Toinen haaveissa <3

Tsempit Unicorn, toivotaan vielä parasta!

Täällä tilanne tämä:
Tänään kp 12/29-32, yk 4
Ensimmäinen kierto menossa ilman imetystä. Nyt oon ekaa kertaa ikinä mittaillut aamulämpöjä. Kp 10 = 35.7, kp 11 = 35.8, tänään kp 12 = 35.6.
Viime kierrossa ovis oli luultavasti kp18. Nyt aloin toissapäivänä tikuttaa ja tänään tulikin jo lähes yhtä vahvat viivat ja limatkin olis ovis aikaan käypäiset.
 
Miks tollanen clearbluen plus testi on markkinoilla kun näyttäisi antavan vääriä tuloksia... Ja vielä apteekissa hintaa sen 11€..
 
alinah, jospa se sun vahvistunut o-testi enteili plussaa? Itellä ainakin tässä keskenmenneessä o-testi näytti plussaa jo ennen r-testiä.. Kyllä tuossa jotain haamunpoikasta näkyy.. kokeile herkempää testiä tai samaa parin päivän päästä uudelleen, pitäisi vahvistua jos kyytiläinen tiukasti matkassa..
 
Toivottavasti ei mennyt ovis sivu suun! 35-43 normikierrolla kp8 SELVÄ ovisplussa eilen, tänään oikee munasarja pirun kipee. Mahtokohan eilinen peitonheilutus enää auttaa :angelic: Mitä ilmeisemmin kierto on tooooosi sekasin
 
Tervetuloa mukaan sailamaria :)

-elmeri-, mä oon ymmärtänyt et just otollista olis touhuta ovisplussan saatua. Tosin varman päälle jos haluaa niin kannattaa touhuilla myös aiemminkin.

Täällä kp7/29-30 ja menkat vihdoin loppuneet. Nyt sit odotellaan ovista, laskurin mukaan otolliset päivät pitäis olla ens viikon lopulla. Onneks tosiaan ei oo töitä kun mulla työt aina loppuviikosta iltavuoro ja viikonloppuna aamuvuorot :D
 
Muok. Ja oon elmeri samaa mieltä Freyjan kanssa et ihan paras hetki tais olla tein talletteluilla.

Täällä taitaa o+ olla pian.

Mamma84 kp16/32 yk5
 

Liitteet

  • 1499592767927.jpg
    1499592767927.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa vaan sailamaria! Täällä oletettavasti dpo 4 ja vaikka mentiin tjottaillen ja talleteltiin vain dpo -3 niin silti vähän jännää vaikka aika epätodennäköistä onkin että plussa tulisi. Seuraavassa kierrossa yritetään sitten "tosissaan" :D
 
Tänään olikin sit jo ihan haalee testiviiva eli kaipa se ovis on sit ollut eilen tai toivonmukaan tänään. Kun eipä tullut mieleenkään ennen 8kp tikutella koska pitkät kierrot.... Mietin vaan sitä kun käsittääkseni monilla se ovisplussa näkyy tikussa monta päivää, mä tikutin sen eilen sattumalta ja illalla heiluteltiin peittoa, ja tänään plussa oli jo poissa (testasin äsken just ja aamupäivän oli kipeetä vihlontaa joka loppu joku aika sitten).. Että toivottavasti ei oltu myöhässä liikkeellä :(
 
Tänään olikin sit jo ihan haalee testiviiva eli kaipa se ovis on sit ollut eilen tai toivonmukaan tänään. Kun eipä tullut mieleenkään ennen 8kp tikutella koska pitkät kierrot.... Mietin vaan sitä kun käsittääkseni monilla se ovisplussa näkyy tikussa monta päivää, mä tikutin sen eilen sattumalta ja illalla heiluteltiin peittoa, ja tänään plussa oli jo poissa (testasin äsken just ja aamupäivän oli kipeetä vihlontaa joka loppu joku aika sitten).. Että toivottavasti ei oltu myöhässä liikkeellä :(

Mulla on ainakin haalistunut viiva selkeästi jo seuraavana päivänä plussasta joten ei välttämättä ole vahva viiva montaa päivää.
 
Liuska näytti nyt aamulla tältä, mut digi oli viä nega. Ehkä se o+ tulee viä ilta päivällä. Vaikka ilman digi oisin laskenu tän plussaks.

Mamma84 kp17/32 yk5
 

Liitteet

  • 1499664848266.jpg
    1499664848266.jpg
    16.6 KB · Katsottu: 134
Mä laitoin illalla siteen pöksyihin kun paperiin jäi pyyhkies vähän vaaleanpunaista paperiin. No ei sitä yöllä oo tullu mitään..
 
Folliultrassa käyty 11-12mm yksi munarakkula ja limakalvot hieman vielä ohuet.Pistokset vielä jatkuu perjantaina uusi ultra ja progesteroni verikoe perjantaina myös.Lääkäri oli sitä mieltä että ei pitkään enää tarvitse pistää voidaan perjantaina sopia inseminaatio aika :D
 
Folliultrassa käyty 11-12mm yksi munarakkula ja limakalvot hieman vielä ohuet.Pistokset vielä jatkuu perjantaina uusi ultra ja progesteroni verikoe perjantaina myös.Lääkäri oli sitä mieltä että ei pitkään enää tarvitse pistää voidaan perjantaina sopia inseminaatio aika :D

Parissa ultrassa olet jo käynyt, toivottavasti perjantaina olisi jo kypsynyt tilanne :)
 
Takaisin
Top