Toinen haaveissa <3

Felicity, onnea :)

Kastekukalle tsemppiä piinailuun ja toivotaan plussaa!

Jotenkin täälläkin alkaa pikku hiljaa toivo mennä et meille lisää lapsia suotaisiin. Siis ei sinänsä mitään syytä miksen raskautuisi tms mut kun siihen tarvitaan myös sen miehen panostusta. Kun ei nuo lapset sikiä ihan pyhällä hengellä ja toiveella et niitä voisi tulla lisää :D Ovista odottelen alkuviikosta, mut mies uudella paikkakunnalla reilun 250km päässä ja mä pojan kanssa vielä vanhalla niin taitaa tämäkin kierto tosiaan mennä ohi. Sit kun itsellä oli tavoitteena et toinen lapsi syntyisi vuonna 2018 niin pianpa ne muutamat kuukaudet menee, varsinkin jos tulee km tai muuta... Ei pitäis luoda tavoitteita: D
 
Onnea felicity! Ja vähän mietinkin aiemmin, et minkäköhän ikäinen olet, vaiko ihan teininä naimisiinmennyt :D

Täältä puuttuu oireet, en usko raskauteen tässä kierrossa. Ensi kierto menisi hyvin samaan laskettuun aikaan esikoisen kanssa, niin en ole ihan varma haluaisinko silloin edes tulla raskaaksi..
 
Felicity, onnea! :)

Mamma84
, vaikutitkin niin tutulta, ja kun huomasin allekirjoituksesi, niin tajusin, että plussattiin samaan aikaan.

Kastekukka, sun oireet on lupaavia! Mulla oli molemmissa raskauksissa elohiiri alavatsalla, vielä ei semmoista ole ollut. Toiveet ovat silti (liian) korkealla. On niin jännä olo ja vahvat oireet. Tai sitten olen ihan hullu.

On. Vahvat oireet jatkuvat. Yhtä aikaa vahva usko, että joku siellä on, mutta silti ihan yhtä varma, että menkat alkaa. Vielä en uskalla testata. Mun piti odottaa testauksen kanssa menkkoihin tai lähinnä siihen, ettei niitä tule, mutta mulla on niin outo olo... On vaan saanut niin usein pettyä.
 
Felicity, onnea :)

Kastekukalle tsemppiä piinailuun ja toivotaan plussaa!

Jotenkin täälläkin alkaa pikku hiljaa toivo mennä et meille lisää lapsia suotaisiin. Siis ei sinänsä mitään syytä miksen raskautuisi tms mut kun siihen tarvitaan myös sen miehen panostusta. Kun ei nuo lapset sikiä ihan pyhällä hengellä ja toiveella et niitä voisi tulla lisää :D Ovista odottelen alkuviikosta, mut mies uudella paikkakunnalla reilun 250km päässä ja mä pojan kanssa vielä vanhalla niin taitaa tämäkin kierto tosiaan mennä ohi. Sit kun itsellä oli tavoitteena et toinen lapsi syntyisi vuonna 2018 niin pianpa ne muutamat kuukaudet menee, varsinkin jos tulee km tai muuta... Ei pitäis luoda tavoitteita: D

Täällä ihan samat fiilikset. Ärsyttää itkettää potuttaa ja kaikkea siltä väliltä. Ei ne tosiaan pyhästä hengestä ne lapset sikiä. Ite haluaisin talletella vaikka joka päivä niin eipä tarvis ovista metsästellä eikä kalenteria kurkkia. Se tärppäis sitten kun on sen aika mutta ei nyt kuitenkaan jäis kiinni siitä että mahdollisuudet on nolla jo valmiiksi.
Eilen tätä asiaa hellulle jo itkeä tihrustinkin että ei me kyllä ikinä saada neidille mitään sisaruksia ja jos joskus sitten saadaan niin ikäero on niin suuri ettei niistä mitään seuraa toisilleen tule olemaan. Ite oisin halunnu semmosen 2-3 vuotta ikäeroa, mutta myöhässä ollaan jo nyt asian suhteen kun ei toivoakaan plussasta näy. :(
 
9eb7bf35e77d92b64f0f9e4d90fd7a7a


d279db166c431262a4fb1dbd0be3fb8c


Tässä nyt eiliset testikuvat kun vihdoin toimii tuo kuvan liittäminen :)
 
Freyja86 ja DuraCellPupu, ihan samoja fiiliksiä täällä!

Mä menin tekemään sen virheen, että otin tähän kiertoon ovulaatiotikut käyttöön. Kiertoni on säännöllinen ja ovulaatio-oireet melko selvät, ja otin tikut vain sen takia, että saisin (kerran) todettua, että milloin ovulaatio oikeasti on oireisiin nähden. Tikut näyttivätkin selvän plussan yhdelle päivälle (eilen), ja olisi ollut helppo talletella oikeana päivänä, mutta... Jotenkin tää iloinen vauvantekoviikonloppu menikin suorituspaineiksi ja kiukutteluksi ja blaa blaa ja nyt se ovis oli ja meni, hyödyntämättä.

Tiedän, että on tosi lapsellista ja naurettavaa marista tällaisesta, kun ei olla edes yritetty kauaa, mutta silti ärsyttää. Ei ne mahdollisuudet ilmeisesti kovin hyvät näin 37-vuotiaana muutenkaan ole, niin jos ei edes yritä, niin silloin mahdollisuus on ihan tasan nolla.

No, sen ainakin opin, että ei pidä kasata itselleen lisää paineita noilla ovistikuilla, kun niitä ei tosiaan epäsäännöllisen kierron takia tarvitse.

P.s. Felicity, onnea!
 
Onnea Felicity.:happy:

Freyja86 täällä kans itse luotu aikarajaa (ja samalla paineita) toiselle lapselle. Olen nyt hakenut esikoisesta hoitovapaata kunnes hän on 3v. Nykyiseen työpaikkaan koskaan tuskin enää menen koska työpisteeni siirtyi äloman aikana 87km päähän. Jotta saisin yhtä hyvän äitiysrahan kuin esikoisesta niin olisi LA:n siis oltava ennen kuin esikoinen 3v. Tämä luo paineita. Muuten sillä ikäerolla ei niin väliä kunhan ei yli 5v. mene.

On. En ole säännöllisesti testaillu ovista, mut tänään tein testin koska eilen oli oikeen kunnon ovislimat. No iltapäivällä tulikin O+.


Mamma84 kp20 dpo-1 yk6, ilman clomeja tää kierto.
 
Oli pakko kirjoitella. Oltiin viikko reissussa ja ovulaatio oli ekalla viikolla elokuussa. Ilmeisesti viikonlopun tienoilla. Nyt kun tultiin takas viime viikon keskiviikkona niin on alkanut oudot oireet. Maha tais heittää reissusta sekaisin mut edelleen tulee outoja mahakipuja ja vatsa ajoittain sekaisin. Lauantaina (noin 5-6 päivää ovulaatiosta) hirvee alavatsa kipu ja päänsärky koko päivän melkein. Samaa eilen paitsi alavatsan kipua oli vähän vähemmän. Tänään aamulla hieman pahaoloa aamupuuron jälkeen ja outo tunne edelleen vatsassa, muistelisin samankaltaista oloa esikoisesta. En vaan halua toivoa tai uskoa et nyt olisi tärpännyt oon niin monesti ollut ihan varma ja aina oon joutunut pettymään :( oireet on ihan erilaiset kuin koskaan ennen ja tunne erilainen, mutta pelkään et tää vaan on mun kuvitelmaa taas.. en tiedä et uskallanko ees koskaan testata :D
 
Takaisin
Top