Toinen haaveissa <3

Oot kyl Heitsu ihan kiitettävästi saanu juosta noissa ultrissa, huh.

On. Tulihan se o+ sieltä. Kahden viikon päästä ois kostea mökkireissu tiedossa. Joko se jää multa aika kuivaks tai sit tädin kanssa vedetään kunnon nollaus.:eek:

Kp17 yk5
 

Liitteet

  • 1499711167285.jpg
    1499711167285.jpg
    20.5 KB · Katsottu: 132
Mamma84, täällä mennään aika samoissa tilanteissa monelta osaa!
Meillä yk 4 tai 5, ensimmäinen ilman imetystä. Ja eilen bongattu ovis liuskatestiin!
Ja meillä olisi kahden viikon päästä kesän ainoat festarit, nyt mietityttää ehtiikö selvitä siiheksi tärppäsikö nyt [emoji16]
Tänään kp 14.. viime kierto oli 32pv, silloin lopetin juuri imetyksen ja siinä kierrossa ovis oli kp18.
Saa nähdä miten sekaisin kroppa on loppukierron...

Kp 14/ 29-32, yk 4tai5, dpo1
 
eveliina6 ompas samat vaiheet meillä. Tsemppiä tähän kiertoon.
Mietin et miten selitän sen etten juo, jos niin hyvin käy. En yleensä juo mitään mut toi olis ny pitkään aikaan juomareissu jota oon kyl ottanu. Ois siä muut ihmeissään jos oon kuivin suin ja kaikenlisäksi kaikki tietää et yritetään. Niin kiinni jäisin heti.
 
Mistä ostatte/tilaatte ovistestejä? :) Viimeks, kun raskautta yritettiin niin en tikuttanut ovista. Puolen vuoden yrittämisen jälkeen tärppäs mutta, jos olisi mennyt pidempään niin sit olisin kyllä ottanu ovistestit käyttöön. Nyt ajattelin kyllä tikuttaa oviksen joten mietin mitä testejä kannattais tilata ja mistä? :)
 
Sailamaria, minä tilasin raskauskeijulta. Oli nopea toimitus ja sillon jotain aleja oli.

En tiedä onko noissa miten paljon hintaeroja riippuen ostopaikasta?
 
Mäkin oon tilannut raskauskeijulta. Niillä on tosi nopsa toimitus. En ole tehnyt hintavertailua mutta ihan kohtuulliselta on minusta hinnat tuntuneet. Niitä one step liuskoja oon siis tilannut.

Täällä meni astetta jännittävämmäksi tämä piinailu. Esikoisesta tuli kiinnittymisvuoto muistaakseni dpo 5. Viime yönä kun kävin vessassa tuli verta joka muuttunut nyt ruskeaksi vuodoksi yön aikana. Tänään siis dpo 6. Tosi vuoto oli nyt runsaampaa ja eri väristä kuin esikoisesta mutta päivät sopisi. Jännittävää seurata alkaako menkat todella viikon etuajassa vai onko joku häiriö tai sitten just se kiinnittyminen. Sori omanapailu, tämä on musta niin mystistä vaan varsinkin kun ei edes pitänyt aluksi tässä kierrossa vielä edes yrittää :D
 
Mä luulin et sunnuntain ja maanantain vastaisena yönä ois menkat alkanut, mutta ei. Sunnuntai iltana tuli paperiin häivähdys vaaleanpunaista ja kun tunnustelin kn niin jäi sormeen. Laitoin siteen yöksi, mutta ei ollut mitään tullu. Eilen illalla taas oli jomotuksia ja sängystä kun nousin eilen illalla kun olin esikoisen nukuttanu niin tuntui jotain repäisyjä ja nippailuja tai sitten vain kuvittelin. Mutta selkeitä menkkajomoja oli jonka takia laitoin taas yöksi siteen että jos vaikka alkaisi, mutta ei taaskaan mitään...
Tein eilen illalla joskus klo 18--19 välillä sen apteekin ultra raskaustestin ja siinä näkyi jotain, mutta tämän aamun testissä ei näkynyt enään mitään..

Alinah kp42.
 
En tiedä oonko edes ovuloinut, kun en tässä kierrossa ovulaatiota metsästänyt oikeestaan. Aloin leikkii noilla ovistikuilla vasta joku kp32-33. Että seuraan miten reagoi menkkoja kohden. Mut nyt ne testit loppu, enkä lisää osta. Kyllähän mä olin bongaavinaan ovislimaa mut en tiedä sitten mitä oli kun ei testi näyttänyt positiivista. Viime viikolla tämä tapahtui en muista mikä päivä.
 
Sailamaria mää oon tilannut kotitesti.fi tai raskauskeijulta. Molemmissa aika samat hinnat, mut raskauskeijulta tulee nopeemmin. Ainakin ovistestit on mun mielestä halvempia. Raskaustesteissä ei niin suurta eroa apteekin hintoihin.

PauliinaS mietin tota ab-kuuria, mut en viä keksiny mihin vaivaan ne ois. Mun siskot on niin kyyliä et tajuu kyl mistä kyse. Niitä on vaikee huijata tässä asiassa.

Mamma84 dpo0 yk5
 
Alinah voisi olla sullakin sitten päivien puolesta kiinnittymistä jos ovis ois ollut viime viikolla. Toivotaan että näin on! :)
 
Mamma84 ainakin Flagyl on sellainen antibiootti minkä kanssa ei saa ottaa yhtään alkoholia. Esim. bakteerivaginoosiin sitä määrätään... Menisköhän tollainen läpi? :) Tokihan ab-kuurien aikana ei muutenkaan alkoholia suositella mut toi on oikeasti sellainen ettei voi ottaa yhtään. Voi nimittäin tehdä saman reaktion kuin antabus...
 
Kiitos vinkistä sailamaria. Mäkin nimittäin mietin just tätä että mikä olis vaiva jos elokuussa tarvitsee tätä käyttää. Vois pistää miehen veljen hiljaiseksi jos kyselee :D
 
Sailamaria mulla oli viime syksynä suolitulehdus niin siihen oli tota flagyliä ja sit oisko ollu kefexiniä yhdessä. Siitä muistan ton flagylin et ei saa ottaa alkoholia.
Nii voishan mulla olla sellanen bakteerivaginoosi just sillon sitten, menisköhän läpi. :joyful: Turha miettiä nyt kun ne menkat kuitenkin alkaa sillon, niin saan rättien kans pelata siä mökillä.:banghead:
 
Määrätään sitä moneen muuhunkin vaivaan mut tuli toi bakteerivaginoosi ensimmäisenä mieleen. Joillakin naisilla se saattaa olla usein. Itellä oli nuorempana yhessä vaiheessa vähän väliä... Jospa kyselyt/utelut loppuis lyhyeen, jos kyse olisi intiimialueen vaivasta :)
 
Takaisin
Top