Toinen haaveissa <3

Graisu, kyllä mäkin sielä sulla jotain nään! Millon aattelit aattelit testaa uudestaan ? :) voikun molemmillä nyt pärähtäis kunnon plussa! Mulla ei oo kyllä YHTÄÄN raskausolo :D

Varmaan huomenna katsottava aamusta miltä testi näyttää. Itellä on ihan samat fiilikset, en jaksa uskoa että tässä pääsisi raskautumaan mutta outoa nipistelyä oli kyllä dpo6-7 välillä. Ei ollut edes menkantyylisiä oireita vaan ihmeellistä nipistystä.. meinaatko huomenna tehdä uuden testin Jaffa? :) plussatuulia toivon meille kaikille <3 täällä esikoinen just täytti vuoden tän kuun alussa, kun joku kyseli esikoisten ikiä :)
 
Graisu, aattelin testata ylihuomenna mut luulen et pakko kyllä jo huomenna kun kummiskin noita testejäkin on kaapissa vielä 5kpl :D
 
Meillä esikoinen täytti just lauantaina 8kk ja on äärettömän huono nukkuja ja puolen vuoden päästä sitä valvotaan sit uudelleen vauvan kanssa, kyl oon muutamaan kertaan miettiny mitäköhän siitä tulee :D

Ellikki ja pikku-kakkonen rv 12+2
 
Noniin, nyt on kotiuduttu kaupasta maca-jauheen, greippimehun, gelee royalen, vehnänalkioöljyn ja sinkkitablettien kanssa + miehelle ostin vielä erikseen foolihappoa. Nyt jos ei ala tapahtua niin jo on kumma.:wink Tähän vielä lisäksi raskausvitamiinit ym mitä mulla on jo kotona valmiina. Jokohan mulla tulee joku yliannostus tai yhteisvaikutuksia keskenään eri mömmöjen kanssa kun on näin paljon taika-aineita käytössä yhtä aikaa.:hilarious: Jospa ei...
 
Niinpä se vaan uusi kierto pyörähti käyntiin.
Tässä kierrossa ajattelin ensimmäistä kertaa testata noita ovistestejä. Monentenako kierronpäivänä kannattaa aloittaa testaus? Kierto ollut 29pv.

Eveliina, kp 3/29, yk3
 
Meillä esikoinen täytti just lauantaina 8kk ja on äärettömän huono nukkuja ja puolen vuoden päästä sitä valvotaan sit uudelleen vauvan kanssa, kyl oon muutamaan kertaan miettiny mitäköhän siitä tulee :D

Ellikki ja pikku-kakkonen rv 12+2

Ellikki, meillä esikoinen nukkui tosi surkeasti noin 9kk ikään saakka :D ei siis mitään kunnon rytmiä ja yöt oli kyllä sellasta horroria että huh.. nyt sit nukkuu 10h putkeen :D <3
 
Mun mies ei syö mitää vitskui. Jos ostan jonkun super vitsku purkin niin katotaan suostuuko syömään..
 
Mä en oo saanu miestä syömää mitää, macaa yritin mut ei uponnu :D ite vedän sen nenästä kii pidellen ykkösellä alas..on tää kyl hullun hommaa.

Eveliina ala tikuttaa joskus kp11 nii saat oviksen varmemmin napattuu :)

Mä niin ostan ens kiertoo ovistikkuja, tästä ei taas tuu yhtää mitää! Tänään oli päivällä outo olo ja limaa tuli, joten kellistin sit miehen. Oli muuten romantiikka tästä sessiosta kaukana :D nyt alan piinailemaan ja rauhotun!
 
