Toinen haaveissa <3

Jaffalla selkeesti jotai viivaa pukkaa sinne ;) vahvistumista!

Graisulla en nää :(

Mä oon testannu lähinnä noilla raskauskeijun onestepeillä ja mun mielestä ei oo antanu mitään viivanpaikkojakaan vaikka oon tehny ihan suoraan enkä antanu jäähtyä. Samoin rfsun testi on ollut selvä nega aina. Esikosta tein ensin täysin negan apteekin oman ja siitä viikon päästä leffaviivat eli en oo ikinä saanu yhtään haamua/viivanpaikkaa mihinkään testiin.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1496124833.697420.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1496124852.540086.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1496124885.606720.jpg


Alin on se tämän aamun testi.. En tiiä näettekö vieläkään mitään. Jotenkin laatu huononee kun tänne pistää.

Nörttejä muokattu = näettekö.
Mikä hiton autocorrekti.. :D

Kp40 dpo10
 
Tässä vielä muokattuna vähän.
Toivotaan että jos nyt onkin tärpänny niin että viiva tosta vahvistuu.

ImageUploadedByVau Foorumi1496126391.166709.jpg
 
Tässä vielä tää testi aukaistuna. Tuntuu että tässä taaa nään jotain. Näkeekö muut? :D kyllä ihminen voi mennä pitkälle näiden testien kanssa xD en voi muuta ku nauraa itelleni!
0a125513bc1ce81690bff471b56c29bc
 
Tiputtelee punaista.. Tänään kp 25/27-28 dpo?
Onko tuo viiva hasussa paikassa? En ole näitä testejä tehnyt ennen.
Viime yönä näin kauheasti raskaus unia.
 

Liitteet

  • 1496127355400.jpg
    1496127355400.jpg
    49.7 KB · Katsottu: 136
Mä en oikein näe missään testissä mitään, mutta mä olenkin varmaan viivasokea. :D Esikoisen kohdalla kutsuin haamuksi sellaista viivaa, mitä tuolla raskaaksi 2017 ryhmässä monet kutsuu selkeäksi plussaksi. Mä jotenkin odotin sellaista kirkasta viivaa, mitä näkee leffoissa. Tosi jännää seurata näitä teidän testejä. Tulin heti aamulla katsomaan onko tullut lisää. Toivottavasti lähtevät siitä vahvistumaan! Kovasti odotan omaa ovulaatiota ja mietin nyt lähdenkö tikuttamaan sitä tässä kierrossa. Sunnuntaina on kp 10 ja silloin olisi luultavasti (jos siis ovuloin). Mä vähän epäilen että tää kehon tarkkailu esti ovulaation viime kierrossa, joten pitäis varmaan vain ottaa rennosti, mutta enhän mä pysty.
 
Meillä mies itse kyselee, miten voisi edesauttaa itse raskautumista ja hedelmällisyyden paranemista.. on kyl ihan mielellään popsinu dosettinsa tyhjäksi, mitä oon sinne laittanut :D on vaan noi gelee royalet sen verran tyyriitä että pitää varmaan vuorotellen syödä niitä :D :D foolihapon vois dosettiin lisätä :)
 
Esikoinen kun tärppäsi ei syöty mitään vitamiini lisiä kumpikaan.
 
Me ei kans sillon ennen esikoista syöty mitään lisiä yms. Sit kun tulin raskaaksi nii mä aloin syömään noita mama vitamiineja. Nyt ostin niitä jo kun alotettiin yrittämään tätä kakkosta mut oon syöny niitä aina ku muistan :D mies ei nytkään syö mitään :D jos ei kohta ala tärppää niin ite vois kokeillä jotain esin geeleitä
 
Mulla alkaa menee jo silmät sikkuralle teidän testeistä joten en sano mitään :D

Mä söin esikoista ennen ja raskausaikana pelkästään foolihappoa ja d-vitskua, nyt samat + maca tässä kierrossa. Karua että kohta mennyt jo 1 purkki foolihappoa kun esikoisesta se yks kesti pitkälle tyylii puoliväliin saakka :o
 
Noita teidän kuvia kun kattoo niin en kyllä osaa edes paikantaa missä kohta pitäs jotain muutakin näkyä kun toi ainoa selkee tumma viiva [emoji51]

Esikoisesta tein tasan yhden puikkoraskaustestin joka oli niin selkee kun olla voi.
Nyt alan epäillä osaanko tulkita kaapissa olevia ovistestiliuskoja ens viikoll ollenkaan.
 
Ihanaa Ellikki. :)

Mäkään en uskalla sanoa kenenkään testistä mitään, kun oon omienkin testien kohdalla päättänyt, että en edes rupea liikoja tihrustelemaan vaan sitten ku on selkeä plussa, niin sitten on. :) Tämä ihan siksi, että säästyy sitten turhilta pettymyksiltä. :) Mutta siis silti on ihana tihrustella teidän testejä, joten laittakaa ihmeessä jatkossakin näytille!

Me ei esikoista yrittäessä syöty kumpikaan mitään vitamiineja ja ruokavaliokin oli epäterveellisempi ja olin 5kk sisällä kahdesti raskaana. Nyt mulla käytössä mama-vitamiinit, joita söin imetys- ja raskausaikana ja kun imetyksestä suoraan alettiin yrittää, niin noita oon edelleen napsinut... Mutta syödään ehkä vähän terveellisemmin, kuin pari vuotta sitten. Silti jo yk 7 (5) ja en oo vielä raskaaksi tullut.. :D No kroppa palautunut imetyksestä, joten josko vähitellen.. Nyt ovista odotellessa...

Silky kp 11/~28, yk 7 (viides imettämättä).
 
Takaisin
Top