Toinen haaveissa <3

Täällä taas uusi kierto alkoi. Vähän harmitus päällä mut näillä mennään... lyhyt kierto taas, kp 26 vaan.
Graisu kp1/26-32 yk 3
 
Paljon onnea Jaffa! Pahoittelut Graisulle menkoista :sad001 suunta kohti uutta kiertoa ja mahdollisuutta!

Täällä odotellaan kovasti torstaita, jolloin dpo10 ja testauspäivä [emoji4]
Lunni kp24/30-34 Yk 4
 
Johan ne menkat alko! Nyt ainakin tiedän että jonkinlainen kierto on tullut takas. Eikös toi 40 pv oo vielä ihan normaalin rajoilla :angelic:
 
Onnea Jaffa!

Ite jänskätän täällä anopin luona että tuleeko täti vai oisko tärpänny... kotona ei oo yhtään testiä enään kun hätäpäissäni sen viimeisen tuhlasin ennen reissua. Päätin että uusia en osta ennen kuin täti on myöhässä.

Kp28/30 dpo11-12? yk10
 
Mää oon pitänyt hiljaiseloa foorumilta jo toukouun lopulta lähtien. Yksi kierto on tässä välissä ollut ja plussaa odotellaan edelleen. Viime kierrossa en tikuttanut ovista enkä taida tässäkään kierrossa. Tämä on viimeinen clomifen kierto. Sitten onkin tauko ja elokuussa kattellaan että miten edetään.

Alinah me hakeuduttiin julkisen kautta hoitoihin. Mulla ei tullu menkat pillereiden jälkeen niin olin jo ekalla käynnillä tk:ssa n.3kk pillereiden lopettamisen jälkeen 1/2012.

- Eka sain terolutteja tk:sta-> eivät auttaneet raskautumiseen
- Sain lähetteen sairaalan gynpolille-> aukkaritutkimus-> vasen tukossa, oikea auki. Miehelle lähete spermatestiin-> tulos erittäin hyvä.
- Eivät määränneet mein sairaalan gynpolilla clomeja vaan sain lähetteen yliopistolliseen sairaalaan.-> PCOS diagnoosi
- 6kk:ssa -6kg ja sit sain clomit.
- Clomeilla tärppi kolmannesta kierrosta 12/2013.

Tutkimuksiin ja ekaan plussaan meni aikaa yhteensä 2 vuotta.

Mamma84 kp8/~32 yk5
 
Mää oon pitänyt hiljaiseloa foorumilta jo toukouun lopulta lähtien. Yksi kierto on tässä välissä ollut ja plussaa odotellaan edelleen. Viime kierrossa en tikuttanut ovista enkä taida tässäkään kierrossa. Tämä on viimeinen clomifen kierto. Sitten onkin tauko ja elokuussa kattellaan että miten edetään.

Alinah me hakeuduttiin julkisen kautta hoitoihin. Mulla ei tullu menkat pillereiden jälkeen niin olin jo ekalla käynnillä tk:ssa n.3kk pillereiden lopettamisen jälkeen 1/2012.

- Eka sain terolutteja tk:sta-> eivät auttaneet raskautumiseen
- Sain lähetteen sairaalan gynpolille-> aukkaritutkimus-> vasen tukossa, oikea auki. Miehelle lähete spermatestiin-> tulos erittäin hyvä.
- Eivät määränneet mein sairaalan gynpolilla clomeja vaan sain lähetteen yliopistolliseen sairaalaan.-> PCOS diagnoosi
- 6kk:ssa -6kg ja sit sain clomit.
- Clomeilla tärppi kolmannesta kierrosta 12/2013.

Tutkimuksiin ja ekaan plussaan meni aikaa yhteensä 2 vuotta.

Mamma84 kp8/~32 yk5

Voih, toivottavasti teillä pian tärppäis luomusti. :Heartred
Kiitos vastauksesta, mä ajattelin soitella maanantaina TK jos pääsisi tutkimuksiin. Mutta toiset sanoo ettei pääse koska ylipaino.. No kysyn ja sit odotetaan et paino tippuu. Kuukauden oon nyt käyny salilla ja syöny kevyemmin ja tehny pitkiä lenkkejä....
 
Kun alotettiin noi tutkimukset sillon 1/2012 painoin 78kg ja 164cm. Oman paikkakunnan gynpolilla eivät maininneet sanallakaan painosta, mutta tuolla yliopistollisessa sairaalassa siihen puututtiin.
Sain 3kk aikaa laihduttaa ja sit soittoaika. Sain pari kiloo pois, mut eipä riittänyt lääkärille ja taas uus soittoaika 3kk päähän. 6kk:ssa sain 6kg pois ja sain ne clomit avuksi. Niin ja onhan mulla ollut myös metformiini tässä koko ajan tasaamassa kiertoa.
Nyt painan 71kg ja muutama kilo tarttis saada pois että oisin normaalipainoinen.
 
Niin ja onnittelut plussanneille. Teitä olikin aikas monta, kun oon ton tauon aikana käyny kyl kurkkimassa täällä.
 
Okei, mä painoin 76kg kun esikoisesta plussasin niin yritän kokoaika saada tiputettua painoo sinne samoihin lukemiin ainakin alkuun..
 
Alinah,Me myös tällä hetkellä ollaan hoidossa Helsingin Naistenklnikkalla julkisella siis saatiin lähete yksityiseltä kun siellä tehty tutkimukset ja 3inseminaatio ilman tulosta.Meillä neljä vuotta yritystä takana.Julkisella meille tehty inseminaatioita Elokuussa toinen onnistui mutta meni kohtukuolemakso päättyi.Nyt hoitona uudestaan inseminaatio.
 
Onnittelut plussasta Jaffa! Toivottavasti kaikki sujuu hienosti jatkossakin!

Mulla on kp 27/26, ja tänä aamuna PregCheckin testistä tyylipuhdas nega. Nyt on tulossa vanhempani yökylään kolmeksi yöksi, ja torstaina lähdemme itse viikonloppukylään lauantaihin asti.

Ehkä testaan sitten sunnuntaina, jos ei ole menkkoja kuulunut siihen mennessä... säästyypähän ainakin testit :D
 
Onnea Jaffa!
Mulla on 2 tunnin päästä lääkäri! Julkiselle puolelle.. katsotaan mitä hän sanoo. Jännittää!
Nyt kp 7 yk 11.
 
Yritys piti aloittaa vasta seuraavasta kierrosta mutta tästä tulikin nyt tjottailua kun eilen mentiinkin ilman ehkäisyä. Ovista odottelin vasta ensi viikonlopulle mutta nyt olisi vähän oiretta ja tikku antaa haaleaa viivaa joten saattaapa olla jo nyt alkuviikosta. Aika epätodennäköistä raskautuminen taitaa olla jollei nyt uudelleen hullutella mutta onpahan jotain jännitettävää parin viikon kuluttua :D

Kp 13/28-32
 
Takaisin
Top