Toinen haaveissa <3

Tänään kuulin jälleen uudesta odottajasta. Heillä la on joulukuussa. Vaikeaa oli aidosti onnitella kun laskin taas omaksi kiusaksi että nyt ois 37+1, jos ois raskaus saanut jatkua.
Toivoin että uusi raskaus olisi alkanut ennen kesken menneen laskettua aikaa joka on 2.8, mut eipä taida onnistua.


Mamma84 dpo2 yk5, seuraava kierto pidetään taukoa clomifeneista.
 
Mamma84 <3 täydet sympAtiat täältä sulle! Mä niin tiedän tuon tuskan.. :(
 
Kiitos tsempeistä. Ja tosiaan voihan tämä kierto vielä yllättää.

Huvittaa kun ei tää mein yritys ole edes pitkä aika, mutta kun jotenkin oli niin vahva luotto noihin clomifeneihin kun niillä on ennenkin tärpännyt yk2 ja 3. Ja nyt tää viimeisin tärppäs ilman clomeja niin jotenkin ajattelin/toivoin että ei tässä varmaan kauaa mene kkm jälkeen.

Luin tuolta toisesta ketjusta että Donaferty ravintolissästä vois olla apua tässä mun pcos tilanteessa. Ajattelin nyt niitä syödä tuossa luomukierrossa.

Mamma84 dpo3 yk5
 
Ahkerasti olen taustalla lukenut, paljon tsemppiä mammalle ja muillekin uuteen kiertoon.

Täällä 3 kierto clomifenilla menossa 2 ekaa kiertoa oli 50mg annoksella ja nyt eka kierto 100mg annoksella. Nyt kp 28/30-33 ja oikee rinta kosketusarka, hikoiluttaa välillä. Menkkajomoa ajoittain. Vielä ei oo pms kiukkua näkyny. Hirmusesti oottaa et pääsis alkuviikosta testaamaan vaan pelkään et taas tippuu korkeella ja kovaa.

Äippä kp 28/30-33 yk 20
 
Piinaileekos joku muukin nyt? Täällä dpo 10 ja kp 25/28-32. Tiistaista asti ollut niukkaa vuotoa joka ei kyllä menkkavuotoa ole. Nyt siis piinailen olisiko harmitonta alkuraskauden vuotoa vai onko joku yrittänyt tarttua matkaan mutta ei sitten kyydissä pysynytkään ja vuotaa nyt sitä. Ensi tiistaina pääsen vasta testaamaan..
 
Heitsu, paljon voimia teidän tilanteeseen <3

Silkylle, onnittelut plussasta ja vauvaliimaa mukaan matkaan :)

Mamma84, tuo on niin kamala tunne kun miettii koko ajan missä vaiheessa km-raskaus just nyt olis. Mulla kävi vielä niin et km ja esikoisella oli suht sama laskettu aika. No kumpikaan ei mennyt ihan normaalin kaavan mukaan. Pienoinen tunne et jos tässä raskautuu niin laskettu aika olis taas samoissa ajoissa.

Tervetuloa mukaan Äippä-14.

ON: täällä odottelen ovista. Nyt siis kp 13/29-31. Eilen illalla pyyhkiessä jäi joku limaklöntti paperiin ja aattelin et taas meni ovis harakoille kun tuli niin ajoissa. Noh, katsotaan nyt kun tänään ei oo ollu sen suurempia tuntemuksia enkä nyt oo limoja sen kummemmin tarkkaillut. Ehkä saan miehen illalla kellistettyä, ainakin oli puhe et tänään: D

Meillä muuttohässäkkää tulossa ja pientä stressiä kun nykyinen kerrostalokaksio pitäis saada vuokrattua ja jos ei onnistu niin tulee ihan liian tiukkaa taloudellisesti. Toivotaan et joku vuokralainen löytyisi.

Freyja86 kp 13/29-31.
 
