Toinen haaveissa <3

Täällä nyt vähän ylipäästy siitä episodista miehen kanssa.Tänne omaan hoito kiertoon kuuluu tälläistä että irrotuspiikkistä tulevasta ovulaatiosta on nyt 7pvää.Ollut tänä aikana etovaa oloa,rinnat kipeät,väsy,huimaus hieman ja nipistelyä vatsassa.Käytössä tällä hetkellä Lugesteron ja vielä viikko pitäisi käyttää sitä voi nuo oireet olla hyvinkin tuosta lääkkeesta mutta sen näkee vasta näiden Lugesteronin jälkeen :) testi päivä olisi se 4.8.
 
Pahoittelut Suvitus rankasta kokemuksesta.:/ Toivottavasti uusi raskaus saa alkunsa pian ja menee loppuun asti hyvin.

Mustakin tuntuu että vasta Ellikki plussasi ja nyt jo puoliväli!:D ei oma raskaus mene niin nopeasti kuin mudien.:D

Mulla tänään 8+0, viime viikolla varhaisultrassa kaikki ok, mut kyllä se vaan huolettaa, että onko taas seuraavassa ultrassa kaikki hyvin.:/
Kiva käydä aina välillä teidän kuulumisia lukemassa. Tsemppiä ja pikaista plussaa kaikille!:)
 
Kiitos tervetulotoivotuksista, pörräilin täällä satunnaisen harvakseltaan aiemmin, mutta kirjoittaminen tänne on vaan jääny.

20 yrityskertaa nyt takana, viimevuoden lokakuussa oli tuulimunaraskaus joka piti kaapia pois. Nyt ollut 3 viimesintä kiertoa clomifeni käytössä ja viimeisin kierto 100mg annoksella, josta esikoinen aikoinaan sai alkunsa. Viikko sitten tein haalean positiivisen testin, mutta rv 4+5 alkoi vuoto ja ensviikon maanantaina kun oma gyne palaa kesälomaltaan menen ultrattavaks et onko kaikki seuraavaa yrityskertaa varten kunnossa, nyt siis tauko kk clomeista.
 
Hei, onkos kukaan käyttänyt Woman Logia tai jotain muuta applikaatiota oireiden seuraamiseen? Itse latasin tuon pari päivää sitten puhelimeeni, koska oli tässä ekassa yrityskierrossa vähän hakusassa tuo ovulaatio, ja koska en ole aiemmin juurikaan kuukautisistani pitänyt kirjaa (ovat olleet säännölliset ja aina hyvin ennakoitavissa).

Merkkasin Woman Logiin tiedossa olleet päivät, ja kas vain, softa kertoi, että kiertoni on 24 päivää (eikä 26 niin kuin luulin). Sinne voi kuukautisten alku- ja loppupäivän lisäksi laittaa oireet (vuodot, päänsäryt, ärsytykset, jomotukset jne), jotka näkyvät kuvakkeina kalenterissa. Seksikerratkin voi merkitä. Kalenterissa näkyy myös todennäköinen ovulaatiopäivä, ja lisäksi (ainakin mulla) kahdeksan hedelmällisintä päivää. Vaikuttaa, että voisi toimia mulle, kun en ikinä muista kirjata koneelle mitään ylös, mutta puhelin on melkein aina mukana.

Oletetusta ehkä-ovulaatiosta on nyt viikko. Koska sen ajankohta on vähän epävarmaa, se tuli myös huonosti hyödynnettyä, eikä etukäteen ollenkaan. Olin jo ihan varma, että tää kierto on menetetty tapaus, mutta tänään tuli hiukan veristä vuotoa (kirkkaan punaista, mutta hyvin vahvasti kirkkaan liman sekaista, ja määrältään tosi vähäistä). Normaalisti mulla tulee tuhruvuotoa vain juuri ennen kuukautisia, joten järjenvastaisesti toiveet nousivat, että mitä jos se sittenkin on kiinnittymisvuotoa... Eli saattaa olla, että vähän tulee jännitettyä tämä viikko :D

Nyt kp18/24.
 
