Rondine, tervetuloa! Voin kyllä hyvin samaistua noihin tunteisiin, että välillä on hirmu toiveikas olo ja sit seuraavassa hetkessä on ihan varma että ei ole tärpänny. Mulla on nytkin, vaikka en ees ovista saanut kiinni, niin hirmu toiveikas olo, ja ollu nyt pari päivää ihan tärppiolo, mut silti en jotenkin uskalla uskoa että plussaisin. On ollut kaikkea mahanviiltelyä ja jomotusta, metallin makua suussa, hajuherkkyyttä ja välillä oikein kun nälissään kuvittelee, myös pahoinvointia.:D ja kun mun ei pitänyt tällä kertaa kuulostella mitään oireita, ja yrittää olla ajattelematta mitään vauvajuttuja koko loppukierron aikana. Tässä sitä taas silti ollaan. Jotenkin mulla on toiveikas olo sen vuoksi, että kun eka kierto, jossa en ole ollenkaan imettänyt esikoista. Oon ollu imettämättä nyt melkein 50vrk, ja toivon että ois jo hormonitoiminta tasaantunut.
Kp20/25-29, yk8. Oviksesta ei mitään tietoa millon ollut/onko ees ollut. En saanu ovisplussaa, eikä ollut oikein oireitakaan. Kovin on siis vaikea uskoa, että tämmöisestä kierrosta tärppäis.