Toinen haaveissa <3

Mulla ois pitänyt alkaa menkat viikko sitten sunnuntaina. Koko viime viikon oli tosi kipeä olo, kuin menkkakipuja ilman menkkoja. Jotenkin sellainen oli, että jokin on pielessä, ja kyläilyjen takia en pystynyt tekemään testejä. Normaalisti kiertoni on hyvin säännöllinen.

Kun menkat viimein perjantaina alkoivat (viisi päivää myöhässä), olo oli lähinnä helpottunut. Keksin heti puolenkymmentä syytä, miksi on hyvä, etten ollut vielä raskaana - päällimmäisenä tuo selittämätön olo, että kaikki ei ole hyvin (ehkä ei ollutkaan?) ja se, että voin nyt pari viikkoa ottaa huoletta allergialääkettä heinänuhaan.
 
Onnittelut Silky!

Mamma84 mietin tota intiimi alueen vaivaa että varmaan loppuu kyselyt siihen...

Täällä ollaan aloittelemassa harjoituksia. Jos onnistuis joka toinen pvä tallettelut nyt kun mieskin pitää viimeisiä isyysvapaita. :hilarious:
Ja macaa syödään nyt molemmat :p

PauliinaS kp9/30 yk10?
 
Kiitos paljon kaikille. :) Oon kyllä edelleen ihan hämilläni ja varovaisin mielin, kun ei tosiaan ole oireita. Esikoisesta tuli rinnat kipeiksi vähän ennen plussaa, mutta ehkä noi tissit on nykyisin niin lörpät ettei niissä pienet turvotukset tunnu. :grin:grin Pientä menkkajomoa on, kuten aina ennen menkkoja, siksi en osannut yhtään epäillä, kun kaikki oireet viitanneet muutaman päivän ajan menkkojen alkamiseen. Mutta yritän olla stressaamatta, raskaana nyt ainakin ollaan ja se on suuri voitto, kun tää kropan palautuminen kesti mulla niin kauan. :)

Oli muuten eka kierto, kun en syönyt esim greippejä ja ovulaatiotestejäkin tuhlasin vain pari. :D Pupuiltiin kyllä joka toinen päivä kp 9-16.
 
Oiskohan tää jo ovisplussa? Menossa vasta kp12 ja kaks päivää ollu jo melkoiset ovislimat ja eilen jomotteli vas. munasarjan puolta.. mitä ootte mieltä? :)

Graisu kp12/26-31 dpo-1??
e34dccfa77df88ef4de83080f210d1c7
 
Graisu, vaude miten kirkas viiva!
Nyt hyvin hyödyntämään

ba051a619c21789eff665c04bf20262f

Tässä minun kierron tikutuksia.
Miten näistä nyt se virallinen ovispv ilmaistaan, ts.mikä dpo nyt on? Kp 12 oli tikutettu lauantaina.

Mitä mieltä ootte lämpöjen muutoksista ja mitähän kropassa tapahtuu. Ensimmäinen kerta kun siis näitä mittailen ja ihan kainalosta eikä edes tän tarkempaa mittaria oo tullu hommattua..

Pe kp 11 35.8, La kp 12 35.6, Su kp 13 35.8, Ma kp 14 36.0, Ti kp 15 36.0,
Tänään Ke kp 16 36.0
 
Huomenna olisi folliultra ja progesteroni verikoe nyt menossa 24kp tästä kierrosta siis tulee aika pitkä.Ei oikein tiedä mitä ajattella pitkästä kierrosta kierrot aina olleet 28-33kp ja vieläkään ei olla tehty inseminaatiota mutta hyvää kannattaa odottaa ;) Kovat halut ollut tänään miehen kaadon suhteen mutta ei pysty, ei kykene tekemään sitä :( Mies tässä jäi ja tunnusti että oli käynyt toisen piparilla ja nyt testeissä olisiko saanut viellä tautia sieltä no paljon asioita tapahtuu vähän väärään aikaan :( En tiedä oikein mitä tapahtui varmaan lapsen kaipuu hänelle kova vai mikä lie?
 
Aika varma olen ettei ole tärpännyt tällä kertaa ja menkat alkaa parin päivän sisään. Uutta yritystä odotellessa..
 
Takaisin
Top