Toinen haaveissa <3

Joo 10 päivää on se raja. Mulla kans alkoi menkat edellisessä kierrossa dpo11 .
 
Toupie, imetän joo melkein 1- vuotiasta.. se varmaan sitten vaikuttaa, vaikka muuten kierto melko säännöllinen. Jos ei kakkosta ala kuulumaan niin varmaan täytyy ainakin koittaa harventaa imetyskertoja :/
 
Voi itku unicorn! Kyl ois voinu olla jo teidän vuoro!

Täällä täti pakassa kamppeensa ja lähti. Nyt sitten odotellaan ovista ja tehdään "harjoituksia" :hilarious:

Kp5/30 yk11
 
Kysyn täältäkin... oon maailman maltamattomin ja heikkohermoisin ihminen...

Kuinka nopsaan hcg alkas laskea mahd keskenmenosta, että testit haalenee / alkaa näyttää negaa , jos eilen ollu 15... ? aamulla näytti tältä:

ImageUploadedByVau Foorumi1499449741.893252.jpg


Vuoto oranssihtavan haaleeta .. ei hyytymiä eikä riekaleita. Ei kipuja. Niukempaa kun aamulla..
 
Voi ei Unicorn, jospa ei kuitenkaan johtuis keskenmenosta vaan ois vaan vaaratonta vuotoa. Voi että toivoisin että tämä sun raskaus nyt jatkuis!

Lunni, mä imetin kans esikoista yritysaikana, sit jossain vaiheessa vähensin vain yhteen kertaan, eikä tullut tärppiä siltikään. Lopetin kokonaan huhtikuussa kun lapsi oli 1v8kk. Meni vielä pari kuukautta kun sitten tärppäsi. Luulen että mulla vaikutti imetys, tai sitten oli sattumaa. Mutta mulla oli imetysaikana tiputtelua aina loppukierrosta, ja uskoisin että se vaikutti jotenkin esim siihen kiinnittymiseen, koska kyllä mulla ovisoireita oli ja sain testeillä ovisplussia.
 
Pahoittelut Unicorn.
Mulla kun tyhjennettiin tammikuussa kun oli kkm, niin oisko noin viikon päästä viä näyttänyt haaleeta plussaa. 11+0 todettiin, mutta alkio vastas 9+3.
 
Molemmat testit tehty tänään. Ylempi illalla ja alempi päivällä klo 13-14 välillä.
Kp38

ea717af8b1ecc2ad48b40d1e0eb5233b
 
Vuoto runsastui yöllä... en jaksa uskoa enää ihmeisiin :( plussakin aamupissasta tosi haalea. Maanantaina olis se uus hcg, onkohan siitä enää mitään hyötyä ?
 
Yksityisellekö maksaisit labran? Jos viiva halenee ja vuoto lisääntyy, niin tuskin tarvetta mennä. :( Oon niin pahoillani. :(
 
Voi Unicorn, olisin niin toivonut pysyvää plussaa <3 Mä kyllä kävisin siellä labrassa jos siis on kunnallinen eikä maksa hirveesti. Saisi tietää onko hcg lähtenyt laskemaan ettei tosiaan jäisi mitään materiaalia kohtuun ja tulis tulehduksia ym. Tosin voihan siellä olla yllätys et onkin noussut. Mulla oli ekassa km raskaudessa kaksoset joista toinen vuoti pois heti alussa ja toinen meni kesken myöhemmin, mut vielä ar-ultrassa löytyi yksi syke.

ON: täällä kp 6/29-31 ja odottelen ovista plus menkkojen loppumista. Maanantaina alkaa loma+lomautus joten ei työt haittaa tallettelua :D Mies ollut jo muutaman päivän taas innoissaan asiasta joten ehkä mä taas palailen kuumeilemaan vähän aktiivisemmin. Katsotaan nyt miten oviksen kanssa käy et päästäänkö hyödyntämään sitä. Mä oon joka kuukausi tässä bongannut oviksen ja onnekseni menkat alkaa aina dpo14 joten ei oo ovistestejä tarvittu vielä.
 
HEi mitäs nyt :o Tein ekaa kertaa elämässä ovistestin. Kierrot 35-43 ja tänään vasta kp 8 MUTTA ovistuntemuksia ollu pari pv.. Niin se testiviiva oli vahvempi kuin kontrolli?! Eikai se nyt vielä voi olla?
 
Mikä tätä foorumia taas vaivaa kun ei pysty kuvaa lisätä, erroria vaan antaa ja käskee yrittää myöhemmin..
 
Takaisin
Top