Toinen haaveissa <3

Täällä välikierto päättynyt ja virallinen yk2 julistettu tädin puolesta alkaaneksi, jiiiihaaa! Raskaudelle ei siis edellisessä kierrossa annettu mahdollisuutta isojen juhlien vuoksi ja nyt uuden kierron alkaessa olen todella innoissani, että pian pääsee taas tositoimiin :P

Jotenkin sitä on hiukan levollisemmin mielin kuin ekalla yrityskerralla. Tavallaan nyt on ekalla tärppäämisen paineet poistuneet ja on alkanut asennoitua taas "normaalimmin" tähän yritykseen. Elikkä katsellaan nyt rauhassa ainakin seuraava vuosi, josko tärppi saataisiin aikaiseksi. Ja yritän kovasti pitää mielessäni, että vaikka muunlaisiakin tarinoita on, niin vuoden aikana onnistuminen on kuitenkin todennäköisin skenaario. Eli yritän jo valmiiksi psyykata itseäni toiveikkaaseen ja positiiviseen ajatteluun, vaikka tiedän kyllä, että hyvät ajatukset on tiukassa, kun mielessään on jo "varma", että on tärpännyt ja sitten se täti paukahtaakin paikalle. No, onneksi tällä palstalla on ihania ihmisiä vertaistukena niin hyvissä kuin huonoissa hetkissä :)
 
Syksyinen, toivottavasti rento asenne tuo tulosta jo pian. Parhaassa tapauksessa jo tässä kierrossa.

On. Oireiden mukaan ovis saattoikin olla kahta päivää aikaisemmin kuin laskennallisesti. Jos niin oli, niin pieni mahdollisuus olisikin tässä kierrossa. Tai niin haluan itselleni uskotella. Mutta rennosti tää kierto on mennyt eikä kuume ole päässyt nousemaan viime kierron tasolle. Ei edes polttele tehdä testiäkään ennen kuukautisten alkua.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti :)

Kp 20/29, yk 2 tjot
 
Hei, mä oon päässyt siitä ylihysteerisestä oireiden kuulostelusta ja hermoilusta! Aamulämmöt (tai siis niiden kohoaminen/kohoamisen vähäisyys oletetun oviksen jälkeen) mietityttää vähän, mutta oikeastaan enemmän teoreettisesti, että toimiiko tämä kroppa nyt kuten pitäisi.

Lauantaina olisi tarkoitus yrittää illanviettoa kavereiden kanssa, en ole vielä ollut esikoisen syntymän jälkeen oikein missään, niin nyt ajattelin, että on jo korkea aika :). Alkoholia en toki meinaa nauttia ainakaan yhtä annosta enempää, kun en tuossa vaiheessa voi tietää, onko tärpännyt..

Kp 20/29-31, dpo 3, tjot 1
 
Miikuli harmittelut aiemmasta keskenmenosta :( koska ajattelit testailla? :)
Nyt ärsyttää, kun menin niitä ovistestejä tekemään.. En ole niistä saanut muuta kuin jotain haaleita viivoja ja nyt ei tullut enää edes niitä haaleita. Kierto varmasti vielä sekaisin, kun imetän muutaman kerran päivässä. Mutta ärsyttää, että hankin tästä nyt itselleni uuden stressin aiheen. Mulla on ovistestejä vielä 2 jäljellä, teen ne huomenna ja ylihuomenna ja sitten en tee niitä enää ikinä :D
Kp15.
 
AstaE. Kyllä mä meinaan vielä reippa viikon odotella ;) Tosiaan menkat vähän vaihdellu plus miinus viikolla, joten tässä nyt kuullostellaan ja katsellaan ;) Tää olo vaan on ihan uskomaton, mitä mulla ei aikaisemmin ole ollut ;) Olen siis ihan varma :D Mutta oli pakko tosiaan päästä vähän purkamaan tuota ajatus maailmaa josko se vähän helpottaisi itseään :)
 
Mulla eilen tuli ihan vähän verta pyyhittäessä ja muutama tippa rusehtavaa vuotoa siteeseen asti. Tänään on tullut vain vähän rusehtavaa siteeseen ja siinä se. Ehdin jo eile iloita että menkat olis alkanu, mut nyt en ole ollenkaan varma mitä tää tiputtelu on. Onks jollakin käynnistyny kierto imetyksen jäljiltä tällätavalla vai onko tää jotain ihan muuta?
 
Torakka, itse keväällä ihmettelin päivän tiputtelua, siitä 25 päivän päästä alkoi ekat kunnon menkat :) jospa sielläkin kierto käynnistelis :)
 
Torakka, mulla oli ekat menkat (vai mikä lie vuoto) synnytyksen jälkeen just tuollaiset! Ajattelinkin pienen tiputtelun jälkeen, että tässäkö Tää muka oli?? Siitä alkoi normalisoitua pian.
 
Eliinaa_ me kanssa haaveiltiin toisesta HETI perään, ja ilman ehkäisyä menty koko ajan. Menkat alkoi 2/15 ja nyt luulen että tärppäsi. Eli näin ollen lapsukaisille tulee ikäeroa kuitenkin se 2v!
Ensiviikolla sit testaillaan tänään kp 36 menossa normaalisti 34,mutta ollut joskus JOPA 38 ,mutta silloin ei kyllä ollut näin vahvaa tuntemusta jännä nähä!
 
