Toinen haaveissa <3

pommitan teitä nyt kunnolla vieläkö tämän täytyy tummentua tästä?
ImageUploadedByVau Foorumi1447845642.324417.jpg
 
Minustakin näyttää Lilyee että vielä on tummumisen varaa. Kokeile mitä testi sanoo tänään illalla. Varmaan on kyllä ainakin lähettyvillä ovis!

Minäkin tein o-testin kun oli niin kananmuna-tyyppiset limat tuossa aamupäivällä :grin No joo, laimeaahan se pissi tähän aikaan päivästä on, mutta silti testiviivaa piti melkein kiikareiden kanssa hakea. Pitää kokeilla itsekin vielä illalla tai aamulla, vaikkei nyt päästäkkään ovista hyödyntämään niin saan ainakin tiedon siitä että limat = ovis.
 
kokeilin hetki sitten ja samalta näytti. voi jestas tätä odottelua! täytyy huomenna aamupäivällä taas testata :D
 
Avvi toivottavasti bongaat oviksen :)

mulla tosiaan onkin toi ovis näköjään vain 10pv ennen menkkoja, koska samanlaiset oireet kuin muissa kierrossa tähän aikaan, oon vain luullut että ovis on jo kun on kivut, mutta kivut oli eilen ja tänään jo.
 
toinen vaihtoehto on että mä lasken mun kiertoni aivan väärin, kun mä siis lasken tiputtelun (täysin ruskean) jo kp1, vaikka sehän on tosiaan vanhaa verta... eli pitäisi ehkä laskea vasta kunnon vuoto jolloin toi ovulaatioon ajankohta kuulostais järkevämmältä! :)
 
Miten kävi Lilyee testitikkujen kanssa?

Itse en tehnyt ovistestiä enkä mitään muutakaan testiä vaan päätin ihan vaan himmailla ja odotella rauhassa. Kropan kuunteleminen on niin jännää :wink Huomisaamuna ajattelin dipata molempia testejä huvin vuoksi.

Tähän mennessä olen kehitellyt raskauteen sopiviksi oireiksi runsaan valkovuodon, lievät menkkamaiset kivut ja sivuilta arat rinnat. Tottakai tiedän että ne ei välttämättä merkitse mitään mutta saahan ihminen aina haaveilla :rolleyes: Aamulla ylen aamutv:ssä oli Suvi Teräsniska laulamassa ja rupesin vollottamaan "Hei mummo"-laululle :grin Heh, tää on tätä.
 
toissapäivänä tuli oikein selkeä ovisplussa ja eilen poltteli alavatsaa niin että piti ottaa särkylääke, eli eilen sitten lopulta se ovis oli :)

tuo oman kehon tutkailu on kyllä kivaa! mä en tiedä mitä ne mun aiemmat mahakivut oli tässä kierrossa mutta noi eiliset oli selkeät oviskivut mitä on ollut ennenkin. me mentiin siis vuosi tuossa luomuehkäisyllä, varmat päivät laskien ja hyvin oppi tuntemaan kehon. siks hämmennyin kun tää kierto oli niin hassu :D
 
Toisaalla jo kirjoitinkin että aamulla tuli ovisplussa mutta raskaustestiin pelkkä viheliäinen viivanpaikka. Hankalaa sinänsä kun ei tiedä että kuinka pitkä kierto oikeasti on, mutta periaatteessa onhan se mahdollista että ovis onkin vasta nyt, kp29. Varmuuden vuoksi on nyt kuitenkin talleteltu :wink Ovistestejä mulla vielä onkin vino pino niin pitää niillä tarkkailla tilannetta, koska näillä kiertopäivillä on toki mahdollista että reagoivatkin jo hcg:hen. Ruuuuuunsasta valkkaria tässä on ollut jo useamman päivän ja ehkä jotain muutakin pientä toiveiden herättelijää :rolleyes: Ootellaan, ootellaan.
 
mulla on ovistesti näyttänyt paria päivää ennen raskaustestiä molemmissa raskauksissa (esikoinen ja ku) plussan siis aivan kirkuva plussa, samanlainen kuin oviksen aikaan. muuten mulla näyttää loppukierron noi ovistestit aina sellaista haaleaa viivaa ennen menkkojakin, toisin kuin alkukierrosta.

Avvi, toivottavasti raskaustesti olisi positiivinen pian :)
 
Toivotaan Avvi, että sun viivanpaikka muuttuu plussaksi!!!

