Toinen haaveissa <3

Tsemppiä Heitsu, hyvä kun ootte saanut asiaa selvitettyä.

Mamma84, testasitko? :)

Tein eilen hätäisenä (kp24, dpo11)pc testin jossa näkyi haalea viiva.
Tänä aamuna viiva oli jo paremmin nähtävissä ja malttamattomana testadin clearblun digi testillä niin sekin näytti jo raskaana 1-2 viikkoa..
Ensimmäinen kierto ilman imetystä takana. Greippimehua litkin tässä kierrossa ekaa kertaa. [emoji16]
Maanantaina pojan 1v neuvola, niin eipä tarvii erikseen sinnekkään soitella
 
Tervetuloa DuraCellPupu! Onnea eveliina6 plussasta! Heitsulle edelleen tsemppiä vaikeaan tilanteeseen! Täällä tylsä vaihe ja arvon pakkaanko mökille ovistikut mukaan vai en. Ei oikein houkuta toi ulkohuussissa askartelu mutta en kyllä haluais missata ovistakaan. Mökillä ei oikein onnistu tuo joka toinen päivä touhuilu ihan tosta noin vaan :)
 
Taidetaan lyödä hanskat tiskiin, en vaan jaksa tätä jatkuvaa pettymystä. Poistan varmaankin kaikki foorumit ja facessa poistun kaikista vauva ryhmistä tai haaveissa ryhmistä tms. Mulla tulee pahamieli kun muut paukahtaa ympärillä paksuksi tyyliin heti ehkäisyn jätettyä pois tai ehkäisyn läpi! Mitä paskaa me ollaan tehty että meille ei suoda helposti lasta?
En vaan jaksa enään yhtään.. Mun täytyy syyskuussakin mennä töissä kirjottaa papereita mun jatkosta kun hoitovapaa loppuu lokakuun loppuun niin palaanko töihin vai mitä.
Meillä kakkosen yritystä takana 2016 tammi-helmikuun vaihteesta.
Ekaa ei edes silleen yritetty, mut välillä mietti miksi ei tuu plussaa? Esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden jälkeen..

Sitten nämä menkat, mikä helvetti siinä on että eilen näytti siltä että alkaa loppua kun käytiin lintsillä niin ei ollu tampooniin tullu juuri mitään eikä illalla tullut kun touhuttii suihkussa miehen kanssa niin yöllä sit oli taas vuotanut. Onneksi olin laittanut edes siteen, mut silti oli ohi vuotanut tippa puhtaisiin lakanoihin. Pieni ärsytys sekin! 

Huomenna festarit ja haluisin et nää tyhmät menkat loppuis jo!
 
Eveliina6 onnea plussasta! Tsemppiä alinah sulle! Pitkä yrittäminen on kyllä kuin raastinrautaa hinkkais viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Minullakin on kaveri joka on yrittänyt jo todella pitkään, reilusti yli 5 vuotta jo. Raskaaksi on muutaman kerran tullut mutta kaikki menneet kesken. :( Se on kurjaa miten elämä koettelee.
 
DuraCellPupu tervetuloa :) Me taidettiin olla yhtä aikaa kesäkuisissa silloin 2015. Meidän poitsu vaan tosin syntyi jo huhtikuussa. Muutama kuukaus ollaan toista kuumeiltu vähän huonolla menestyksellä. Ehkä syksyllä sit alkaa kunnon yritys...

Eveliina6, onnea plussasta!

Alinah, tsemppiä! Tuo on raastavaa kun plussaa ei vaan kuulu. Ehkä tauko sekä yrityksestä että forumeista/keskusteluista voi tehdä hyvää. Jos saisi jotain muuta ajateltavaa.

Ellikki, ihanaa tyttö <3 Mäkin salaa toivoisin seuraavaksi tyttöä kun yksi poika jo on. Olis niin ihanaa ostella kaikkia rimpsuja ja röyhelöitä ja tyttöjen juttuja :D
 
Eveliina6 onnea plussasta. Testasin, mut negaa näytti. Ehkä huomenna uudestaan kun en testaamatta pysty kuitenkaan olemaan.:woot:

ellikkikin puolivälissä jo, onnea tytöstä. Mää kans toivon tyttöä kun tykkään vaaleanpunaisesta ja tyttöjen härpäkkeistä.

On. Nyt oon onnellinen et luteaalivaihe on vähintään sen 10 päivää kun ei näy tuhrua vielä.:joyful:


Mamma84 dpo10 yk5
 
Hei Freyja86! Mukava törmätä tuttuun täällä! [emoji173] mites teillä se eka vuosi meni? Jäikö keskosuudesta jotain haasteita? Meillähän kans synnyttiin etunojassa 33+2. Meillä ei ole tullut mitään kehityksellisiä haasteita eteen. Nukuttiin vain eka 1,5 vuotta ihan todella huonosti. Neiti ois tykännyt että paras leikkiaika on yöllä 2 ja aamu kuuden välillä tai jos ei herätä yöllä leikkimään niin on ihan soveliasta herätä neljältä. Nyt nukutaan n. 9h yöunia keskeytyksettä että päästään sinne kuuden ja seitsemän välimaastoon. Ootkos muihin 5/15 porukkaan täällä törmännyt? Välillä ootte olleet mielessäni että mitenhän kenelläkin nykyään menee...
 
Tänään testattu taas cb earlyllä, One step 10miu ja sofin 25miu. Kaikki yhtä negoja. :(

Mamma84 dpo11
 
Mulla kans nega toissapvän ja tänään (menkat ois pitäny alkaa) toista yritystä nyt 6kk kohta takana. Esikkoaki tehtiin pitkää. Näköjää turha haaveilla pienestä ikäerosta.
 
