin loppui kokonaan. Ahdistaaaa. Nytkö mä sitten odotan vaan?!
 

Liitteet

  • IMG_3298.JPG
    IMG_3298.JPG
    851.5 KB · Katsottu: 102
Muuten Kastekukka, mä mietin tota samaa että jokohan ne ottais tutkimuksiin, kun vuosi kuitenkin yritystä, vai vaikuttaako se että on ollut 1 keskenmeno ja nyt kai kemiallinen. Siis että ollaanko siellä tyyliin "oothan tullut raskaaks".. Ennen esikoista oli se 3 ja tutkimukset alotettiin mutta ei päästy verikokeita pidemmälle kun olin jo raskaana ja se raskaus menikin hyvin.. Ja sitten se, että lasketaanko yrittämiseksi se aika kun oon vielä imettänyt, nyt menny 8 kuukautta imettämättä..
 
Takaisin
Top