Mie latasin tuommosen kun Flo. Se kans laskee oletetun ovulaatiopäivän. Voi syöttää aamulämmöt, valkovuodot, oireet jne jne Tuntuu ainakin näin kahden kierron perusteella ihan hyvältä ja toimivalta.

Mulla kun ei minipillereitä syödessä ollu vuotoja ollenkaan niin ihan hyvä päästä jyvälle normi kierrostakin taas.
 
Itsellä on Ladytimer siellä myös voi oireet laittaa ja seksi kerrat .Se arvioi sitten oireiden ja kierron kautta milloin on ovis ja milloin alkaa kuukautiset.Sieltä löytyy myös chat Ladytimer sovelluksen käyttäjien kanssa olevien keskustelu.Hyvin on toimunut minulla ainakin :)
 
Pahoittelut Suvitus rankasta kokemuksesta.:/ Toivottavasti uusi raskaus saa alkunsa pian ja menee loppuun asti hyvin.

Mustakin tuntuu että vasta Ellikki plussasi ja nyt jo puoliväli!:D ei oma raskaus mene niin nopeasti kuin mudien.:D

Mulla tänään 8+0, viime viikolla varhaisultrassa kaikki ok, mut kyllä se vaan huolettaa, että onko taas seuraavassa ultrassa kaikki hyvin.:/
Kiva käydä aina välillä teidän kuulumisia lukemassa. Tsemppiä ja pikaista plussaa kaikille!:)

On munkin mielestä menny aika hurjan nopeesti, johtuu ehkä siitä kun tässä raskaudessa menee päivät esikoisen kanssa touhuten et ei kerkee yhtään omaa oloa ees miettiä. Muutenkin menossa seesteinen toinen kolmannes eikä paljoa oireita paitsi tukivyö on oltava käytössä jos vähänkin enemmän kävelee ja tää makeenhimo on jotain käsittämätöntä :D
 
Nyt irrotuspiikkin jälkeisiä päiviä mennään täällä nyt menossa 10pvä(10dpo) lugesteron lääke menossa myös sunnuntaina loppuu.Mitä mieletä ootte kannattaako tehä testi vai ei.Aamulla oli etovaa oloa ja oksennin näin irrotuspiikkin jälkeisinä päivinä ollut erilaisia oireita.Kuulema lääkkeestä voi tulla raskausoireen kaltaisia oireita mutta ei tule oksennusta kuitenkaan muita oireita voi tulla lääkkeestä paitsi tuo oksennus.Apteekkista kysyin että jos virtsan mukana tulee lugesteron jäämiä niin kanntaako arkita edes tehdä testiä kuulema lääke jäämät ei vaikuta tulokseen.Mutta kannattaako nyt jo tehdä testi kun on menossa 10pvä?
 
TAAS kierto alkoi uudelleen, eli eilinen oli kp1. Kyllä on harmitus suuri, toiveena kuitenkin että olisi tullut pian raskaaksi heti kun esikoinen täytti 6kk(nyt siis 1v2kk) No nyt 4 yk käyntiin ilman imetystä..
Jos jollakin on ollut varhainen km, niin sekoittaako se kiertoa kuinka paljon seuraavia kiertoja ajatellen? tää edellinen kierto oli ennätyslyhyt, vain 24pv????!! Mutta tsemppiä meille kaikille <3 uusi kierto, uusi mahdollisuus! :)
Graisu kp1/24-31 yk4 ilman imetystä
 