Me yritettiin esikoista n. puol vuotta ja olisin halunnut niin, että ikäeroa olis pari vuotta mut tulee kyllä enemmän. Sektion takia piti odottaa vuos eikä vielä alkuvuodesta haluttu kuitenkaan käydä yrittämään. Saa nähdä kauan nyt menee :) Tosiaan on vasta yk1.
 
Meillä kans nyt yritetty toista 6kk kkm jälkeen. Jos ens kierrosta tärppäsi ni tulis 2,5v ikäeroa.
 
Meillä tää seuraava kierto on nyt ilman clomifeneja. Ostin apteekista donaferty ravintolisää, syön sitä ja metformiinia ens kierron. Parin viikon päästä kun gynenpolin kesäsulku loppuu niin varaan aikaa jotta voitas suunnitella jatkoa (clomit uudelleen vai lähete muihin hoitoihin).
Nyt koitan relata muutaman viikon ja pitää taukoa myös täältä foorumilta. Ja olla iloinen tuosta maailman ihanimmasta pojasta joka meillä jo on.:Heartblue
Mökkireissu parin päivän päästä sujuu varmasti kosteissa merkeissä.:dead:


Mamma84 dpo11 yk5
 
Hihkasen tännekin että poitun pikku hiljaa taka alalle. Mun kroppa elää vieläkin edellistä raskautta joten hoidan kropan ja pään balanssiin ja sit ehkä ens vuoden puolella uudestaan pikku kakkosen yritystä

PauliinaS kp21 dpo7? Yk10
 
Taidetaan lyödä hanskat tiskiin, en vaan jaksa tätä jatkuvaa pettymystä. Poistan varmaankin kaikki foorumit ja facessa poistun kaikista vauva ryhmistä tai haaveissa ryhmistä tms. Mulla tulee pahamieli kun muut paukahtaa ympärillä paksuksi tyyliin heti ehkäisyn jätettyä pois tai ehkäisyn läpi! Mitä paskaa me ollaan tehty että meille ei suoda helposti lasta?
En vaan jaksa enään yhtään.. Mun täytyy syyskuussakin mennä töissä kirjottaa papereita mun jatkosta kun hoitovapaa loppuu lokakuun loppuun niin palaanko töihin vai mitä.
Meillä kakkosen yritystä takana 2016 tammi-helmikuun vaihteesta.
Ekaa ei edes silleen yritetty, mut välillä mietti miksi ei tuu plussaa? Esikoinen ilmoitti tulostaan 2 vuoden jälkeen..

Sitten nämä menkat, mikä helvetti siinä on että eilen näytti siltä että alkaa loppua kun käytiin lintsillä niin ei ollu tampooniin tullu juuri mitään eikä illalla tullut kun touhuttii suihkussa miehen kanssa niin yöllä sit oli taas vuotanut. Onneksi olin laittanut edes siteen, mut silti oli ohi vuotanut tippa puhtaisiin lakanoihin. Pieni ärsytys sekin! 

Huomenna festarit ja haluisin et nää tyhmät menkat loppuis jo!

Heippa!

Olen tänne aiemmin sillon tällöin kirjoitellut. Nyt iski sinun kirjoituksesi silmään.

Täällä yritetty toista lasta 3 vuotta (esikoinen 9/2013). Huomenna aika lääkärille, että saataisiin lähetteet labraan ja lapsettomuuspolille. Esikoinen saanut alkunsa heti ekasta kierrosta, joten oletus jotenkin oli, että toisen kanssa olisi yhtä helppoa.

Tekstisi olisi voinut tulla suoraan minun näppäimistöltä, niin tuttuja tunteita ja ajatuksia. Tsemppiä ja voimia!
 
Eveliina6 onnea plussasta. Testasin, mut negaa näytti. Ehkä huomenna uudestaan kun en testaamatta pysty kuitenkaan olemaan.:woot:

ellikkikin puolivälissä jo, onnea tytöstä. Mää kans toivon tyttöä kun tykkään vaaleanpunaisesta ja tyttöjen härpäkkeistä.

On. Nyt oon onnellinen et luteaalivaihe on vähintään sen 10 päivää kun ei näy tuhrua vielä.:joyful:


Mamma84 dpo10 yk5

b832b2a8e93bc3b32be5849029287850
Tuossa ekat hankinnat typykälle, mäkin oon heikkona vaaleenpunaseen ja pitsiin :)
 
Moi! Liityn hissukseen seuraan, joskin yritän pitää maltillisena tämän foorumiroikkumisen.. Meillä esikoinen 5/15 ja toista "alettiin yrittämään" tammikuussa 2017, ehdin silloin täällä piipahtamaankin. Lainausmerkeissä, koska tulin raskaaksi kaksi päivää yrityspäätöksen jälkeen. Raskaus päättyi onnettomasti rv16, kun kehityshäiriöt osoittautuivat niin vakaviksi, ettei toivoa elävän lapsen syliinsaamisesta juuri enää ollut, joten päädyimme keskeyttämään raskauden. Nyt on saatu uusi yrityslupa ja pääkin tuntuisi olevan siinä kunnossa, että ehkäisy uskalletaan jättää pois. Kauhunsekaisin tuntein nyt siis kohti uutta raskautta, vaikka yritämmekin tietysti suhtautua asiaan optimistisesti!
 
Takaisin
Top