Toinen haaveissa <3

Minäkin muuten käväsin huhtikuisissa.. Vuoto alkoi kuitenkin kolmantena päivänä ekasta plussasta :(
 
Mä voin mannikka kokeilla maidolla, sait kiinnostumaan! Vaikka eihän mulle testit vielä ainakaan anna viivanpaikkaa kummempaa. Sun viivoille vahvistumista toivottelen, jospa sulla vaan nousee hcg hitaasti :).
 
Yxvaan laita sit kuva :)

Avvi, eiköhän lhlle päde sama kuin hcglle.. Oon muuten ihmetelly ku nyt on o-plussan metsästys ollu tosi hankalaa
 
tsemppiä kaikille plussauksiin! mulla on vielä 10 piinaavaa päivää siihen että saan testata :D (okei mulla on erittäin herkkiä testejä niin ajattelin testata kyllä jo tossa dpo10)
 
Mä muuten hoksasin tossa, että jos mun luteaalivaihe on saman pituinen kuin viime kierrossa, niin huomenna alkaa menkat! Hope not :nailbiting:.
 
Eipä näissä paljon näkemistä ole. Puhdas nega pissasta alinna (ehkä kun tiettyyn kulmaan kääntää, niin viivanpaikan erottaa), muut maidosta (toiseksi alin vedellä laimennetusta). Neste ei noussut ylös asti, enkä tässä tapauksessa luota noihin viivoihin, kun tuo pigmentti näkyy muuallakin niin voimakkaana.. Sun testi tais mannikka kuitenkin onnistua?
 

Liitteet

  • 20151122_165656.jpg
    20151122_165656.jpg
    746.8 KB · Katsottu: 150
Yxvaan joo piti aika pitkää uittaa testiä mut kyl se väri sit levis iha hyvi..
 
Mutta tosiaan, jos noihin kahteen puhtaassa maidossa uitettuun ja sun maitotestiin uskaltais luottaa, niin aika hyvältä näyttää :wink. Pitää ehkä itsekin teroittaa englanninkielen taitoaan ja lueskella aiheesta.
 
Yxvaan, Juu :p

Viel yks kuva :D ylempi pissasta, alempi maidosta. Molemmat jo kuivanu..
1448209259163.jpg

Kaippa sitä ihan oikeesti raskaana ollaan :eek: :p häiritsee vaan noi hailakat viivat :rolleyes:
 
Jotenkin ajatuksena hauska että yksi jos toinenkin tekee nyt sitten raskaustestejä rintamaidosta :grin No pakkohan sitä olisi kokeilla itsekin jos imettäisi vielä. Toivottavasti maitoviivat siirtyy piakkoin pisutesteihinkin!

Mulla on tosi outoja tuntoja alapäässä, tulee jo mieleen kaikenlaista :rolleyes: Enpä taidakkaan malttaa lopettaa testailua vielä! Kotoa löytyy tosin pelkkiä ovistestejä joten niillä mennään. Jos ja kun huominen testi on jo ihan hailura niin suostun (ehkä) rauhoittumaan muutamaksi päiväksi.
 
Mannika, jännä miten paljon vahvempi on tuo maitotesti verrattuna pissatestiin :D ups.. ei ollutkaan plussa vai ei? -ketju. :)
 
Ninni, on kyllä tosi jännä :D ilmeisesti hcg menee eka maitoo ja sit vast jämät pissaan :D
 
Hitsi mannikka sie sait miut haluumaan tehä testin maidosta :grin Tosin tässä edelleen kierron käynnistymistä odotellaan... Mut jos nyt se kierto käynnistyy kun vielä imetän ni lupaan tehä r-testin maidosta kans kun sen aika on :)
 
Tiiättekö arvon ladyt, että mannikka taisi tulkita oikein mun eilisen testin. Tänä aamuna testattu silminnähtävä haamu :). Dpo 10, kuva Plussa vai ei? -ketjussa..
 
Onnea Yxvaan :)

Kyllähän se oma ovistesti on haalentunut, outoa vaan että näin hitaasti. Varmaan nämä tuntemukset on ihan vaan tapahtuneen ovulaation jälkimaininkeja. Nyt jos lopettaisi turhan testailun ainakin loppuviikoksi :rolleyes:
 
Takaisin
Top