Ellikki, meillä esikoinen nukkui tosi surkeasti noin 9kk ikään saakka :D ei siis mitään kunnon rytmiä ja yöt oli kyllä sellasta horroria että huh.. nyt sit nukkuu 10h putkeen :D <3

Mä elättelen toiveita et esikko oppis nukkumaan öitä viimeistään kun uusi tulokas syntyy joulukuussa :)
 
Meillä esikoinen 8kk ja mun pelastukseksi on nukkunut yöt putkeen jo pitkään. Aina välillä heräilee öisin kerran mutta yleisesti 20/21-07 nukkuu putkeen. Muuten en jaksaisi yksin pyöritetään tätä meidän taloutta kun mies on pitkillä työputkilla ja me parikin viikkoa kahdestaan..:singing:
 
Dpo 10 ja omaan silmään jotain näkyy! En tiiä vaan onko tossa väriä vai ei :o
 

Liitteet

  • 1496121198930.jpg
    1496121198930.jpg
    22.9 KB · Katsottu: 151
Meillä mies syö jotain monivitamineja ja d-vitamiineja ja sitten mä oon lisänny hänelle syötäväksi sinkin ja foolihapot ja nyt lisätään maca ja gelee royale.:hilarious: Yritin aiemmin jo että ottais myös vehnänalkioöljyä, mutta ei ole tainnu ottaa. Just nauroin eilen et kun jotkut syöttää raskaus toiveissa miehilleen tabletit dosetista, että pitäis melkein meilläkin jo ottaa dosetti käyttöön.:grin Mut oon kyllä käsittänyt että esim gelee royale tai vehnänalkioöljy tekee hyvää myös miehen hedelmällisyydelle.
Maistoin muuten illalla macaa. Ei se ollu minusta pahaa. Ehkä ootin jotain aivan kamalaa ja sitten se olikin yllättävän neutraalin makuista.:) toisaalta tykkään myös esim greippimehusta, mulla taitaa olla kummallinen makuaisti.:D

Meillä esikoinen nukku huonosti 10kk ikään asti, kunnes mies piti unikoulun. Nykyisin nukkuu ihan hyvin. Joskus saattaa olla kausia että herää kerran yössä. Mut sit joskus kausia että herää mun makuun liian aikaisin, kuuden maissa. On sillon itsekin väsynyt. Että oishan se raskasta, jos ois nyt pieni vauva joka valvottas yöt ja sit heräis kuudelta esikoisen kanssa.

Jaffa, no niinpäs näkyy kyllä jotain!:) Vahvistumisia nyt!:)
 
839cbf481b1a15c2c1f77a3123934e6e


Tuo kuva tulee nyt väkisin väärin päin :D Tässä tän aamun testi. Negahan tuo on. No toivottavasti pian alkaa menkat niin pääsee uuteen kiertoon :) toivottavasti jaffa sulle se plussa nyt tulee! :)
Graisu kp 26/26 dpo10
 
Musta mä nään vieläkin sullakin Graisu viivaa :D mut mulla onki aina aika vahvat viivalasit päässä :hilarious: Mä en luota kyllä yhtään näihin mun sofin testeihin mut niitä on tuolla kaapissa vielä 4kpl :D tekis mieli hakee pc prismasta mut jos noi käyttäis nyt loppuun :D
 
Mää oon vissiin tehnyt väärin näitä liuska testejä kun toisella foorumilla kysyttiin multa että oonko kastanut tikun jäähtyneeseen pissaan että sillon ei oo tullu noita viivanpaikkoja näkyviin yhdellä kirjoittajalla. No oon kastanu pissaan heti melkeenpä kun oon saanu pissattuu purkkiin, kun oletan että jos pissaan testiin joka laitetaan virtsasuihkun alle niin onhan sekin kosketuksissa lämpimän pissan kanssa..
 
Esikoista yrittäessä mäkään en ikinä antanu jäähtyä ja tein aina pc testeillä mut emmä muista saaneeni ikinä viivanpaikka :o toisinku taas näistä sofeista oon saanu vaikka oon antanutkin jäähtyä :(
 
Sama homma, vaikka odottaa et pissa vähän jäähtyis niin ilmestyy joku todella todella huonosti nähtävä viiva.
 
Takaisin
Top