Toinen haaveissa <3

Voi että, tsemppiä ja jaksamista kaikille piinapäiviin!

Mitähän nyt taas. Kp22/25-29, ja tiputtelee rusehtavaa vuotoa. Vissiin menkat alkamassa jo nyt. Ja silti pieni toivonpilkahdus et oiskin kiinnittymisvuotoa. Mut luulen että menkat vaan alkaa liian aikaisin. Tai sit nyt tiputtelee pari päivää niin kuin viime aikana tehny ja sit alkaa kunnolla kp25 paikkeilla.:sad001 Haluisin niin uskoa että ois kiinnittymisestä johtuvaa.
 
Täällä se loppui se jumbo kierto viime viikon loppuna nyt menossa 5kp.Nyt odotusta että kiertopäiviä tulee lisää niin pääsee tikuttamaan ovista kuun vaihteessa meinasin alkaa tikuttamaan.Jos ei tästä kierosta nappaa niin inseminaatiot meitä odottaa kesäkuun puolella ja vielä muuttokin isompaan asuntoon olisi kesäkuussa.
 
Toivottavasti.:) Enää ei ole tullut, mut vähän mahaa jomottelee välillä menkkamaisesti ja vihloo vasemmalla puolella. Oli pakko kokeilla sitä kohdunnipukkaa vai mikä se on, vaikka ei vissiin kannattas hirveesti itse mennä sorkkimaan. Ei se yleensä ole minusta näin kova ja suht korkeellakin. Varsinkin kun menkat alkamassa tai niitten aikana se on semmonen pehmee ja alhaalla. Sillon joutuukin sorkkimaan ku laittaa kuukuppia paikalleen, niin aika paljon on tullut tunnusteltua. Miks oon näin toiveikas, vaikka järki sanoo että ei kannata.:/

Heitsu, on siinä tekemistä muutossa ja sitten siihen inssit päälle. Tsemppiä!
 
Siis tässä varmaa joutuu googlettaa miten tunnustella kohdun napukkaa... :D
Kaikkea sitä tekeekin.. hihih!
 
Toupie kuulostaa lupaavalta, jospa tää ois teidän kierto!!

Ja kaikille muillekin tsemppii piinailuun :)

Mä en haluais että tulee ens viikko koska sit alkaa se inhottavin vaihe...en yhtään tykkää siitä olosta kun koko ajan kuulostelee kroppaansa vaikka ei pitäis. Mut ei oo niin helppoo olla ajattelematta sitä, pitäis olla jotain tekemistä niin ei tulis mietittyy. HOHHOI...eli nyt taas oon ollu tosi optimistinen tän kierron suhteen ja on ollu sellanen tunne että tästä tärppää. Talletteluja ollu kivasti ja ovista odottelen kalenterin mukaan sunnuntaiks. Mä tyhmä menin tuhlaa yhen ovistestin jo toissapäivänä :D eli nyt on yks jäljellä ja sen teen sitten la ja toivon että on plussa. Nyt on ollu maca käytössä lähes päivittäin ja hyi saakeli se on pahaa....enkä vielä ainakaan huomaa mitään eroo missään :D

Unppa kp 14/30, yk4
 
Pitäisi nukkua, mutta mies lukee aku ankkaa ja itse selaa sitten puhelinta, tässä pientä nippailua taas puolin ja toisin (vasemmalla ja oikealla..) mistä lie johtuu!
Tai sitten mä kehittelen omassa päässäni nämä tuntemukset.. hahah!

Tai sit enteilee niit menkkoja, monesti nekin alkanut näin..

Kp36 dpo6
 
Hirvee väsymys joko reissusta tai jostain muusta. :inpain: kp 31/26 YK 6. Mitään menkkaoireita ei vieläkään... Eilen tuli hetkeksi maha kipeäksi ja turvotti mutta se siinä. No sunnuntaina testaan jos siihen mennessä ei ole alkanut. :stop:
 
Mutikkakeitto miten pystyt olla testaamatta kun on jo ton verran myöhässäki! Toivottavasti tulee sunnuntaina komee plussa :)

Kyllä tää ihminen on hölmö! Mulla oli aamulla poskessa vanha tuttu "ovisfinni". Päivällä kauheet jomotukset oikeella ja aattelin että no nyt. Sit tuhlasin vikan ovistestin ja nega!! Meen nyt ostaa kaupasta irtokarkkeja ja kurkkaan ehkä samalla testitarjonnan....mies sano että oon sekopää ja koukussa ovistesteihin..haluun nähdä sen plussan :D
 
Täällä on jännät paikat ainakin mutikkakeitolla ja toupiella!

Mulla tänään kp1. Menkat tuli aivan liian aikaisin. Kierto jäi 20 päiväiseksi kun tavallisesti on 23, joten en usko että ovuloin ollenkaan. Pieni huoli nosti päätään heti, mutta pakko muistaa, että viimeksi raskauduin heti, joten kyllä mä joskus ainakin ovuloin. Ja koko talven olen bongaillut selkeitä ovislimoja jne, mitkä nyt viime kierrosta puuttui. Nyt alkaa sitten viikon päästä yritykset taas. Ovis mulla on luultavasti kp 10 (jos siis ovuloin).
 
Mutikkakeitto miten pystyt olla testaamatta kun on jo ton verran myöhässäki! Toivottavasti tulee sunnuntaina komee plussa :)

Kyllä tää ihminen on hölmö! Mulla oli aamulla poskessa vanha tuttu "ovisfinni". Päivällä kauheet jomotukset oikeella ja aattelin että no nyt. Sit tuhlasin vikan ovistestin ja nega!! Meen nyt ostaa kaupasta irtokarkkeja ja kurkkaan ehkä samalla testitarjonnan....mies sano että oon sekopää ja koukussa ovistesteihin..haluun nähdä sen plussan :D

Siis ei vaan kirjaimellisesti ehdi testaa ja hakee testiä kaupasta, muuten testaisin :nailbiting: mies lähti taas viikoksi töihin ja pitäisi tuon neidin perään kokoajan katsoa sekä vääntää essee maanantaihin mennessä pääsykokeisiin ja juosta sinne pääsykokeisiin keskiviikoksi ja viikonloppuna lähteä kaverin polttareihin ku mies tulee kotiin :joyful::joyful: muutama tunti kelloon lisää kiitos.....
 
Eii taas tiputteluvuotoa! Aloin miettii et voiko vehnänalkioöljy aiheuttaa tiputtelua? Tai maca-jauhe, koska sitä ajattelin testata ensi kierrossa. En tiiä, jos lopettais kaikki kikkakolmoset ja tulee jos tullakseen. Ei kai tämmönen kroppa tule raskaaksi, kun tuntuu että hormonitoiminta sekaisin.
Kp24/25-29, dpo? Yk8.
 
CROP_20170527_131550.jpg
noniin pääsin kauppaan ja testi mukaan. Kotona oli pakko testata vaikka ei aamu ollutkaan ja edellisestä vessakäynnistä pari tuntia :happy: en voi uskoa tätä kyllä todeksi kun mitään tuntemuksia ei ole. Laskettu aika heittäisi omien laskelmien mukaan tammikuun loppuun eli ikäeroa lapsille tulisi 1v4kk :happy:
 
Oi onnea! Komee plussa :)

Mä en ostanu uusia testejä joten eipä oo kauheesti oviksesta tietoa. Sovelluksen mukaan huomenna, sillä mennään :)
 
Takaisin
Top