Kävin kuitenkin siellä folliultrassa kaikesta tilanteesta huolimatta.Kuraa ehkä saan tästä kirjoituksesta mutta sanon silti……...Johtofollikkeleita oli 2kpl ja kokoa oli 16mm limakalvot oli 4,4mm siis hieman,hieman ohuemmat mitä pitäisi olla.Ohuen limakalvon ongelmia voi kuulema olla kiinnittyminen mutta on kuulema saatu ihan ohuemmilla myös raskauksia aikaan.Inseminaatiota ei tehdä vaan ajoitettu yhdyntä.Kerroin tilanteestani ja surkutteluja sain.Lääkäri sanoi että tammikuinen kaavinta tehnyt ehkä hallaa minun limakalvoille ja siksi ei paksuunnu voi olla että kiinnikkeitä tullut ens kierrossa katsotaan onko kiinnikkeitä vai ei.Tästä meidän yrityksestä ja tilanteesta en oikein osaa sanoa juuta ja jaata.
 
Heitsu1996, et sinä kuraa saa, hyvä et pääset täällä kirjoittelee miten asiat on. Itse en juuri ymmärrä noista hoitoihin liittyvistä sanoista.. :/
Felicity täällä alkoi piinailu, oletettavasti tänään dpo3. Tosin yks onneton kerta saatiin talleteltua dpo0, et en jaksa uskoa ihmeisiin. Pupuilua oli useamman kerran mut ongelmia että simpat ei vaan aina tule vaikka kuinka jyystäis :D onks muilla yrittäjillä ongelmia ettei mies tule? Mietin myös vaikeuttaako tää "yrittäminen", että sen tiedostaa ja paineita on sit sen suhteen. Mutta en kyllä usko et yks kerta riittää ja kun ovis oli niin aikaisin(ehkä), kum ekan kerran tikutin onestepin tikuilla pari päivää ja ennen ollu selkeät cb:n testit. Ne on vaan niin hintavia :D
Graisu kp16/26-31
 
Mies kyl tulee joka kerta kun touhuillaan mutta mun ongelma on et kaikki valuu reisille... vaikka yrittäs jalkoja pitää kohti kattoa ja ois tyynyä peffan alla. Ärsyttävää!
 
Mies kyl tulee joka kerta kun touhuillaan mutta mun ongelma on et kaikki valuu reisille... vaikka yrittäs jalkoja pitää kohti kattoa ja ois tyynyä peffan alla. Ärsyttävää!

Nii valuu mullaki , mut oon aina jonku vartin jalat kohti kattoa niin kyllä ne perille pääsee :) mä otan aina paperia valmiiks käteen ja kun mies ottaa elimensä pois ni laitan äkkiä samalla paperin tukkeeks ja jalat kohti kattoa noin vartiks ja "lypsän" vielä lantionpohjalihaksilla sitä sisuksiin. X) Hyvin on toiminut :) sit vaa äkkiä vessaan paperi haarovälissä niin sinne ne pönttöön sit loput valuu :D ja pesulle vasta joskus myöhemmin/ seuraavana päivänä.
 
Sori täälleen ulkopuolisena huutelen, lueskelen siis ketjua kun meillä ois loppuvuodesta tarkotus alottaa kakkosen yritys, esikoinen nyt 11kk... :)

Mut siis PauliinaS, ootteko kokeillu että pysyskö tavara eri asennoissa paremmin sisässä? Ja onhan mies riittävän kauan sisässä laukeemisen jälkeen? Me ainakin hengattiin siinä hetki ihan rauhassa, sit vielä köllöttelin jalat ristissä jonkun vartin ennenkun lähin liikkeelle. Vaikka jotkuthan sanoo ettei tommosella tyynykikalla ois mitään vaikutusta, mutta eihän siitä tosiaan haittaakaan oo! :) Ja oon huomannu et jos yhdynnän aikana mies vetäytyy välillä kokonaan pois -> toosaan menee helposti ilmaa -> tavarakin purskahtaa herkemmin pihalle, joten koitettiin välttää semmosta sisään-ulos-sisään -meininkiä :D

Onneksi ejakulaatiossa se tavara lentää niin paineella, että en uskoisi jäävän siitä kiinni ettei uimarit pääse perille :) Eiköhän sinne pääse riittävästi, vaikka tuntuis että suurin osa valuu pois.
 
