Toinen haaveissa <3

Määrä nyt oon kuitenkin rauhallisin mielin ettei tarvis sit tippuu korkeelta.. Toivon että tulis plussa, mut sit toisaalta oon varma ettei tuu.
 
Tein kuitenkin aamupissasta eikä mitään näkynyt, joten en usko että on sitten tärpänny.

Clearblue digi näytti taas vilkkuvaa naamaa.. Ihan paskaa suoraa sanottuna, olisi sitten vilkuttamatta sitä naamaa jos ei pysyvää tuu!
 
Toisaalta tekisi mieli testata itsekin tuota ovulaatiotestiä... kannattaako tänään vielä käydä ostamassa ja testata huomenna, kun viime kuukautiset alkoivat 29.4. ja tavallaan luulen että ovulaatio aika olisi ollut toissapäivänä kun vuoto oli kuvailujen tyylistä ja vatsaa sattui, tunsin myös jonkun yksittäisen erikoisen tunteen vasemmalla alavatsalla.. vai liekkö nuo olleet vain muita tuntumuksia..

Mitä testiä suosittelette ja minkä hintaisia ne on?
 
Byäääää, täällä kolmatta päivää ketutus :P Oon oikeesti tosi positiivisesti ajatteleva ihminen, mutta nyt jostain syystä ihme ketutus jo monta päivää.. Sais jo tärpätä, mutta tähän kiertoon en kyllä usko, kun ei ole mitään merkkejä... :/ Vauvaaa, missä olet!? Esikoista yrittäessä olin viiden kuukauden sisällä jo kahdesti raskaana.. Nyt toki täytyy itelle muistutella, että vasta neljä kiertoa ilman imetystö ja se palautuminen selkeästi kesti, että vasta hetken kroppa ollut normaali.. No eiköhän tästäkin suosta taas nousta uuden kierron myötä. :) Viikonloppuna meinaan kyllä vähän siemailla viiniä ja parantaa maailmaa. ;)

Silky kp 27/~28, dpo 10, yk 6 (4).
 
Tervetuloa uusille!

Silky, eikös just se oireettomuus voi merkata plussaa ;)

Alinah, mäkin näen jotain pientä haamulaista. Toivottavasti olisi pysyvä :)

Meillä menee tää kierto harakoille jälleen kerran. Just nyt olis ovisviikko menossa ja mies sai aamun lääkärikäynniltä troppeja joiden pitäis auttaa jossain vaiheessa hänen perussairauteen, ei oo ihan ollu hoitotasapainossa hällä tuo sairaus ja vaikuttaa samalla hänen omaan olotilaan ja sitä kautta seksiinkin. Noh, ehkä sit ens kierrosta uusi yritys jos vaan lääkkeet toimisi. Tänään siis kp 13/26-32 ja jotain pientä ovisoiretta ilmassa mut varmaan on vasta tuloillaan. Kunpa ei olis mikään himopitkä kierto tulossa!
 
Pitkästä aikaa taas huutelen taustalta et onko nyt kp1 vai kp2 kun eilen illalla alko 21 maissa vuoto? Tässä on nyt toinen clomikierto aluillaan niin siksi mietin et otanko ekan clomin huomenna vai ylihuomenna. Gynen ohjehan on et kp 3-7 niitä otan...

Äippä-14 kp1(2?)/30 yk 16
 
Pitkästä aikaa taas huutelen taustalta et onko nyt kp1 vai kp2 kun eilen illalla alko 21 maissa vuoto? Tässä on nyt toinen clomikierto aluillaan niin siksi mietin et otanko ekan clomin huomenna vai ylihuomenna. Gynen ohjehan on et kp 3-7 niitä otan...

Äippä-14 kp1(2?)/30 yk 16

Kp1 :)
 
Muokattu viimeksi:
Ei meidän apteekissa oo tota ultra raskaustestiä, enkä viittiny 11€ laittaa tohon clearbluen yhteen puikkoon.
Kävin sitte hakee Citymarketista parit testit... Mut en usko että on kuitenkaan tärppi käyny.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1495038778.388719.jpg


Tämän päivän kävelyt. ;)
Jos ei tämmösillä lenkeillä ala kilot tippua niin en tiiä missä vika!
Kun ruokavaliokin kunnossa.
 
Silky millon aattelit testata vai ootakko et menkat myöhässä.

Alinah ootko jo testannu?:rolleyes:

On. täällä ollaan flunssan kourissa ehkä jo vähän parempaan päin. Hienoo kun on me häät la niin siä ollaan kesävaatteissa. Testaaminen polttelee kovin ja annankin itelleni henkisen pokaalin jos oikeesti jaksan odottaa ylihuomiseen. Ei mitään oloja kyl oo ja olin jo vähän unohtanu sen et folli poksahti tod.näk. tukossa olevan johtimen puolelta. Eli mahtaako ees olla mitään mahiksia plussaan.

Mamma84 dpo8/9 yk3
 
Mamma84, olen joo eikä näy mitään. Ei edes haamua! Aamu pissalle kun menin niin valkovuotoa valu nilkkaan, oli valkoista ja vetistä.

Clearblue antoi taas vilkkuvan naaman, nyt kuudes päivä jo kun vilkkuu...

Alinah kp28
 
Ilmeisesti siellä kuitenkin on jotain ovistouhuja tapahtumassa jos on limatkin lisääntyny. Ompas kinkkistä.
 
Niin, en tiedä mitä tapahtuu.... Ei enään tuu vetistä vv. Huoh, no jäädään odottelee menkkoja. :)
 
ImageUploadedByVau Foorumi1495089448.407481.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1495089576.489735.jpg


Eipä mulla oo kyllä semmosta oloa että olisi edes tärpännyt. Tai että olisi edes raskaana. No 10kg ainakin pois niin toivotaan että sit tärppäis.
 
Mamma84, vois miettiä, että ehkä huomenna testais.. Turhaa sinänsä, muttah.. :D Menkkoja odotan vasta viikonloppuna, ku oli ovis sen verran myöhemmin.

Silky kp 28/~28, dpo 11.
 
Alkaiskohan nyt olla jo ovis käsillä??! Testaan vielä huomenna ainakin. Eilen pupuiltiin mut kannattaa varmaan vielä tänään ja ehkä huomennakin? :D hitto kun pitää kierron taas pitkittyy..

Jaffa yk3 kp20/31~33?
 

Liitteet

  • 1495099801333.jpg
    1495099801333.jpg
    48.1 KB · Katsottu: 113
Mä oon viettäny täältä vähän hiljaiseloo kun ei oo oikeen mitään raportoitavaa...menkat ohi ja mulla on jäljellä 2 ovistestiä viime kierrosta, enkä aio enempää tilata, luulen olevani kierrostani ihan tarpeeksi perillä :) tikutan sit oletettuna ovispäivänä ja talletellaan kun siltä tuntuu. Huomenna pääsen tuulettumaan ;)

Jaffa93 lähellä on! Jospa tänään illalla ois jo kunnon plussa?

Mammalle ja silkylle tsemppiä testauksiin.

alinah, mulla oli viime kierrossa sillai että pari päivää ennen ovista tuli kirkasta ja venyvää, ovispäivänä ei sit ollutkaan ihan sellaista enää..joten hyvin voi olla sulla ovis tulossa, älä vielä luovuta :)

Unppa kp7/30, yk4
 
Takaisin
Top