Toinen haaveissa <3

Täällä luultavasti alkaa kans menkat tänään tai huomenna.. Aamun testi saman näköinen kuin muut, ei vahvistumista joten varmaan vaan kokoajan ollut viivanpaikkoja.. Jotenkin olin ihan varma et nyt plussataan.. Nyt aamulla kohdunnipukka korkeemmalla kuin koskaan! Mut en oo koskaan aamulla sitä kokeillutkaan, aina kai pitäis samaan aikaan testata. Pientä menkkajomoa/nipistelua alamahassa.. Oon ollu nyt varmaan 4päivää ihan super herkkis.. :D
 
b66aad571e6a63cf89a07dd39b777f20

No huh huh. Nyt kyllä vetää sanattomaks..
 
Pahoittelut alinah ja jaffa :(

Heitsulle ovisonnea, toivottavasti löytyy ja saatte hyödynnettyä!

Me muutetaan lapsen kaa nyt sunnuntaina mun vanhemmille kesäks kun meen sinne suunnalle töihin, joten siellä tuskin mitään testausmaratooneja alan vetään! N.2 viikon päästä odottelen menkkoja ja nyt koitan keskittyä ihan muihin asioihin ettei pää hajoa :)

Kp20 dpo?
 
Hei, voisin liittyä kuumeilijoiden seuraan. Esikoinen vasta puoli vuotta mutta hinku pikkukakkoseen lyhyellä ikäerolla olisi jo suuri. CB Advanced monitori ekaa kertaa käytössä, ostettu aikanaan esikkoa yrittäessä mutta jäi tarpeettomaksi kun napsahtikin plussa juuri kun olin hakenut härvelin postista. Nyt näyttänyt vajaan viikon korkeaa hedelmällisyyttä ja luulin jo missanneeni oviksen, mutta tänään näyttikin huippua. Tästä se jännitys taas alkaa. :)
 
Onnea Graisu, nyt minäkin näen viivan! :)

Saapa nähdä ovuloinko nyt tässä kierrossa ollenkaan. Huomenna pääsykokeet, johon jännitän kovasti ja ens viikolla myös pääsykokeet, jotka jännittää vielä enemmän. Ovulaation pitäisi tapahtua sunnuntaina, mutta stressitaso on nyt sen verran korkea, että saa nähdä vaikuttaako... Plääh jos tää kierto menee taas hukkaan...
 
Oih, ihanaa Graisu! Onnittelut ja vauvaliimaa mukaan matkaan :)

Pahoittelut Alinah ja Jaffa! Kyllä meidän kaikkien vuoro vielä tulee, uusi kierto on aina mahdollisuus :)

ON: Alkais jo ne menkat niin pääsis taas tallettelemaan. Haluisin niin päästä vauvalomalle, kun jotenkin työnteko ei nappaa :D Vaikka siis teen vaan osa-aikaista ja vasta maaliskuussa aloitin ja mun työ on tosi leppoisaa. Tietenkin tuo palkka helpottaa elämistä. Mies haki kouluun ja toivon tosiaan että pääsisi vaikka se tarkoittaa sitä et asuisi sitten muutaman päivän viikossa 300km päässä... Toisaalta haluisin muuttaa mukana mut katsotaan.
 
Tänään kp 30/31-32 dpo 12.. Aamulämmöt enemmän koholla, kuin yleensä ja noustessa tuli huono olo :confused: pakkohan se oli sitten pissiä tikkuun.

Mitäs mieltä olette? En ole ennen mamien puikkoon saanut tällästä.. Onko viivanpaikka? Otin kuoren irti, koska näyttö oli ihan naarmuinen :(

1e62e217f9cd51cf17c29e70053ad737
 
Alinah onko vuoto alkanut? Mulla on 5 päivää särkenyt selkä ja maha ollut niinkuin sekaisin.. Jos ne jomotukset jää vain jomotuksiksi?
 
Tänään kp 30/31-32 dpo 12.. Aamulämmöt enemmän koholla, kuin yleensä ja noustessa tuli huono olo :confused: pakkohan se oli sitten pissiä tikkuun.

Mitäs mieltä olette? En ole ennen mamien puikkoon saanut tällästä.. Onko viivanpaikka? Otin kuoren irti, koska näyttö oli ihan naarmuinen :(

1e62e217f9cd51cf17c29e70053ad737

Violet87 nään kyllä hennon viivan! :)
 
Takaisin
Top