Toinen haaveissa <3

ImageUploadedByVau Foorumi1495388741.334695.jpg


Ollaan nautittu lämpimistä keleistä pikku jätkän kanssa.. <3

Tänään bussiin hyppäsi perhe ja vaunuissa oli vauva joka oli korkeintaan 1viikon ikäinen. Niin pieni ja se itku, sydäntä raastavaa mutta se pieni käärö sai mun vauvakuumeen vaan pahenemaan..
 
Hei yks kyssäri! Mulla sillon dpo-1 vahva o+ ja sitä ennenkin oli pientä tuikkimista oikeessa munasarjassa , ja ollu tässä vähän kokoajan. Tänään dpo1 sattunu enemmän samaiseen munasarjaan ja kauppassakin tuntu et pitää jättää ostokset siihen paikkaan ja lähtee kotiin ku niin tuikki. Mistä tää vois johtua? Voiko nyt vasta olla ovis kun kp 21 tuli vahva o+ ja nyt siis on kp23? Vai joko voi olla kohdunulkoinen vai onko tärpänny? Joo tiiän kiinnittyminenkin tapahtuu vasta n. Viikon päästä :D piti olla stressaamatta.. :D :D

Jaffa yk3 kp23/31-33 dpo1
 
Moi, mahtuuko tänne vielä yksi kuumeilija? :)

Esikoinen on 2v 1kk ja nyt toivotaan uutta pikkuista. Eka yrityskierto meneillään. Tällä hetkellä dpo 6 enkä ole huomannut mitään oireita kiinnittymisestä, joten uskon, ettei tällä kertaa tärpännyt. (Viime kerralla tärppäsi ekasta kierrosta ja tunsin selvästi kiinnittymisen.) Kauhean malttamatonta odottamista ovat nämä päivät ovulaation jälkeen, mutta nyt kun olen aika varma, etten ole raskaana niin olen rauhallisempi. Ensi kierrosta sitten. :) Pakko vain taas jaksaa odottaa...

Jaffalle tuosta tuntemuksesta. Mä tunnen ovulaation sellaisena pienenä nipistyksenä ja vähän sen jälkeen alkaa juuri tuollainen tuikkiminen. Olen tulkinnut sen keltarauhasen oireiluna. Mulla on tuollaista melkein joka kierrossa, joskus vahvemmin ja joskus lievemmin. Siinä kierrossa, kun esikoinen tärppäsi niin oli paljon tuota keltarauhassärkyä, mutta kyllä sitä on paljon myös niissä kierroissa, joissa en ole raskautunut.
 
Rondine,tervetuloa
Oma:Täällä alkoi tänään kiertopäivä 1 tuon jumbo kierron jälkeen eihän se edes pitkä ollut oli vain 59kp ;) yleensä kierto säännöllinen.Ovulaatiomaton kierto oli tämä ultralla lääkäri katsoi silloin kun oli se hoidon suunnittelu käynti.Perjantaina otin sen viimeisen primolutin mitä määrättiin otettavaksi 10pvän ajan vuoto ihan semi ook.Fiilis nyt on toiveikas seuraavassa kierossa mennään inseminaatioon jos ei nyt tärppää tuskinpa kun edellinen raskaus kuitenkin alkoi inssillä ja mietin niin että jos ei kotona niin sitten viimeistään meidän hoidoissa.
 
Täällä tänään odoteltu kuukautisia saapuvaksi, mutta mitään olojakaan ei ole eikä vuoto alkanut... Katotaan alkaako ensi viikolla myöhässä, testiä en halua tehdä kun en halua innostua ennen kuin kuukautiset ovat kunnolla myöhässä :sorry:

Kp 26/26 YK 6
 
Rondine, tervetuloa! Mä luulen kyllä kans etteinää kivut liity mitenkään raskauteen, toive ajattelua :p mut ei kyllä aikasemmin ookkaan ollu tälläsiä kipuja, mut toisaalta minipilleritkin lopetin tammikuussa eikä niittenkään aikana tullut menkkoja :)
 
Sori nyt tulee kateusavautuminen.
Mun entinen luokkalainen saa nyt elokuussa seitsämännen lapsensa. Ei sillä, en ikinä haluais niin montaa ite, mutta millä tahdilla hän on niitä tehnyt ja vissiin heti onnistunu kun on vaan haluttu et vauva tulee. Vanhin lapsista on tän nuorimman syntyessä 10,5v ja kuudeskin vasta 1v2,5kk.
Hänen la on lähes sama kuin meidän kesken menneen oli. Palasin siihen hetkeen kun sen plussan sain ja mietin samalla et samoihin aikoihin hän on kans plussannu ja saa pitää omansa ja minä en.:smiley-angry017
Kui näin kateellinen voi olla toiselle.

muok. mies ehdotti et jos pitäisin taukoo täältä foorumilta kun menee kuulemma jo liikaa ressaamisen puolelle. Voipi olla et jos vaan pystyn niin pikku tauko ois paikallaan. Vaikka tän seuraavan kierron ajaks.
 
Voi mamma84, halirutistus! <3
Niin pystyn samaistua sun tuntemuksiin, toivotaan että sielä pian tärppäisi! Ehkä se tauko tekee ihan hyvää! :)

En ymmärrä sitä joo miks toiset sikiää kun sieniä sateella....

