Toinen haaveissa <3

Tulipahan osttettua nyt sit macaa... myynti puhetta pidin miehelle että aamulla puuron joukkoon niin on virkeenä koko pvän :hilarious: en maininnut muista hyödyistä viel mitään hihihii!

kp4/30 yk11ko tämä jo on?
 
Unicorn,tsemppiä.Oliko sulla kuukautiset myöhässä jo?

Nokun tässä kävi niin että ma-ti oli varattu kylpyläreissu ja menkat olis osunu just siihen saumaan niin sain primolutit menkkojen siirtoon, alotin torstaina ja söin niitä maanantaihin. Menkkojen pitäs alkaa 3pv pillereiden lopetuksesta eli tänään, mutta ei oo ainakaan vielä näkynyt. Mutta plussasin tiistaina. Torstaina oli vielä negaa.

Eli en yhtään tiiä mun kierrosta nyt. Paitsi että hcg 15 ja liian matala näille viikoille (menkoista laskettuna 4+4)
 
Nokun tässä kävi niin että ma-ti oli varattu kylpyläreissu ja menkat olis osunu just siihen saumaan niin sain primolutit menkkojen siirtoon, alotin torstaina ja söin niitä maanantaihin. Menkkojen pitäs alkaa 3pv pillereiden lopetuksesta eli tänään, mutta ei oo ainakaan vielä näkynyt. Mutta plussasin tiistaina. Torstaina oli vielä negaa.

Eli en yhtään tiiä mun kierrosta nyt. Paitsi että hcg 15 ja liian matala näille viikoille (menkoista laskettuna 4+4)
Toivotaan että pian selviää tämä epätietoisuus :)
 
Eiks hcg 15 oo kuitenkin merkki siitä, että jotain kiinnittymistä olisi tapahtunut? Vähän koholla kuitenkin? Jos olisi vaikka myöhänen ovis ollut? Toivottavasti tilanne selviäisi niin ei tarvitse stressailla :)
 
Eiks hcg 15 oo kuitenkin merkki siitä, että jotain kiinnittymistä olisi tapahtunut? Vähän koholla kuitenkin? Jos olisi vaikka myöhänen ovis ollut? Toivottavasti tilanne selviäisi niin ei tarvitse stressailla :)

Joo koholla on, kiinnittymistä ainakin yrittänyt, mutta pitäisi viikkoihin nähden (menkoista laskettuna) olla paaaaaaaaljon korkeampi. Mutta tosiaan kun ei ovista 100% tiedossa niin voi olla tapahtunut myöhemminkin.
 
Tässä eilis aamun ja tämän aamun maminpuikko. On se pikkuisen vahvistunut.. mutta enemmänhän se hcg tuplaantuminen kertos.. Maanantaina uuteen hcg mittaukseen labraan.

ImageUploadedByVau Foorumi1499405536.775282.jpg


Ja tämän aamun ja ke päivän apteekin puikko. Tässä taas ei hirveesti omaan silmään vahvistumista näy.. :/

ImageUploadedByVau Foorumi1499405986.893596.jpg
 
Onhan se Unicorn molemmissa ihan selvästi vahvistunut!! Oispa sielä nyt pieni kyydissä <3 Luulis kun on viivakin vahvistunu!!

Mä näköjään täällä teidän seurassa vieläkin roikun, hengessä mukana :)
 
Voi Unicorn, jotenkin niin elän sun tuskaasi kun joudut nyt maanantaille asti odottamaan :/ Kyllä se tosta nyt on vahvistunut, toivotaan parasta <3
 
Minä sain unicorn silloin esikoisesta samanlaisen viivan samoilla viikoilla eli 4+5. Hedelmöittyminen oli tapahtunut kp 20
 
Muokattu viimeksi:
Vahvistumista tapahtunut unicorn! Valtavasti tsemppiä piinailuun! Onneksi sulla on kivaa tekemistä !

Mulla alkoi yk5 tänään. Luteaali vaihe jäi 11 päivään, onko kellään kokemusta voiko näin lyhyellä raskautua ollenkaan ? :( tai onko siihen olemassa jotain lääkitystä.. esikoisesta ei ollut tällaista ongelmaa.
 
Vahvistumista tapahtunut unicorn! Valtavasti tsemppiä piinailuun! Onneksi sulla on kivaa tekemistä !

Mulla alkoi yk5 tänään. Luteaali vaihe jäi 11 päivään, onko kellään kokemusta voiko näin lyhyellä raskautua ollenkaan ? :( tai onko siihen olemassa jotain lääkitystä.. esikoisesta ei ollut tällaista ongelmaa.

Mun muistaakseni se minimi on 10 joten 11 olisi ihan fine näin mututuntumalla :) Jollain saattaa toki olla parempaa tietoa. Itsellä kans tällä hetkellä ollut luteeali 9-10 päivää niin vähän mietityttää. Toki sekin laskettuna vain omasta ovisbongailusta, en tikuttele tai testaile ovista.
 
Takaisin
Top