Toinen haaveissa <3

Violet87, Joo vuoto alkoi ti-ke välisenä yönä ja on todella runsasta välillä mukana pieniä hyytymiä. Kovin usein ei Oo tämmöisiä jomotuksia ja kipuja menkkojen aikana.
 
Minäkin näen Violet87 hennon viivan, vaikka olen sellainen puusilmä etten yleensä näe kuvissa mitään haamuja/viivanpaikkoja vaikka muut näkevätkin. :) Toivottavasti vahvistuu.
 
Onnea Graisu!
Ja Violet87, viiva näkyy :)

Nyt on kyllä joku tosi ärsyttävä kierto, ei minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan. Ei edes minkäänlaisia limojakaan ole ollut, eli ovis ihan hukassa. Taitaa olla siis aivan toivotonta et tästä kierrosta mitään tapahtuis.
Käyttääkö kukaan muuten sitä ananas kikkaa enää, muistin sellaisen esikon yritysajoilta??

tassu kp20/28
 
Täällä kurvas taas täti kylään kp34 eli viivat soifeissa oli vaan viivanpaikkoja.. En kestä miten hyvin niissä näkyy ne heti kun kastaa testin.. Mietin tilaisko lisää ovistestejä vai oisko tän kierron ilman ja kokeilisko greippejä vai ei. Ahdistaa kun tuntuu ettei ikinä tärppää eikä varmasti tärppää enskierrossakaan.. Vaikka vasta yk4 alkaa nii silti tuntuu ikuisuudelta. Esikoinen tärppäs yk4. Nyt mä en saanut synttärilahjavauvaa mut ehkä mies saa, laskettu aika ois hänen synttäreinä :D

Jaffa yk4 kp1/31-34
 
Onnea graisu! Violetillakin viiva näkyvissä, onnea :)

Tassu en oo kuullu ananaskikasta, mikäs se on? :D

Jaffa pahoittelut :( mulla kans tulee aika usein epätoivoinen olo ja oon entistäkin kiitollisempi tuosta pojasta. Nyt on pari kaveriakin alkanut haaveilla vauvoista niin oon muistuttanu että kannattaa toimia sillä siinä voi kestää. Ja heillekin kyllä puran tätä ahdistusta mutta en niin paljoa kuin miehelle :D

Ai että mä sit vihaan tätä vikaa kahta viikkoo! Oon ihan järkyttävän turvonnu, housut puristaa, on huono olo pitkin päivää ja ties mitä. Mutta samaa oli viime kierrossakin joten ei kyllä johdu mistään muusta kuin keltarauhasesta.
 
Jaffa pahoittelut :/ <3 tuo tunne on niin paska kun vaikka ei olis monta kiertoa takana yritystä niin silti joka kierto tuntuu ikuisuudelta.. :(
 
Unppa, oviksen aikaan pitäs alkaa syömään tuoretta ananasta, se tekee jotenki paikat paremmiks kiinnittymiselle. Muistin ku ostettiin ananas vasta. Varmasti todellakin sattumaa, mut esikoinen tärppäs mun ananas kierrosta:joyful: Tätä suositellaan jossain amerikkalaisten raskautumisvinkki sivustoilla.
 
Okei uus ase siis muiden joukkoon! Mulla oli esikoisen tärpätessä salaisena aseena hullun lailla urheilu (ainakin 4 kertaa viikossa sali) ja opiskelijaelämään kuuluvat kosteahkot illanvietot. Nyt ei oikeen oo niihin mahiksia :D
 
Violet, viiva näkyy! :)

Graisu, onnea! :)

Pahoittelut menkoista sen kohdanneille. :(

Täällä O+ tänään, eilen talleteltu, katotaan saanko enää tänään kellistettyä, jos en, niin sitten en, mutta sitten saa olla. Piinaviikot alkaa, vaikka yritän kyllä siirtää piinailuajatukset syrjään. Siksi olen täälläkin nyt vähän vähemmän kommentoinut, kun yrittänyt unohtaa kuumeilun (joo ei onnistu :D). Mutta tässä vaiheessa kiertoa sitä aina on vähän toiveikas, loppukierrosta alkaa sitten epätoivo iskeä.. Mutta ei auta ku pitää peukut pystyssä.

Silky kp 14/~28, dpo -1, yk 7 (5).
 