Täällä odotellaan edelleen. Kp 4/31 ja YK 4. Viime kierrossa luulin bonganneeni alkavan oviksen kun oli tosi haaleen viivat kahtena päivänä (yleensä en saa mitään viivaa aikaiseksi) mut katos 3 päivänä ja luulin et oli vaan jostain syystä noussut ja kierto edelleen sekaisin. No kuukautiset alko kumminkin ajallaan. On tää turhauttavaa kun on kierto sekaisin ja oviksesta ei tietoa. Mietein et mahtoiko sitä edes tulla viime kierrossa kun ne tikut oli perjaatteessa negatiivisia. Nyt ensi viikolla lähdössä Italiaan lomalle ja on ovulaation ajankohta, toivottavasti lomatunnelmissa tärppäisi :) niin kovin pikku kakkosta toivotaan <3
 
Minulla on käytössä womanlog ja melkohyvin ennustaa oviksen oikealle päivälle, toki tikutan myös.

Pahoittelut tädin kohdanneille.

ON: tänään oli hcg:n kontrolli ja se palautunu nyt alle 3.0, maanantaina on lääkäri jossa sitte mietitään jatkoa.
 
Täällä tänään irrotuspiikkista 11pvää(11dpo) en testannut kun kirjoittin siitä testaamisesta.Etovaa oloa löytyy ja muita oireita myös.Etsin tietoja tuosta irrotuspiikkin hormoonin lähtemisestä elimistöstä siellä oli että 6-14pvää menee että lääke lähtee pois.Yliopiston apteekkissa sanottiin että tästä lääkkeestä mitä minulla oli kestää 6pvää.Jos teen testin pitää ottaa varaus että tulos voi näyttää sitä lääkettä ja olla epätarkka siksi.Tuo 14pvää menee rikki viikonloppuna ja lugesteron myös loppuu viikonloppuna.Yritän olla testaamatta siihen asti ja jos testaankin aikaisemmin niin tulos todennäköisesti on epäselvä.
 
Täällä pöljänä tyttönä testasin :( nyt ainakin tiedän että irrotuspiikki hormoonia ei ole kehossa ja testi oli nega.Testipäivä on ens viikolla hieman masentunut mieli ja itkuinen miksi ihmisellä ei voi olla itse hillintää!!!Ens kuun ennen 14pvä pitäis kouluunkin ilmoittaa tulenko takas kohtukuoleman jälkeen :( ei jaksa ,ei kykene.Nyt siis menossa 12dpo irrotuspiikkistä ja hoidosta.

Viikonloppuna loppuu lugesteronitkin.Olikohan tuo 12dpo liian aikaisin ja vielä tuo lugesteron lääkitys menossa?
 
Huomenna viimeinen lugesteron päivä ja ens viikolla testiä kehiin.Tänään kaupassa kaikki hajut oli vahvempia kuin ennen ja paljon erilaiset.Tänään myös ihan ilman syytä pääsi itku plus nämä muut oireet(turvotus,rintojen turpoaminen+muut rinta muutokset,etova olo ja väsy) Toivoo vain että aika kuuluu nopeaa mutta taas hetken päästä pelkää että testipäivä tulee liian nopeaa.
 
Hyvä DuraCellPupu, just noin!

Mulla on menossa kp 24/24, ja olen kyllä aika lailla varma, että huomenna alkaa menkat. Ainoat merkit epätavalliset merkit ovat pieni vuoto viikko ovulaation jälkeen sekä viime päivien megaväsymys. Muuten nämä oireet on ihan tasan sitä perus-PMS-kauraa, mikä saikin mut tilaamaan raskauskeijusta kasan ovulaatiotestejä seuraavaa kiertoa varten - ens kerralla ei sitten mee ovulaatio ohi ainakaan vahingossa :)
 
@Ananasa ja Graisu kiitos. Kyllä siihen malliin harmitti ja ärsytti ja PMS:t oli sitä luokkaa että ei taas aikoihin. Nyt sitten toivotaan että ei mee seuraava ovis ihan harakoille kun ollaan reissun päällä.
 
Mites Heitsu ja Ananasa, oletteko testailleet?

Täällä pompsahti ovistesti plussalle joten piinailu alkaa pian.
 
Takaisin
Top