Toinen haaveissa <3

Täällä alkoi ihan puskista vuotaa, toki oon odotellut et koska ne menkat alkaa mutta ei siis yhtään mitään oireita oo niinku yleensä pientä menkkajomoo on kun ne alkaa. Tänään on siis kp47, huomenna sitten kp1.
 
Täällä alkoi ihan puskista vuotaa, toki oon odotellut et koska ne menkat alkaa mutta ei siis yhtään mitään oireita oo niinku yleensä pientä menkkajomoo on kun ne alkaa. Tänään on siis kp47, huomenna sitten kp1.

Hyvä että tilanne kuitenkin selvis. Tsemppiä uuteen kiertoon. Koitahan relata vähän :)
 
Silloin, kun esikoista yritettiin mäkin kokeilin sitä, että nostin jalat ylös enkä käyny heti pesulla. Mut silloin kun tärppäs niin en tehny kumpaakaan ja asentokin oli sellainen minkä luulin olevan huono :)
 
Tais mennä ovis harakoille... eilen alku illasta oli ehkä ovis tuntemuksia alavatsalla vasemmalla puolella. Ja eihän tuota ukkoa kiinnostanut ilta joogat. Täytyy nyt toivoa että to ja pe talletteluista ois jotain päässy perille ja vielä elossa siellä :sorry:
 
Minä olin kans esikoisesta jalat katossa, en tullut siitä kierrosta raskaaksi. Sitten päätin etten mieti mitään enkä edes tiedä millä pupuilu kerralla laps on saanut alkunsa, suoraan olen mennyt pesuille todennäköisesti koska teen aina niin :) Eikös sitä tavraa jää sinne emättimen mutkiin jokatapauksessa, jossain oli että mitä lähempänä mies on kohdunapukkaa (anteeksi epäviralliset termit) niin siittiöillä olisi lyhyempi matka ja räjähtävämpi alku reissulleen.
Mutta haittaa siitä ei ole että jalat nostaa ylös :) Jokuhan sanoo käyttävänsä kuukuppia heti seksin perään ettei tavara varmasti valu ainakaan kaikki ulos.
 
Nyt kyllä alko aamusta kunnon menkkajomot, ei ollut ennen esikoista mitään menkkajomoja ikinä. Hänen syntymän jälkeen nää vaivat tullu.
 
Felicitylle ja sailamarialle onnea virallisesti alkavaan yritykseen.

Alinah onneksi selkis sun tilanne, vaikka tietty plussa ois ollu se parempi vaihtoehto.

On. Täällä ei mitään oloja. Ihan semmosta samanlaista kun joka kierrossa tässä vaiheessa. Nyt vaan toivon et jos ne menkat sieltä tulee niin ei ainakaan alkais kauheen aikasin tuhrua tulemaan.

Mamma84 dpo7 yk5
 
Alinah, harmi et menkat alkoi, mut tosiaan hyvä et tilanne selvis. Toisaalta uusi kierto on aina mahdollisuus :)

Mamma, tsemppiä piinailuun ja toivotaan et plussa tulisi :)

ON: täällä dpo1. Eilen oli sen verran kosteat oltavat et taisi olla ovis ja tänään tuttuun tapaan kuivaa ja mahakipua. Kierto vaan meni harakoille jälleen kerran, kun miehen lääke tuli otettua sen verran myöhään ettei sit onnistunut. Meillä siis miehellä hiivaongelmaa, sai aika pahoja oireita homeisesta työpaikasta ja edelleenkin kärsii tuosta. Lääkkeen otto pitäis näköjään ajoittaa mun menkkojen aikaan jos haluu oviksen aikaan talletella. Ei siis oo ihan putkeen mennyt meidän ajoitukset. Harmittaa kun molemmat toivoisivat seksiä mut minkäs mahdat kun ei tuon vaivan takia oikein kykene siihen. Ens kierrossa ovis ajoittuu just muuttoon joten ehkä me sit toivotaan kesäkuun lasta (joka meidän tuurilla syntyy huhtikuussa niin kuin esikoinenkin) :D

Freyja86 kp 17/30 dpo1
 
Oletteko te bongailleet ovulaatiota tikuilla vai ihan oireiden perusteella? Mä en vielä nyt haluaisi ostaa tikkuja (virallisesti siis nyt yk1, edellisen kierron puolessa välissä vasta päätettiin alkaa yrittää), vaan kokeilen tunnistaa ovulaation muuten.

Kp11 oli erityisen runsasta valkovuotoa, sellaista kananmunanvalkuaista muistuttavaa, venyvää. Kp12 sitä oli edelleen, mutta paljon vähemmän. Nyt on kp13 ja vuotoa noin saman verran kuin eilen. Mitä sanotte, olikohan se ovulaatio siis kp11 vai vasta sen jälkeen? Jostain luin, että jos limaista vuotoa on useana päivänä, niin viimeinen päivä olisi otollisin aika... Mutta jos se olikin tuo runsaan vuodon päivä kp11, niin taisi mennä ohi :( Koska käytännön syistä talletuksia päästiin tekemään vasta kp12.

Ehkä ensi kierrossa kokeilen niitä ovulaatiotikkuja, jotta osaisin tunnistaa ajankohdan - mieluummin etukäteen kuin jälkikäteen :banghead:
 
Ananasa, vaikea vielä parin päivän perusteella sanoa... Yleensä oviksen jälkeen tulee kuiva kausi ja ainakin itellä se eggis selvästi loppuu. Mulla sitä tulee myös useempana päivänä ennen ovista melko samanlaisena. Kannattaa kiinnittää huomiota myös muihin tuntemuksiin, onko mahanippailuja, halukkuutta... Jos oikeen jaksa panostaa niin lämpöjä mittaamalla pääsee aika hyvin jyvälle oliko ovis vai ei, mutta sillon pitäs mitata käytännössä kierron alusta asti :) Joillakin tulee tissit aroiksi päivä pari oviksen jälkeen.

