Toinen haaveissa <3

Onko ihan normaalia vai mistä voisi kertoa, kun vuoto alkoi odotettuna päivänä mutta on aivan erilaista kuin normaalisti kuukautiset on ollut. Esikoisen jälkeen menkat alkoivat parin kuukauden kohdalla ja ollut runsaahkot. Nyt tullut vain tosi vähän ja vaaleampaa, "ohuempaa" tuotosta..
 
Noniin tässä siis dpo9 r-testi. Omaan silmään näkyy jotain mutta taitaa olla vaan harmaa viivanpaikka :) ylihuomenna vois testaa uudestaan.

Jaffa yk3 kp31/31-33? Dpo9
 

Liitteet

  • 1496035889940.jpg
    1496035889940.jpg
    25.5 KB · Katsottu: 145
  • 1496035906331.jpg
    1496035906331.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 142
Jaffa ihan kuin tosiaan ois jotain näkyvissä!

Eveliina en osaa tuohon sanoa muuta kuin että voiko olla tiputtelua ennen kunnon menkkoja? Ootko tehny testiä?

Mä oon nyt ihan ulapalla oviksesta mut kaipa se sit oli.. kuivaa oli eilen eikä mitää tuntemuksia joten aloin epäilee että se oiski ollu sillon pe. Ei kyl sit talletukset menny aivan nappiin ku ne oli ma ke ja la :/ ei oo siis toiveet korkeella tän kierron suhteen.

Kp18, dpo1-3
 
Täälläpä on Graisulla ja Jaffalla jännät paikat. :) Mä olen vielä niin kokematon testien tarkastelija, etten sano teidän testeistä vielä mitään. :)

Mietin nyt, että kannattaisiko ens kierron ovulaatiota tikuttaa vai menisikö tuntemuksien mukaan. Viime kierrosta siis taisi ovulaatio jäädä kokonaan pois ja saattaa johtua siitä, että odottelin sitä tosi innoissani ja tunnustelin oireita koko ajan. En toki tiedä saanko ajatukset pois vaikka yrittäisin, kun nyt jo olen katsonut valmiiksi tärppipäivät. Eli jo sunnuntaina pitäisi olla ovis, jos siis edes tulee tässä kierrossa. Sitten pitää vielä miettiä käytetäänkö joka toinen vai joka päivä -taktiikkaa. Kumpaa te muut olette suosineet?

Kp 4/23, yk 2.
 
Graisu, kyllä mäkin sielä sulla jotain nään! Millon aattelit aattelit testaa uudestaan ? :) voikun molemmillä nyt pärähtäis kunnon plussa! Mulla ei oo kyllä YHTÄÄN raskausolo :D
 
Minäkin olen näkeväni molemmilla viivanalkua, jospa ne sieltä vahvistuu!:)

"Jee", yk9 alkoi. Kylläpä v*tuttaa, miksi ei voi kroppa toimia. Tiputtelua oli neljä päivää ennen kun alkoi kunnon vuoto. Alkaa tosissaan tuntua että toista ei tule, tai että matka siihen että tulee, on pitkä. Kun on tätä tiputtelua, niin siksi tuntuu siltä, että raskaus ei ala ennen kun tiputtelut loppuu. Tänään ostan macaa ja varmaan gelee royalen otan kans testiin. Jos vielä kokeilen niitä, jos auttas hormonien tasapainottamiseen. Varmaan kun eka tuli 3. kierrosta, niin ootti että toinenkn tulee nopeesti. Ikäero vaan kasvaa, voi että toivoisin esikoiselle sisarusta, jonka kanssa voisi leikkiäkin.:'( Ei nämä jutut vaan mene aina niinkuin suunnittelee.
 
Minkä ikäisiä teidän esikoiset ovat? Meidän poika on kohta 2v 2kk. Toivottavasti tärppäisi kohta niin tulisi se kolmisen vuotta ikäeroa. Aikaisemmin ei olla jätetty ehkäisyä pois, koska esikoinen oli aika huono nukkuja vielä puoleentoista vuoteen asti ja mä tarvitsin vähän lepoa tähän väliin ennen kuin jaksan taas ryhtyä koko hommaan.

Toupie kuulostaa ikävältä tuo tiputtelu. Onko sulla aina ollut sitä vai onko uus juttu? Oliko jo silloin, kun raskauduit ekan kerran?
 
Rondine käsittääkseni joka toinen/kolmas päivä riittää :) tietty joku päivä ois hyvä sattua siihen oviksen tuntumaan. Mut meillä mentii yks kierto ovisviikolla joka toinen päivä ja se ehkä tuntui vähän pakkopullalta välillä..nyt mentii fiiliksen mukaan kun en saanut ovista tikkuun..tietysti katsoin kalenteriakin ja olin kiertopäivistä selvillä, mutta aika hyvin halut osui kohdilleen molemmilla!