Felicity mulla on nyt dpo5 et vielä saan ainakin viikon odottaa ennen testausta, mutta joo kyllä täs vähän jännittää kun tää on toistaiseks viimeinen clomikierto ja elokuussa soittelen polille et miten edetään.
Oon sallahaan kans samaa mieltä et kyl ne simpat perille löytää ilman kikkojakin, mut ei niistä varmaan haittaakaan oo.

Mamma84 kp23/32 dpo5 yk5
 
Tsemppiä piinailuun Graisu ja Mamma84! Täällä edelleen omituinen vuoto jatkuu. Eipä taida plussaa tulla mutta tiistaina testaan varmuuden vuoksi. Harkitsen vähän myös gynelle menoa kun menkat nämä ei ole. Josko on vaikka joku polyyppi joka aiheuttaa jollei sitten ole tosi varhaisessa vaiheessa keskenmennyt raskaus. Oliskohan sillon kipuja tai runsastuiskohan vuoto vai voisko vuotaa vaan vähän ja olla kivuton?

Felicity dpo 11, kp 26/28-32, tjottailukierto 1
 
En oo huomannu että asennoista ois vaikutusta. On tainnu jäädä esikoisesta paikat sen verran "löysäksi" että ei siellä mikään pysy sisällä. Mut täytyy jatkaa ja kokeilla noita jalat ristissä ja kohti kattoa yms vielä. Jospa se plussa tännekin löytäis vielä tiensä.

Tällä hetkellä en oo oikein tyytyväinen meidän tallettelu määriin tai niiden ajankohtaan... minkäs sille voi kun panettaa jo ennen h-hetkee ja sit kun ovis ois ovella ei enään jaksa tai huvita. Nyt on kp14 ja talletuksia jo kp 11 ja 12. Ovista en oo tikuttanu mut yleensä se on ollu siinä kp16. Oishan täs viel aikaa talletella lisää :p

PauliinaS kp14 dpo-2? yk10
 
Tärpistä (ajankohta varmistettu) minä ainakin loikoilin jalat kohti kattoa ja pesulla kävin vasta seuraavana päivänä. Mene ja tiedä mutta luulen että sillä jotain osuutta oli asiaan.

Tsempit PauliinaS talletteluihin! :happy:
 
Mielenkiintoista lukea noita teidän kikkoja tavaran perille pääsyn varmistamiseksi [emoji16]

Täällä menossa kp 20/29-32?? . 0vis oli kp 12. Onko mitään mahiksia, että joku testi näyttäisi jo ennen lauantaita jos on tärpännyt? Lauantaina siis kp 26. Kierron pituus vaikea sanoa kun imetyksen aikana oli 29pv, imetyksen loputtua viime kierto venyi 32päivään.
Mietin kun lauantaina tulossa kesän ainoa festari reissu että uskaltaako siellä siideriä ottaa mikäli vaan maistuu. Koska jos en ota, kaikki arvaa mitä olisi meneillään eikä yrityksestä olla kerrottu...
 
Mielenkiintoista lukea noita teidän kikkoja tavaran perille pääsyn varmistamiseksi [emoji16]

Täällä menossa kp 20/29-32?? . 0vis oli kp 12. Onko mitään mahiksia, että joku testi näyttäisi jo ennen lauantaita jos on tärpännyt? Lauantaina siis kp 26. Kierron pituus vaikea sanoa kun imetyksen aikana oli 29pv, imetyksen loputtua viime kierto venyi 32päivään.
Mietin kun lauantaina tulossa kesän ainoa festari reissu että uskaltaako siellä siideriä ottaa mikäli vaan maistuu. Koska jos en ota, kaikki arvaa mitä olisi meneillään eikä yrityksestä olla kerrottu...

Mulla näkyi esikoinen testissä muistaakseni dpo 13 apteekin omalla testillä että kyllä sulla voisi jo näkyä lauantaina mutta tietty ei nega sillon vielä kai ihan varma ole. Toivotaan kuitenkin että plussaa näyttäisi! :)
 
Takaisin
Top