Jos haluaa vetää varman päälle mut ei jaksa tikkujen kans koheltaa, niin joka toinen päivä seksiä heti menkkojen loputtua, niin ei ainakaan voi siitä jäädä kiinni kun on aina tuoreita simppoja hoodeilla :P Kysyy toki kisakuntoa xD Ite meinasin ehkä sen sylkitestin hommata sitten kun ajankohtaista :)
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä se ovistikku vaan oikeessa oli ja ovis oli kp 8 kun yleensä jotain kp 18-25. Menkat pamahti päälle tänään kp 20 Viime kierto 43pv, nyt 20. Yk 12 lähtee käyntiin, 7 ilman imetystä. Masentaa ja itkettää.
 
Mä oon tikuttanut ovista oikeastaan sen takia, että halusin just nähdä missä vaiheessa se ovis on verrattuna oireisiin. Ajattelin että jos parissa kierrossa tikuttaa niin oppisi ehkä tulkitsemaan oireita oikein eikä sitten välttämättä enää tarttis. Pahoittelut Elmeri tädistä!
 
Mä huomasin että kun viime kierrossa en tikuttanut ovista, niin ovisoireita oli jatkuvasti.. en siis yhtään tienny oliko se kp10, kp13 vai kp18 kun oireet oli joka kerta. Onneks talletellaan joka toinen pv nii ei jää hyödyntämättä.. :P
Ja normaalisti on tikuteltu.
 
Täällä yks malttamaton testaaja. Pessimisti huutelee et turhaan testaat odota vaan kun ne menkat tulee kuitenkin. Sit joku positiivisuus pilkistää ja antaa toivoa. Oisko ihan tyhmää koittaa huomenna dpo10 cb earlyä/fr, vaikka piti sunnuntaihin odottaa.
 
Tänne omia kuulumisia päivittelen hieman tästä sekasorrosta.Irrotuspiikki päivänä oltiin reissuun lähdössä ja verikoe tulokset oli normaalilla ovulaatio vaiheen tasolla.Tuon 9h ajomatkan aikana ja tuolla lomalla myös tämän loman jälkeen ollaan saatu selvitettyä tilannetta.Mies on lopettanut viestittelyn sen kysesen naisen kanssa ja kaiken mitä on ollutkin.Mies kertoi että hän katuu tekoa ja aina tämän petoksen jälkeen tullut olo ahdistavaksi miksiköhän.Kyseinen nainen yrittää vieläkin kuulema häiritä ja häiritsee sen tiedänkin.Yrittää saada empatia pisteitä kai minulta kuulema hänellä endometrioosi ja vaikeus tulla raskaaksi ja nyt vuosi sitten sai toisen lapsen ja vanhin jo on hieman vanhempi kuin taapero.Käynyt kaikki hoidot tulosta ei ole tullut mutta oli löytänyt miehen niin sitten tullut raskaaksi mutta mies oli vain ollut rahan perään ja jättänyt.Hänen kaikki lapset on erimiehille vielä.Tämän toisen lapsen jälkeen saanut sukupuolitaudin kuulema harrastaa näitä lyhyitä suhteitaUskallin jopa yks päivä päästää miehen käymään matkalla yksin äitinsä luona ilman mitään epäilyksiä matkaa hänen äidin luo on 120km.Miehen tulokset olivat onneksi negatiiviset ja meidän tilanne nyt rahoittunut niin ollaan voitu irrotuspiikki hyödyntää.Nyt Lugesteron on nyt käytössä ja siitä johtuvia oireita paljon.Nyt irrptuspiikistä jälkeisiä päiviä on 5 menossa.Olen kyllä lukenut teidän juttuja ja johonkin aina kommentoinut.
 
Hei kaikille! Jonkun hetken aina välillä täällä juttuja lueskellut ja ajattelin nyt hieman "esittäytyä" tällä kanavalla. Meillä tosiaan toinen toiveissa esikoinen syntyi 5/15. Kesäkuun alussa pillerit lopetettu ja nyt toinen kierto menossa. Ens viikolla kuulostellaan että tulisko menkat vai ei. Esikoisesta tulin raskaaksi toisesta kierrosta, mutta nyt vähän epäilen että ei tällä peittojen heilutustahdilla ja stressin määrällä plussata ikinä. Tällä hetkellä suurinpana stressin aiheena oma työllisyystilanne ja sen myötä taloustilanne. Esikoinen aloittaisi osapäivähoidon ensi kuun puolestavälistä, mutta saa nähdä onnistuuko nämä päiväkoti ja keikkatöiden yhdistäminen mitenkään järkevästi. Hoitopäivät kun pitäisi varata vähintään viikkoa ennen ja keikka ilmoitukset tulee monesti vasta edellisenä päivänä. Kunpa vain siis tietäisi mistä niitä kristallipalloja voi ostaa että osaisi varata nuita hoitopäiviä ja aikoja oikein...
 
Tervetuloa DuraCellPupu ja pikaista tärppiä.

Heitsulle jaksamista välien selvittelyyn ja hienoa että ootte päässy jo vähän eteenpäin asiassa.

On. Tein aamulla fr- raskaustesti ja nega oli. Yöllä jouduin kyl vessassa käydä kun tuli kauhee mahakipu ja sit maha ihan sekaisin. Tää on ainakin ennen enteilly menkkoja.
Hitto et kyllästyttää toi negojen kattelu. Tietty jos vaan oottais menkkoja ni ei tarvis kattella. No eipähän tarvi keksiä selityksiä mökkireissulle.

Dpo10
 
Takaisin
Top