Toupie voi ei :( kuinka pitkä luteaalivaihe oli ennen tuota tiputtelua? Eikös se viittaa siihen että keltarauhanen ei jaksa pitää limakalvoa yllä? Mullakin on nyt pari kiertoa tiputellut n.1päivä ennen menkkoja mutta ajattelen sen olevan vielä normaalia.

Meillä on poika nyt 1v 9kk. Mä haluaisin kanssa sen noin 2,5v - 3v ikäeron lapsille. Oon nähnyt sellaisia sisaruspareja joissa on juuri tuo n.3v ikäero ja heillä on kyllä kaikki näyttänyt sujuvan ihanasti kun eka on jo vähän vanhempi ja omatoimisempi :) eli mua ei todellakaan haittaa jos tuleekin isompi ikäero, sitten se on niin tarkoitettu! Ja nyt vihdoin kun esikoinen on alkanut nukkumaan paremmin niin todellakin nautin tästä ajasta kun saa nukkua. Ja miehellä kans 3v ikäerot sisaruksiin ja kuulemma hyvin sujui leikit lapsena.
 
Meillä esikoinen parin päivän päästä 1,5v :) tällähetkellä siis ikäeroa tulis 2v2kk ja se ois ihan hyvä :) max 3vuotta haluisin mut ei voi mitään jos tuleekin isompi ikäero. Meillä kans tyttö oli ennen tosi huono nukkumaan niin päivällä kuin yölläkin ja en edes tienny haluunko toista kun toi nukkuminen oli niin rankkaa. Mut nyt tuntuu et oiskin pitänyt alottaa tän toisen tekeminen aikasemmin jos tässä tärpissä nyt kestää :D esikoinen tärppäs siis yk4.
 
Mä näen kans viivanpaikkoja! Pidän peukkuja et tulis plussaa :)

Meillä esikoinen kanssa sen 2v 2kk ja ikäeroa tulisi kolmisen vuotta. Mulla siis tavoitteena et seuraava syntyisi vuoden 2018 puolella niin hyvin vielä ehtii kun pitää asennoitua siihen että tulee myös maailmaan pari kuukautta etuajassa kuten esikoinen...

ON: täällä menossa kp 25 ja ehkä lauantaina (just kun tiedossa on yo-juhlintaa) alkaa menkat. En tiedä onko menkkakipuja jo nyt, mut alamahaa koskenut oudosti loppuviikosta saakka ja tuntuu et alapää kuiva ja kipeä kans. Aloin jo epäillä jotain tulehdusta tms mut odottelen nyt ne menkat josko sit helpottaisi. Plussaa ei tästä kierrosta tule, kun vietetty selibaattia miehen lääkityksen takia tämä kierto. Ens kierrossa toiveet korkealla, jos vaan ei selibaatti jatku :D
 
Rondine, ei ole ollut tiputtelua ennen viime raskautta, ja esikoisen syntymän jälkeen alkoi vasta silloin kun esikoinen oli 1v4kk, että aika uusi oire on. Nyt esikoinen 1v9kk ja lähes joka kierrossa tiputtelee 2-4 päivää ennen menkkoja. Ikävä vaiva on. Jospa loppuu pian, imetyksen lopetin huhtikuussa, niin odottelen että loppuu itsekseen ennen kun menen lääkäriin.
Unppa, aikaisemmin oli muistaakseni sen 14vrk luteaalivaihe, esim viime syksynä ennen kun tiputtelut alkoi. Silloin oli niin säännölliset 28-29vrk kierrot. Tämä viimeisin kierto jäi nyt 25vrk mittaiseksi.:/
Keltarauhasesta johtuvaksi mäkin olen tämän tiputtelun ajatellut.
Kiva kuulla Umppa tuosta 3 vuoden ikäerosta, että on koettu hyväksi. Meilläkin kun ikäero koko ajan kasvaa, ja esikoinen tosiaan sen 1v9kk. Onhan siinä tosiaan puolensa kun eka on omatoimisempi, kunhan ei nyt ihan 10 vuoteen se ero venyis, kun on tää vauvakuume just nyt!:rolleyes::grin
 
ImageUploadedByVau Foorumi1496069843.548873.jpg


Ihan uskomattomia paskoja testejä nää pregcheckin testit kun harmaita viivanpaikkoja antavat.
 
Mulla kans noi sofin testit tuntuu joka kierto antavan heti testiajalla viivanpaikkaa.. Joka kerta luulen et on tärpänny mut alkaaki menkat :D ku malttais ootella ton testaamisen kanssa.. :D
 
Takaisin
Top