Toinen haaveissa <3

Mä unohdin soittaa tänään TK, täytyy huomenna aamulla nousta ajoissa ylös jotta pääsee soittaa terveysasemalle kun se takaisinsoitto palvelu on niin pyllystä että kestää 1-2h että soittavat takaisin, toivottavasti päästään pian tutkimuksiin.

Toivottavasti alinah saat ajan pian. Minä soitin viime viikolla ja sain ajan näin nopeasti.
Meillä kans tuo takaisinsoitto järjestelmä ja olen siitä kanssasi samaa mieltä!

360f40d11d7a47f23722296120ff20ad

Onko tämä nyt o+ vai ei ihan vielä? Mitä mieltä olette?

Mä sanoisin et ovulaatio ihan lähipäivinä. Sain ite sunnuntaina tooosi haaleen viivan ovis testiin ni ite melkein alkaisin jo kovin heiluttaa peittoa tuolla viivalla [emoji16]

Täällä YK 3 olis melkein 4 mut viiminen kierto venyi yli 40pv ja normaalisti 30-32pv. Ovista Koitan nyt saada kiinni tässä kierrossa jos vaikka tärppäisi. Hirveä toive on raskautumisesta mutta pelkään et entä jos ei enää saakkaan lapsia tai että joutuu yrittämään vuosia.. [emoji20] koittanut olla miettimättä ja stressaamatta mut helppoa se ei ole.

Ehkä se oli plussa kun tänään haaleampi viiva. Täytynee vielä huomenna testata varoiksi..

Täällä tänään käytiin folliultrassa ei ollut tullut johtofollekeihin kasvua ja limakalvot hieman kasvanut paksummaksi ja oli kylläkin ilmestynyt yksi toinen johofollekkeli.Pistelut jatkuu isommalla annoksella edelleen.Tänään 16kp menossa.Uusi ultra aika jälleen on maanantaina.Verikoe tulos oli että matala on progesterooni arvo mittaus otettiin 11kp aikaan.Tänään otettiin myös progesteroni arvo.Maanantaina ehkä tiedän milloin tehdään inseminaatio.

Silky , kiva kun kysyit :)
Kp 27/28-30? Dpo?
En tikuttanu ovista niin ei oikein tietoa, mutta saattas oireitten perusteella olla dpo10.
Testit negaa ja aloitin eilen primot jotta menkat vähän siirtys eikä sattus meidän kylpyläreissulle :)

Pari kiertoa tuhraantuu tasaantuessa kun noi primot häiritsee kuulemma ovulaatiota. Mutta ei voi nyt mitään :) Haluan tämän kerran nauttia miehen kanssa kahdenkeskisestä laatuajasta, jota ei oo ollu vuoteen, ja seuraavaa kertaa ei oo ihan heti tiedossa :)

Noi primot tais siirtää ne menkat nyt sit vähän pidemmälle? :D

Mutta onkohan nyt jotain käyny huonosti ku söin to-su noita primolutteja?? :( :o

Viimenen otettu su iltapäivällä ja 3/pv syönyt. Paitsi sunnuntaina 2.
Menkat ei oo vieläkään alkanu. Voiko noi primot tehdä näitä huijausviivoja? Törkeitä viivanpaikkoja?
Onko kellää kokemusta?

Digi näytti eilen not pregnant saamdta pissasta kun noi hailurat. :S

Ma-ti:
ImageUploadedByVau Foorumi1499277725.678593.jpg

Tänään ke:
ImageUploadedByVau Foorumi1499277882.103712.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1499277895.838816.jpg

(Alempi on ovistesti)

Unicorn kp32/28, yk7(13)
Rv 4+3 (?)

Voi unicorn oispa teillä nyt tärppi käynyt! Kyllä noi musta haamulaisia on! <3 on joo kyllä törkeitä viivanpaikkoja joka testissä jos ne sellasian on :D eli säkin tuut maaliskuisiin ? :p ;) mulla tänään olis kp35 rv 4+2 menkkojen mukaan.

Apua en tiiä yhtään.. :o Pelkään että tää on joku vitsi? :D Pitää varmaan ensin vielä testata huomenna ja ylihuomenna jajajajaj että vahvistuuko noi ees. Ja soitella neuvolaan että jos nyt olisinkin raskautunut noitten primoluttien aikana niin onko niistä pillereistä sit tullu jotain peruuttamatonta tms :S

Ja jos viivat vahvistuu ni varaan kyllä ar ultran :S

On kyllä todella räikeet viivanpaikat jos noi sellasia vaan ois. Mulla tais marraskuussa eka plussa olla haaleempi kun noi. Kumpa nyt ois Unicorn tärpänny teillä.

En tiedä onko mulla munasarjat vai nivuset kipeenä eilisestä seksistä vai sitten mistä. Vai oisko se ovis voinut olla kun vihloi yöllä klo 00-1.30 välillä sängyssä maatessa vaikka ovistesti ei ollu positiivinen mutta ovislimat oli.
d7b30b5e026c01326e9075be48d5b09d

Oli sellanen tunne että kaikki ei oo okei.. Ei alkanu viivat vahvistua ni kävin hcg verikokeessa. Hcg 15 ja menkoista laskettuna olis rv4+3. Todennäköisesti siis raskautta ei kuulemma ole, on vaan yrittänyt kiinnittyä. :( Oikeestaan arvasin tän, tuntu vähän siltä että tää onnistu vähän "liian helposti". :( Ootellaan josko ne menkat alkas, jos ei niin käyn ens viikolla uudestaan labrassa. Toivottavasti ei nyt olis mikään kohdunulkoinen. :(

Takaisin