Alinah kp32/?? Dpo2
 
Eihän meillä edes ole pitkää yritystä tän kakkosen kanssa, mutta silti ottaa päähän. Ehkä tää on vaan alkukierron ahdistusta ja oviksen tienoilla on taas hyvä fiilis.:shy:

Mamma84 kp2 (en tiä onko tää kierto viä kunnolla alkanu kun aika niukkaa on vuoto) yk4
 
Mua on jotenkin ruvennut harmittamaan tämä koko asia. Viikko sitten ovulaation jälkeen olin toiveikas ja malttamaton. Odotin innoissani päivien kulua ja asia pyöri mielessä koko ajan. Nyt on dpo 8 enkä usko ollenkaan, että olen raskaana ja harmittaa kuinka paljon energiaa mä laitoin viime viikolla asian miettimiseen. Kohta sitten alkaa taas uusi kierto ja uus odotteleminen ja mitä jos se taas päättyy ilman tulosta. Pitäis vain jotenkin osata pitää pää kylmänä näissä asioissa, mutta mä olen aina sellainen, että mietin asioita iiiihan liikaa.

Ja vaikka mä välillä (kuten juuri nyt) olen ihan varma, etten ole raskaana niin sitten välillä (kuten eilen illalla) pieni toivonkipinä herää, kun jossain päin vatsaa tuntuu ehkä jokin pikkiriikkinen nipistys. Sitten taas googletan asiaa ja tunnustelen ja mietin ja googletan. Pengoin tässä yks päivä esille vanhan päiväkirjani, jotta voisin tarkistaa sieltä, että milloin tunsin esikoisen kiinnittymisen. Tämän tein silloin, kun olisi pitänyt tehdä ihan muita järkeviä asioita.

Rondine kp 18/23, dpo 8.
 
Rondine, tervetuloa! Voin kyllä hyvin samaistua noihin tunteisiin, että välillä on hirmu toiveikas olo ja sit seuraavassa hetkessä on ihan varma että ei ole tärpänny. Mulla on nytkin, vaikka en ees ovista saanut kiinni, niin hirmu toiveikas olo, ja ollu nyt pari päivää ihan tärppiolo, mut silti en jotenkin uskalla uskoa että plussaisin. On ollut kaikkea mahanviiltelyä ja jomotusta, metallin makua suussa, hajuherkkyyttä ja välillä oikein kun nälissään kuvittelee, myös pahoinvointia.:D ja kun mun ei pitänyt tällä kertaa kuulostella mitään oireita, ja yrittää olla ajattelematta mitään vauvajuttuja koko loppukierron aikana. Tässä sitä taas silti ollaan. Jotenkin mulla on toiveikas olo sen vuoksi, että kun eka kierto, jossa en ole ollenkaan imettänyt esikoista. Oon ollu imettämättä nyt melkein 50vrk, ja toivon että ois jo hormonitoiminta tasaantunut.

Kp20/25-29, yk8. Oviksesta ei mitään tietoa millon ollut/onko ees ollut. En saanu ovisplussaa, eikä ollut oikein oireitakaan. Kovin on siis vaikea uskoa, että tämmöisestä kierrosta tärppäis.
 
Täällä samoja tuntemuksia. Välillä on todella toiveikas olo ja toisena hetkenä tuntuu ettei itse ikinä raskaudu kun muut tuntuvat tulevan ekasta yrityksestä raskaaksi. Itsekin katselen kateellisena muita jotka ovat raskaana ja toivoisin kuuluvani heihin vielä tänä vuonna :sad001

Täällä nyt kp 28/26 YK 6 eli kuukautiset kaksi päivää myöhässä mutta ei oikeastaan mitään tuntemuksia. Toisaalta en edes huomaisi kun on niin paljon stressiä kaikesta ettei ehdi edes asiaa ajatella. Huomenna jätän vauvan miehen kanssa kotiin ja lähden kavereitten kanssa Tallinnaan:Heartbigred. Jos sunnuntaina kuukautiset ei ole alkaneet niin teen testin :sorry:
 
Kiva kuulla, että muilla on samanlaista. :) Asiaa vaikeuttaa vielä se, ettei me puhuta tästä yrittämisestä läheisille, joten sitten mä mietin näitä vaa omassa päässäni ja mieskään ei jaksa koko ajan jutella tästä.

Toupie kuulostaa siltä, että sulla vois olla aihettakin toivekkaalle ololle noista oireista päätellen.

Mutikkakeitto, mä olisin malttamattomana varmaan testannut jo. Ihailtavaa kärsivällisyyttä. :)
 
Kiva kuulla, että muilla on samanlaista. :) Asiaa vaikeuttaa vielä se, ettei me puhuta tästä yrittämisestä läheisille, joten sitten mä mietin näitä vaa omassa päässäni ja mieskään ei jaksa koko ajan jutella tästä.

Toupie kuulostaa siltä, että sulla vois olla aihettakin toivekkaalle ololle noista oireista päätellen.

Mutikkakeitto, mä olisin malttamattomana varmaan testannut jo. Ihailtavaa kärsivällisyyttä. :)

Täällä sama, että vain muutamat minun ystävistä tietää meidän yrityksestä. Muutenkin haluaisin pitää asian salassa pitrmpään jos raskaaksi tulisin, viimeksi molempien vanhemmat saivat tietää kun jouduin nestehukan takia sairaalaan kasiviikolla.

Nyt on alkanut tulemaan heikkoa oloa ja väsymystä joten jännityksestä odotan alkaako kuukautiset ennen sunnuntaita kun testaan...
 
Kyllä päivät matelee... En toki odota että pääsisin testailee.. :woot:
Tosin enpä usko ihmeisiin..

Alinah kp35 dpo5.
 
Just samaa mietin.. kp 24/31. dpo 4... vielä viikko.. Pitkä viikko :wacky: En halua miettiä olemattomia oireita. Ois vaan iloinen yllätys jos se plussa pärähtäis tikkuun. :rolleyes:
 
Takaisin
Top