Kärsimättömyys on taas täällä. Sain nyt kahtena aamuna peräkkäin viivanpaikan herkkään testiin, dpo:t 7 ja 8. Vissiin joku ominaisuus niillä, että en päättele kyllä yhtään mitään. Nyt yritän päästä maanantaihin seuraavan testin kanssa :grin.
 
Kopsaan tän saman tänne:
Okei tää menee jo niin salatieteiks ku voi olla, eli vapaasti voi hypätä yli..

Minähän siis imetän edelleen esikoista. Tuli googlailtua vähän: "The reason pg pee tests can pick up hgc in urine is because excess hcg produced by your body spills over into the urine. (Which is why some women never get a + on a pee test even though they are 100% pg, they just never make an excess) If you are lactating, the excess can also spill over into the breastmilk, which means it never gets a chance to build up a great enough concentration in your urine."
Lisäks löyty keskustelupalstoilta tapauksia, joilla raskaus näkyi pissatestissä vasta rv7-8, juurikin imetyksen takia.
Noh, kaikkee pitää kokeilla ;) tässä aamunen pissitikku ja samanlainen äsken maidosta tehtynä..
1448184281683.jpg

En nyt tiiä mitä tästä tuumis, tai onko ees kovin luotettavaa, mut äkkiseltään en ihmettele yhtään et maidossa ois sama hcg pitosuus kun veressä, kun esim alkoholipitosuus maidossa on sama kuin veressä..
 
Nyt on siis menossa kp33/29(?) dpo16 ..
Ja pissatikuissa on ollu haamuja dpo13 lähtien.
 
Tsemppiä ovisplussien metsästäjille, oli vissiin plussia saatu. Toivottavasti kaikki meni niin nappiin, että pian plussat olisivatkin r-testissä.

Mannikka, mielenkiinnolla luin tuota äidinmaitoon erittyvää hcg:tä. Tarvitsee varmaan itsekkin vähän tutkiskella. Täälläkin vielä imetetään esikoista.

Yxvaan, toivottavasti maltat mielesi testailujen suhteen ja saat sitten kunnon plussan etkä viivanpaikkoja.

On. Kuten jo olen aikaisemmin kirjoitellut, että tässä kierrossa oli todella pienet mahdollisuudet raskautumiselle. Yövuoroviikko ja samaan aikaan sukulainen yökylässä otollisina päivinä. Kroppa alkaa antamaan merkkejä kuukautisten lähenemisestä. Leukaluun kohdalle tuli taas kipeä finni, kuten on useimpina kiertoina tullut muutamaa päivää ennen kk. Eilen olikin kkkipuja vaikka keskiviikkona pitäisi alkaa uusi kierto.

Keskusteltiin miehen kanssa eilen taas tästä meidän tjot-yrittämisestä. Yritetään nyt olla vähän aktiivisempia tuolla makkarin puolella, nykyisin kerta viikkoon ja sekin aina viikonloppuisin. Itsehän olisin melkein aina valmis, mutta mies ei oikein jaksaisi töiden jälkeen. Huoh. Kun kaikki pitäisi saada heti, niin on tuskaa vaan odotella, varsinkin kun ei tule riittävästi hyödynnettyä niitä otollisia päiviä.
 
Lisättäköön vielä, että kp 27/29, yk2 tjot. Puhelimensovellus ei nyt antanut muokata edellistä viestiä.
 
JN89 oon lukenu noita keskusteluja koko aamupäivän :D jännä juttu.. Täällähän oli imettäviä, ni josko joku vois testata myös maidolla? :))
 
Mannikka, kumpi noista on siis maidosta?

Tsemppiä teille JN89, ymmärrän kyllä hyvin että kaikki pitäisi saada heti heti heti tai mieluiten jo eilen. Miehet ei välillä tunnu ymmärtävän niiden otollisten hetkien tärkeyttä, itsekin joudun joskus vonkaamaan ihan tosissaan :wink

Päätin että mulla on testipäivä 2.12 koska silloin olisi ollut rakenneultra tuulimunaraskaudesta. Siitä puheenollen, hajoan ehkä totaalisesti jos huhtikuussa en ole vielä uudestaan raskaana, laskettu aika olisi ollut siellä puolessa välissä kuuta. Vieläkin tulee välillä surullinen olo kun miettii että nytkin tuntisin varmaan jo potkuja :sorry:

Mutta ei auta vaipua synkkyyteen, uusi vauva tulee sitten kun niin on tarkoitettu!
 
Avvi, alempi tehty maidolla.. Soitan varmaan huomenna äitiysneuvolaan ja kysyn veritestiä. Luulen et oon raskaana kun kuitenki haamuja antaa testit, ihmetyttää vaan kun ei millään tummu viiva.
 
Takaisin
Top