Toinen haaveissa <3

Nyt vaan kaikki hypätään mutikkakeiton mukaan plussa-aaltoon!! :) täällä piinailu jatkuu.. ajattelin ma testata ekan testin. Ihmeellistä nippailua ollut tänään koko päivä, joko ne menkat tulee superaikaisin sitten. En jaksa uskoa plussaihmeisiin nyt.

Graisu kp23/26(viime kierron mukaan dpo7/yk1 eka kierto ilman imetystä kokonaan. Muuten yk3 jo. Oispa vaan hienoa päästä helmikuisiin, itsekin olen syntynyt silloin :)
 
Ei oo minkäänlaisia oireita joten en usko että tästä kierrosta tärppää. Ehkä meille ei oo tarkoitettu enempää kun 1lapsi....... yritystä 1v4kk takana.
 
Kiitos vielä uudestaan :Heartred nyt kaikki mukaan jos ei tammikuisiin niin helmikuisiin sitten!
Täällä ainoana oireena oikeastaan maha sekaisin kokoajan mikä oli oireena edellisessäkin. Toivotaan nyt ettei ala halistumaan ja menisi kesken :sad002
 
Vähän on menkkajomotusta, varmaan alkaa sunnuntaina vuotaa. Se kohdunnapukkakin on mun mielestä vähän laskeutunut ja pehmentynyt.. En koske enään, jotenkin nyt on niin rikkinäinen olo. Joka kuukausi tulee olo että taas epäonnistuttiin ja miettii että missä vika..
 
Alinah, älä vielä anna periksi!
Mä oon jotenkin nyt alkanut ajattelemaan, että vauva ilmoittaa tulostaan, kun on tarkoitus. En jaksa synkistellä, jollei se sieltä tule vielä. Aina löytyy jotain positiivista siitä..miksi seuraava kuukausi olisi parempi kuukausi syntyä, tai esikoisen kanssa ehtii vielä opetella paremmin tätä ja tota. Täytyy pitää positiivinen mieli :wacky:

Tänään kp 26/31, dpo 7. Aamulämpökäyrät näyttää paremmalta, kuin 2 edellistä kiertoa. Ei ole niin paljon heittelyjä. Ehkä se kesä auttaa jotenkin hormoonien säätelyssä :joyful:

Tsemppiä kaikille!
 
Onnea plussista ja tarroja salamatkaajille :Heartbigred

Alinah, älä menetä toivoa! Täällä on paljon naisia jotka on raskautunu huonoista ennusteistakin huolimatta ja yritystä ollut jopa 10 vuotta. Teidän vuoro tulee viellä :)

Itse yritän uskoa että kaikella on tarkoituksensa kun ei vaavia kuulu, tarkoituksen tajuaa vaan yleensä vasta jälkeenpäin. Tietysti myös samalla pelottaa, onko joku vika itsessä jne. Meillä eka poliaika 6.6. jota jännitän monesta syystä. Yritystä tulee heinäkuussa 3 vuotta täyteen.
Historiahan meillä on se, että oli 3 km ennen kun esikko tärppäsi ja raskaus olikin monikkoraskaus, mutta toinen ei selvinnyt. Noiden asioiden takia alettiin toista yrittämään kun esikko oli 6kk, tai no eihän meillä kyllä ehkäisyä ole ollut ollenkaan käytössä synnytyksen jälkeen mutta varsinaisesti yritys alkoi 7/14.
 
Onnea Mutikkakeitto!

Välillä oon käynyt lueskelemassa viestejä, mut oon yrittänyt olla pohtimatta liikaa raskautumista. Odottelen siis ens viikolla alkavaksi uutta kiertoa. Tää kierto jäi käyttämättä kun miehen lääke esti tallettelut just oviksen aikoihin. En edes tarkkaillut milloin ovis oli mut veikkaan et loppuviikosta täti kurvaa tänne.

Meidän pojalla jäi tällä viikolla tutti vihdoin pois (ikää siis 2v) ja ehkä ihan hyvä ettei ollut paineita raskautumiseen just nyt kun nukahtaminen ollut vähän haastavaa :)

Toivottavasti ens kierto tuottaisi täälläkin tulosta eikä ovis taas osuisi työn kanssa yhteen, kun teen iltavuoroja niin sitä tuppaa olemaan aika puhki kun vihdoin pääsisi petipuuhiin :D
 
Milläs todenäköisyydellä dpo9 pitäs näkyyy viivaa? Aattelin huomenna ehkä testata! Oisko aamupissasta vai päivän toisesta? Miten nää asiat aina vaan unohtuu joka kierto  piti taas mennä sörkkimään ja koittamaan kohdunnipukkaa, ei mitään erikoista. Aika ylhäällä ja semikova, ei nyt ihan mehkeekään mut ei kovakova niiku kerran oli.

Jaffa yk3 kp30/31-33? Dpo8
 
Joku kipu iski oikealle puolelle nivusta, pieni vihlonta.. ja vasemmalla puolelta nippas kun kävin istumaan sohvalle, sit iski huono olo mutta se voi johtua jostain syömisestä tässä illalla..
 
Milläs todenäköisyydellä dpo9 pitäs näkyyy viivaa? Aattelin huomenna ehkä testata! Oisko aamupissasta vai päivän toisesta? Miten nää asiat aina vaan unohtuu joka kierto  piti taas mennä sörkkimään ja koittamaan kohdunnipukkaa, ei mitään erikoista. Aika ylhäällä ja semikova, ei nyt ihan mehkeekään mut ei kovakova niiku kerran oli.

Jaffa yk3 kp30/31-33? Dpo8

Jännätään huomenna kummatkin, meinasin tehdä huomenna myös testin, dpo8 myös täällä tänään :) ajattelin tehdä ekasta, ei oo ainakaa laimeeta :D ja jos ei viivaa näy niim viivanpaikka jos tärppi käyny. Tein ite hölmönä tänään ekan testin ja negaa näytti mut sit kun kaivelin roskiksesta uudestaan testin(noloa) :D niin selvä viivanpaikka oli tullut testiin!
 
Jännätään huomenna kummatkin, meinasin tehdä huomenna myös testin, dpo8 myös täällä tänään :) ajattelin tehdä ekasta, ei oo ainakaa laimeeta :D ja jos ei viivaa näy niim viivanpaikka jos tärppi käyny. Tein ite hölmönä tänään ekan testin ja negaa näytti mut sit kun kaivelin roskiksesta uudestaan testin(noloa) :D niin selvä viivanpaikka oli tullut testiin!

Joo jännätään! Heti aamusta päästään tihrustaa toistemme testikuvia , kiva kun ihan samat dpo:t :p Mä oon semmonen tehtyjen testien säästeliä mut nyt aattelin kyllä heti heittää sit roskiin ja olla kattelematta :D Toivotaan että molemmille pärähtää heti pikku haamulaiset :p <3
 
Takaisin
Top