Muistan hatarasti tän ananas-jutun :D

Aina kun käynnistyy uusi kierros, niin kyllä se apeaksi pistää. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti pian osuu SE kierto kohdalle!

En jotenkin vielä uskalla enempää intoilla. Vaikka onkin paljon oireita (joita ei esikoisen kanssa ollut, se meni melko oireettomasti silloin). Jospa lauantaina uskaltaisi digillä testata :)
 
Kyllä violet viiva näkyy <3 toivotaan vahvistumista!

Jaffalle pahoittelut menkoista. Olkoon ens kierto teidän.

Eli nyt ananasta syömään : D

Kp 11/30 yk 5
 
Unppa, oviksen aikaan pitäs alkaa syömään tuoretta ananasta, se tekee jotenki paikat paremmiks kiinnittymiselle. Muistin ku ostettiin ananas vasta. Varmasti todellakin sattumaa, mut esikoinen tärppäs mun ananas kierrosta:joyful: Tätä suositellaan jossain amerikkalaisten raskautumisvinkki sivustoilla.

Aaaii tääää!! Joooo! :)
Meillä syödään aika usein tuoretta ananasta.. en ees säilyket osta :P nyt vaan en oo satavarma syötiinkö taaskaan oviksen aikaan. Täytyypä muistaa! :)
 
Täällä on ollut kuvia noista ovulaatiotesteistä, mutta nyt en löytänyt. Kokeilin eilen ovulaatiotestiä ja oli noin dpo-3. Tuli tosi vaalea viiva. Mietin, että miltäköhän viiva yleensä näyttää dpo-3? Kuinka nopeasti se lähtee sitten vahvistumaan? Pelkään, ettei taaskaan tule ovista ja malttamattomana odotan sitä nyt. Sunnuntaina se laskelmieni mukaan pitäisi olla. No testaan uudestaan tänään.
 
IMG_20170602_102831.jpg
Tuossa minun O testit. Alimmaiset on eiliseltä ja ylin dpo -3
 
Ei sitä pysty oikein testeistä sanomaan, montako päivää on ovikseen. Itselläni viiva tummeni päivää ennen ovista.

f8d85803041d07c2ee8b52fdf249aa8e

Alimmainen on siis päivää ennen ovista, tämä ovis päivän aamulla tikutettu..

3d0ca5cf03628751f201079d55ebdfef


Seuraavana aamuna pos. testistä aamulämmöt olivat jo kohonneet, joten ovisplussa tuli siis dpo0 päivänä vasta (irtoaminen tapahtui nopeasti?) Ainakin pari app:ia laskee ovisplussa päivän dpo 0 päiväksi, eikä - 1.
 
Joo, ovistestien viivoja ei ehkä kannata tulkita hirveesti muuten kuin että plussa on plussa. Riippuu paljon myös merkistä. Tässä mulla apteekkarin testeissä koko ajan viiva ja vahvistui tasaisesti, kun taas Rfsu oli melkein tyhjä, kunnes yllättäen eilen aamulla lähes plussa ja illalla selkeä plussa. Tuossa vielä kuvat näistä, rfsu siis testattu kahdesti päivässä, paitsi kp 12. :) Ja kuten kuvasta näkee, niin rfsu:ssa oli kp 10 selkeät viivat, mutta sitten haaleni, kunnes plussa.

Sainpahan miehenkin vielä eilen kellistettyä.. :D Vähän uutta intoa eri asennoista. :D Vaikka sanotaankin, että se lähetyssaarnaaja olisi paras, niin en jaksa uskoa, että jäisi siitä kiinni. :D Ootteko te asentouskollisia lasta tehdessä? :D

Silky kp 15/~28, dpo 0.
 

Liitteet

  • _20170602_111028.JPG
    _20170602_111028.JPG
    665.4 KB · Katsottu: 121
  • _20170602_110908.JPG
    _20170602_110908.JPG
    588.6 KB · Katsottu: 135
Muhun on varmaan tarttunut tää viivojen analysointi, kun täällä muut on analysoinut raskaustestiviivoja. :D

Asennoista niin en usko tuohon, että lähetyssaarnaaja olisi paras. Uskon enemmän siihen, että kannattaa kokeilla eri asentoja ja yrittää nauttia koko hommasta. :)
 
Takaisin
Top