Hei, onkos kukaan käyttänyt Woman Logia tai jotain muuta applikaatiota oireiden seuraamiseen? Itse latasin tuon pari päivää sitten puhelimeeni, koska oli tässä ekassa yrityskierrossa vähän hakusassa tuo ovulaatio, ja koska en ole aiemmin juurikaan kuukautisistani pitänyt kirjaa (ovat olleet säännölliset ja aina hyvin ennakoitavissa).
Merkkasin Woman Logiin tiedossa olleet päivät, ja kas vain, softa kertoi, että kiertoni on 24 päivää (eikä 26 niin kuin luulin). Sinne voi kuukautisten alku- ja loppupäivän lisäksi laittaa oireet (vuodot, päänsäryt, ärsytykset, jomotukset jne), jotka näkyvät kuvakkeina kalenterissa. Seksikerratkin voi merkitä. Kalenterissa näkyy myös todennäköinen ovulaatiopäivä, ja lisäksi (ainakin mulla) kahdeksan hedelmällisintä päivää. Vaikuttaa, että voisi toimia mulle, kun en ikinä muista kirjata koneelle mitään ylös, mutta puhelin on melkein aina mukana.
Oletetusta ehkä-ovulaatiosta on nyt viikko. Koska sen ajankohta on vähän epävarmaa, se tuli myös huonosti hyödynnettyä, eikä etukäteen ollenkaan. Olin jo ihan varma, että tää kierto on menetetty tapaus, mutta tänään tuli hiukan veristä vuotoa (kirkkaan punaista, mutta hyvin vahvasti kirkkaan liman sekaista, ja määrältään tosi vähäistä). Normaalisti mulla tulee tuhruvuotoa vain juuri ennen kuukautisia, joten järjenvastaisesti toiveet nousivat, että mitä jos se sittenkin on kiinnittymisvuotoa... Eli saattaa olla, että vähän tulee jännitettyä tämä viikko :D
Nyt kp18/24.