Toinen haaveissa <3

Felicity, en testannut vielä, testaan huomenna jos ei tänään alkaa menkat. Olo on kuin menkkojen alla, mutta aina välillä tulee selainen huonovointisuuden / yökötysaalto...
 
Felicity,tsemppiä piinailuun.
En ole testaillut keskiviikkona aikaisintaan testaan perjantaina on se testipäivä.Lugesteronit loppu eilen illalla ja silti etoo hieman ja nippailee vatsaa.
 
Täällä on loppunut ne lugesteronit ja oireet jatkuu edelleen.Aika ajoin on etovaa oloa,pohkeet kipeät,hieman päänsärkyä,pupuilu haluja on ja nippailua vatsassa myös rinnat arat.Keskiviikkona aikaistaan testaan ja sitten testipäivänä viimeistään tai toiseen kerran.Jos ei ala näkymään testissä mitään niin teen uudestaan testin maanantaina siis viikon päästä ja alan soittaa klinikkalle.
 
Täällä alkoi uus yrityskierto, josko tässä kierrossa pääsisi vihdoin yrittämään kunnolla ja olisi mukavaa piinailla :D

DuraCellPupu, meillä keskosuudesta jäi pientä kehitysviivettä ja käsien käytön haastetta. Poika on saanut fysioterapiaa 2v asti ja nyt vaihtui toimintaterapiaan, kun vasen käsi on hieman heikompi kuin oikea eikä ihan kaksikätiset toiminnot onnistu. Muuten on kyllä suht ikätasoinen ollut kehitys. Tosin paljonhan tän ikäisillä on muutenkin vaihtelua taidoissa :)

Tsemppiä kaikille piinailuun! Lueskelen kyllä joka päivä mitä ootte kirjoitellut mut aina ei ehdi vastaamaan.

Meillä muuttoa tiedossa parin viikon sisällä noin 300km päähän. Kaiken lisäksi mun piti jäädä pojan kanssa kotiin mutta sainkin yllättäen töitä erityislasten parissa ja poika aloittaa syyskuussa päivähoidon. Tekee varmaan hälle ihan hyvää päästä ikäistensä kanssa leikkimään ja mulle hyvä kun saa jotain tarttumapintaa uudella paikkakunnalla.

Freyja86 kp 1/29.
 
Huomenna testailen perjantaina on virallinen testipäivä.Samat oireet on kuin ennen hieman päänsärkyä,suu kuiva,nippaiee vatsa ja hieman menkkamisesti mutta edellisessä raskaudessa oli noita tuntemuksia ja eihän nuo menkkamaiset tuntemukset aina vältämättä tarkoita kuukautisia ;) Hiukset rasvottuu kovasti,turvotustakin on päivän aikana,rakko tuntuu kokoajan että olisi täynnä,etoo päivän aikana pariin kertaan hieman ja väsymystä on myös.Ihania ja hyviä oireita on toivotaan tärppiä tuo pissatus hieman haastavaa kun lähtee liikkeelle kaupunkiin niin jokaisen wc yhteydessä wc pitää mennä.Kaikki nämä oireet kyllä kestän kun yritystäkin jo kauhen pitkään.
 
Ovulaatiotestit hämmentää jälleen! Torstaina testasin ennen reissuunlähtöä negan. Palatessa sunnuntaina haalea testiviiva, maanantaina vähän tummempi ja tänään vielä tummempi muttei plussa. Viikonlopun aikana reissussa ei ollut mahdollisuutta talletteluun, mut perjantaista lauantaihin oli selvät ovisoireet (nippailu ja limat jotka nyt tiistaina tiessään) eli mihin tässä nyt luottais.. Kierrot kaikkea 21-43 pv väliltä joten todella pitäis vähän tietää koska ovuloi vai ovuloiko ees :( Apuuu!
 
Mulla on. Oviksen aikaan tuntuu erilaisia kipuja. Meillä on tosiaan yk1 mut jäi nyt ovis hyödyntämättä :( Mies oli viikonloppuna niin stressaantunut vaikka loma alkoi ja sit stressas mun ovulaatiota. Mies ottaa liikaa paineita siitä joten täytyy tehdä taas niin etten sano milloin on ovis. Ei tullu hommasta mitään... No ens kierrossa sit :)
 
Tosin mähän en nyt tikuttanut ovista, koska oireiden perusteella tunnen sen. Aion silti jatkossa tikuttaa :) Eilen kyllä puuhasteltiin mutta luulen, että oli jo myöhäistä. Täysin varma en toki voi olla...
 
Täällä tänään negatiivinen raskaustesti.Perjantaina olisi testipäivä kannattaako edes perjantaina testata vai odotanko suoraan viikonloppu-maanantaihin?Maanantaina meinaan soittaa että testit nega ja kuukautisia ei näy.Jos alkaa vuoto niin siltikin maanantaina soitan sinnepäin.
 
Tervetuloa, Kastekukka :)

Mulla kp 27/24 muuttui tänään kp1:ksi, mutta olisihan se ollut vähän turhan hyvää tuuria onnistua ekalla yrityskierroksella...

Nyt mulla on ovulaatiotikut odottamassa ja mozzarellasalaattia lautasella - tästä uuteen nousuun ;)
 
Freyja86: tsemppiä muuttoon! 2veen kanssa ei varmasti ole maailman helpoin muutto tiedossa, mutta uskaltaisin väittää että se on jo helpompaa kuin 3kk kans. Me muutettiin se reilu 200km neidin ollessa tuon 3kk ja olihan siinä "säätämistä" pakkaamisen, loppusiivouksen ja tissittelyn kanssa.

Mukavaa päiväkotitaivalta, toivottavasti on mukava päiväkoti. Meillä alkais osapäivähoito parin viikon päästä. Toivottavasti vain löytyisi pian itsellekin kunnolla töitä nuiden keikkatöiden sijasta niin ei tarvisi älyttömän pitkään yrittää arvailla nuita hoitopäiviä. Päiväkoti ja keikkatyöt ei kyllä oikein istu yhteen kun hoitopäivät pitää varata viikkoa ennen ja keikalle monesti soitellaan edellisenä päivänä.
 
Mutta mistä mä tiedän tapahtuuko sitä ovista jos ei tuu missään vaiheessa selvää plussaa?

Ja mäkin oon eläny siinä käsityksessä että simpat vois elää jopa 6 pv mut nyt kun tutkiskelin asiaa niin tosi moni lähde kertoi että vaan 1-4 pv :o

Täällä pyörähti käyntiin yk 12, alkaa lievästi sanottuna ketuttaa..
 
Takaisin
Top