ImageUploadedByVau Foorumi1447755591.492319.jpg


täällä alkaa olla ovis pian käsillä vihdoin, nyt vaan jännitän tärppääkö! vielä tuo viiva tuosta varmaan tummuu iltaan tai huomiseen mennessä kyllä.
 
Heissan, olen pitänyt vähän hiljaiseloa kun alkoi tuntua että koko elämä on yhtä vauvakuumetta :p Kävin tk-lääkärilläkin viime viikolla tutkittavana kun on ollut alamasulla vihlontoja ja välivuotelua, sisätutkimuksessa kaikki oli ok ja labroissa myös, valitettavasti myös hcg oli verestä negatiivinen :wink Lääkäri ei ollut halukas antamaan keltsikuuria kierron normalisoimiseksi (onkohan tuo sana?) vaan sanoi välivuotojen ja kiertohäiriöiden olevan ihan tavallisia tässä vaiheessa kun tyhjennys on vastikään (syyskuussa) tehty. Pah, jos tätä h*lvetin tuhruttelua on vielä vuodenvaihteessa niin haen sitten kuurin vaikka yksityiseltä.

Ovistestailun myös lopetin kesken kun rupesi sekin kyrsimään. Ollaan sekstailtu ihan siis mutu-tuntumalla :rolleyes: Nyt menossa kp25 ja on menkkakipuilua havaittavissa, siispä se iänikuinen vauvakuumeilija minussa on taas nostanut päätään! Ihan hölmöä, yksi pieni oireenpoikanen saa taas kaikki tuntosarvet pystyyn ja olen jo melkein pyykkäämässä pikkuvauvan vaatteita :grin Ovistestin uitin tänään päiväpisusta ja kaukana se oli positiivisesta (mutta ei mikään blanco kuitenkaan) joten aika epätoivoinen yritys taisi olla..

Toivon mukaan kuitenkin ollaan jo loppukierron puolella. Plussia toivon tietty kaikille ja piinailen nyt varmaan täällä sitten päivittäin kunnes täti kurvaa kylään :wacky:
 
Avvi kurjaa ettei antanut mitään kuuria! no, mutta jospa se nyt putkahtaisi kun ei ota liikaa stressiä :) niinhän se usein menee! tsemppiä ja toivotaan jos vaikka nuo jomotukset olisi jo enne kahdesta viivasta! :)
 
Menkkakipuilua on ollut pitkin päivää, jännää :woot: Koska aion olla puhdasverinen hätähousu niin testaan jo huomisaamuna. Juon päivisin niin paljon että aamupissi on muutenkin varmasti se kaikkein luotettavin. Voi jehna jos tuolla joku olisikin, pikkuinen kesän lapsi :dummy1: Tai sitten ei... toivoahan aina saa.

Mites muut piinailijat? Onkos jäät pysyneet hatussa :smiley-angelic006
 
Ilmeisesti tää tiputtelu siis normaalia. Olin jo kauhulla valmistautunut "tulvaan" josta kaikki tuttuni ja sukulaiseni on pelotellut, saa nähdä miten jatkossa. Itellä kun ei ole mitään aavistusta miten luomuna kierto pyörii, kun pillereitä oon syöny vuosia ennen esikkoa. Jännää, vihdoinkin päästään asiassa eteenpäin kun koneisto taas hyrrää. Avvi ei todellakaan oo jäät hatussa, ennemminkin tuli persuksen alla. Ei millään malta oottaa että päästäis tosissaan yrittää ja tärppiä vielä vähemmän:grin
 
Kuulostaa lupaavalta Torakka! Sieltä se kierto käynnistyy ja pääsette tositoimiin ;).

Tervetuloa Miikuli ja eliinaa_! Pikaista plussaa teillekin toivottelen :).

Lilyee, joko tuli tikkuun vahva viiva? Toivottavasti :).

Avvi, toivotaan että sun oireet merkkaisi tulevaa plussaa! Kiitos vaan kysymästä, täällä mennään dpo 5 ja on ihmeenkin seesteinen olo. Testaamaan ei polttele vielä yhtään :eek:. Ihmeitä tapahtuu siis, jos MINÄ onnistun kehittämään malttia itselleni :grin. Lauantaina ehkä pitää varuilta tehdä herkkä testi ja jos siinä ihmeen kaupalla sattuisi haamulainen näkymään, niin osaisi jättää sen yhdenkin siiderin juomatta. Oireita ei kyllä ole mitään, että eiköhän se uusi kierto ja tjot 2 ensi viikolla starttaa..

Kp 22/29-31, dpo 5, tjot 1
 
Nega tuli aamulla, tietysti :rolleyes: Kp26 vasta meneillään. En osaa sanoa mikä voisi olla kierron pituus tällä hetkellä mutta kesällä se taisi olla hieman yli 30 pvää.

Aikamoiset liruloru-valkkarit bongasin tuossa yhdellä vessakäynnillä joskus tunti sitten ja menkkakipujakin on taas, kauhulla ajattelin sitten että mitä jos onkin nyt vasta ovis? Tänään ei nimittäin ole mitään mahiksia talletella :mad: Mutta kai se eilinen ovistesti olisi antanut jotain vihjettä jos nyt olisi se aika käsillä.. Aika näyttää miten käy.

Tänään teen vielä ovistestin ja r-testi kehiin taas ehkä viikonloppuna.
 
Yxvaan nyt on viiva hippusta vaille yhtä tumma mutta ei vieläkään ihan täysin! :P Vieläkin pitää odottaa pari päivää ilmeisesti ja sit alkaakin uus jännitys :D
 
Takaisin
Top