Toinen haaveissa <3

Juu enpä saa sitä verikoetta, eli jatketaan pelleilyä pissitikuilla ..
 
Yxvaan ja mannikka varovaiset onnittelut. Toivottavasti viivat nyt tummenee.

Täällä vaan odotellaan uuden kierron alkamista. Toisaalta olen sata varma, ettei tässä kierrossa ole tärppiä käynyt, mutta tänään on sen verran jomotellut alavatsaa ja kuukautisten pitäisi alkaa ylihuomenna ja olen vähän nostatellut toiveita. Yleensä jos on kkkipuja, niin ne on juuri ennen kuukautisia ja nykyisin niitä aika harvoin on. Kyllä sitä ihmismieli kehittelee omiaan. Jollei to aamuna ole kuukautiset alkaneet, niin sitten testailen. En edes hanki testiä kotiin, jottei polttelisi kaapissa.

Kp27/29, yk2 tjot
 
Ja jos joudun testailupuuhiin, niin testataan sitten maidolla ja pissalla molemmilla. Näin tieteen nimissä. Ja ehkä voisin muutenkin testata maidosta, kun uusi kierto alkaa ja katsoa, että tuleeko täysin blankoa testiä.
 
Eipähän tartte testailla, jo tänään lähti uusi kierto alkuunsa. Odotin, että olisi vasta huomenillalla alkanut. Nyt on imetystä pikkuhiljaa vähennetty ja kierto on taas lyhyempi. Nyt oli 28 pv, varmaan viimeiset 5 kiertoa on ollut 29 pv ja sitä ennen 31 pv (silloin oli vielä yöimetys). Eli oikeassa olin ovis tuntemuksineni, että oli kaksi päivää aikaisemmin kuin laskennallisesti olisi ollut. Ei harmita lähteä uuteen kiertoon, olkoon tämä yk 3 tjottailua meidän kierto.

Kp1/28(-29), yk3 tjot
 
Yxvaan, just kuvailin täs tuota testiä :'D
1448349543150.jpg

Kyllä vaan se haamu edelleen on. Neuvolantäti sanoi et plussa se on haamuki. Eli raskaana kunnes toisin todistetaa.. Kp35/29(?) dpo18 rv 4+6
 
Kyllä, plussa se on haamukin, ei testit anna viivaa jos hormonia ei ole :). Saitko sä perusteita, miksi et saa verikoetta?
 
Ei siitä oo kuulemma mitään hyötyä, eli tädin mielestä oon ehdottomasti raskaana jos viiva on testissä..
 
Niin :p aamun teoria:
Kattelin noit vanhoi testejä, ni dpo13-14 on vahvempi haamu sit dpo15&16 paljon haaleemmat ja eilen ja tänää sit ~samanlaiset ku dpo13. dpo12 illalla oli melko voimakasta menkkajomoa, olin ihan varma et menkat alkaa, ni mietin et jos sillon oliki vasta kiinnittymine ja se näky testissä dpo13&14 ja samalla pikkuhiljaa hormonitasot alkanu nousta. Luin siis jostain et kiinnittyminen voi aiheuttaa isonkin piikin hcg-tasossa. :p
 
Kiitos yxvaan, onko muuten viiva jo vahvistunut? Jos tää uusi kierto tuottaa tulosta, niin pääsen testailemaan aatonaattona. Kyllä ois ihana joululahja. Mutta toisaalta, jollei tärppiä tule, niin ei sekään haittaa, koska silloin saan syödä kaikkea joulupöydästä, juustoja ja graavi- ja kylmäsavustettua lohta.
 
Mannikka, itse en kestäisi tuollaista haamumeininkiä montaa päivää, eikö sinunkin kannattaisi hakea digitesti? Vaikka niinhän se taitaa olla että plussa se haamuplussakin on.

Pahoittelut uudesta kierrosta JN89. Mikäs olisi ihanampaa kuin jouluplussa <3

Täällä ehkis dpo4. Valkkaria aika paljon edelleen, jännää. Työkuvioissa onneksi nyt paljon äksöniä niin on sitä kuuluisaa "muuta ajateltavaa". Viikon päästä kyllä jo testaan!
 
Avvi, ei nuo testit sinänsä huonoja oo ettei näyttäs yli 25iun pitosuuksia.. Eli digi luultavasti näyttää vielä ei raskaana. Kaapissa ois mut en viiti tuhlata. Ja pääsinki jo tänään verikokeeseen ja huomenna tulee tulokset ..
 
Täytyypä nyt kirjoitella, ettei aamuinen tuhru muuttinutkaan vuodoksi niin kuin normaalisti tekee. Yleensä tuhru ja muutaman tunnin sisällä alkaa kunnon vuoto. Eilen jo alkanut kuukautisoireet ja tänään ollut kunnon jomotuksia. Taitaa se kierto sittenkin olla sen 29 päivää. Nyt vaan odotellaan, huomen illalla pitäisi viimeistään kierto alkaa.
 
Takaisin
Top