Toinen haaveissa <3

Taas tuli vilkkuva hymynaama, ei taida tulla pysyvää ollenkaan. Nyt neljäs päivä putkeen kun se vilkkuva naama tuli.

Alinah kp26
 
Taas tuli vilkkuva hymynaama, ei taida tulla pysyvää ollenkaan. Nyt neljäs päivä putkeen kun se vilkkuva naama tuli.

Alinah kp26

Mitä nuo vilkkuvat ja hymynaamat jne on...?
Ovulaatiotesteistä ei itsellä ole mitään tietoa, ei ole ollut käytössä.
Ajattelin nyt alussa ainakin pärjätä ilman, katsoo satttuuko ajoitus kohdilleen ilman testejä.
Mitkä on parhaat vinkit ovulaatio hetken bongaamiseen ilman noita.
 
Mitä nuo vilkkuvat ja hymynaamat jne on...?
Ovulaatiotesteistä ei itsellä ole mitään tietoa, ei ole ollut käytössä.
Ajattelin nyt alussa ainakin pärjätä ilman, katsoo satttuuko ajoitus kohdilleen ilman testejä.
Mitkä on parhaat vinkit ovulaatio hetken bongaamiseen ilman noita.

Ovulaation tunnistaa _yleensä_ oireista.. lisääntynyt kananmunanvalkuaista muistuttava valkovuoto, lisääntyneet halut, alavatsakivut munasarjojen alueella / toisella puolella, lämmöt jne.

Mutta itsellä kävi niin että olin aina ennen oviksen testausta luullut noita oireita ovisoireiksi, mutta olikin vasta munasolunkasvukipuja (kp13-14) ja itse ovulaatio kp18 ei tehnyt mitään oireita, tuntui vaan pieni nyhtäisy siltä puolen kun irtosi ja tikussa o+. :)

Jos siis ei toivottua tulosta ala tulla niin suosittelen ainakin kokeilemaan yhden-pari kiertoa noita tikkuja niin oppii omasta kropasta ovilaatio ym vaiheet tunnistamaan :) minusta ainakin oli tosi mielenkiintoista.. ja on edelleen ;) ei ainakaan tarvii ressata sitä etteikö pupuilut sattua kohilleen. Meilla ainakin tais aikasemmin olla ongelmana se että lopetettiin yleensä aktiivinen joka toinen pv pupuilu noihin ovisoireisiin .. mutta se olikin sit myöhemmin :) tietysti jos normaalistikin pupuilee vähintään joka toinen pv, niin sit ei mitään ongelmaa ja varmasti ajoitus osuu kohilleen :) meillä ei vaan mitenkään mahdollista, vaikka haluaisikin :)

nyt kun ovistestit ollut käytössä niin on r-testit haamuillut joka kierto, joten ainakin on hedelmöittynyt , joten kohilleen on varmasti osunut ja yritystä on kiinnittyäkin :) nyt menossa yk12. Tjottailtiin viime vuoden kesästä, tammikuussa alettiin yrittää kunnolla ja nyt kolmas kierto kun on ovistestit käytössä :)

Tsemppiä !! Ja plussatuulia! :) ++
 
Taas tuli vilkkuva hymynaama, ei taida tulla pysyvää ollenkaan. Nyt neljäs päivä putkeen kun se vilkkuva naama tuli.

Alinah kp26

Mulla tais tulla viime kierrossa 5 vilkkuvaa hymynaamaa peräkkäin ja sit tuli pysyvä! Täällä testattu neljättä päivää tyhjää ympyrää sillä cb:n kaksoishormonitestillä. Mut rupee valkovuotoo olee ihan älyttömästi ja kananmunavalkuisen näköistä :D

Graisu kp12/26(viime kierron mukaan 26) yk 3/yk 1 kokonaan ilman imetystä
 
Mitä nuo vilkkuvat ja hymynaamat jne on...?
Ovulaatiotesteistä ei itsellä ole mitään tietoa, ei ole ollut käytössä.
Ajattelin nyt alussa ainakin pärjätä ilman, katsoo satttuuko ajoitus kohdilleen ilman testejä.
Mitkä on parhaat vinkit ovulaatio hetken bongaamiseen ilman noita.

Clearbluen ovulaatio-testeissä on nuo hymynaamat! Kannattaa käydä niiden nettisivuilla, tosi hyvin saa selkoa millaiset testit on kyseessä! Oon ite käyttäny noita kaksoishormonitestejä, ja hyviä ovat mielestäni. Tosi selkeää nähdä milloin ovis on ja testaaminen niillä helppoa eikä tarvitse pähkäillä onko viivat yhtä vahvoja yms..
 
Mulla tais tulla viime kierrossa 5 vilkkuvaa hymynaamaa peräkkäin ja sit tuli pysyvä! Täällä testattu neljättä päivää tyhjää ympyrää sillä cb:n kaksoishormonitestillä. Mut rupee valkovuotoo olee ihan älyttömästi ja kananmunavalkuisen näköistä :D

Graisu kp12/26(viime kierron mukaan 26) yk 3/yk 1 kokonaan ilman imetystä

Niijust, täytyy nyt vaan testailla. Mulla kyllä hävinny ne runsaat vuodot mitkä oli viikonloppuna (lauantaina oli runsasta vuotoa) halppis liuskatestiin ei tullu toista viivaa näkyviin kun tein äsken.
 
Mitä nuo vilkkuvat ja hymynaamat jne on...?
Ovulaatiotesteistä ei itsellä ole mitään tietoa, ei ole ollut käytössä.
Ajattelin nyt alussa ainakin pärjätä ilman, katsoo satttuuko ajoitus kohdilleen ilman testejä.
Mitkä on parhaat vinkit ovulaatio hetken bongaamiseen ilman noita.
Niin siis clear bluella on kaksi digitaalista ovulaatio testiä.
Se ns. normaali digitesti mittaa ainoastaan LH-hormoonia joka nousee n.12-48h ennen ovulaatiota. Siihen ilmestyy vain joko tyhjä ympyrä tai sitten hymynaama. Ja kun se hymynaama tulee, tapahtuu ovis yleensä tuon 12-48h aikana eli sillon kannattaa olla sänkyhommissa.
Sit on toi clear blue dual hormone digitesti joka mittaa myös estrogeenitasoa. Estrogeeni nousee ennen LH-hormoonia. Siihen testiin siis voi tulla joko tyhjä ympyrä, vilkkuva tai pysyvä hymynaama. Tuo vilkkuva ilmoittaa että estrogeeni on koholla ja sillon jo kannattaa alotella sänkyhommat . Sit kun tulee pysyvä naama niin se taas meinaa sitä LH-huippua eli ovis parin päivän sisällä siitä.

Meillä yleensä menee niin et kunnon tallettelut alotetaan sit kun tulee eka vilkkuva naama ja siitä mennään jokatoinen päivä taktiikalla. Ja o+ päivänä sitä seuraavana sitten kans.


muok. toi cb dual on siitä hyvä kun se antaa vähän enemmän aikaa talletteluille. Meillä kun ei ainakaan jakseta/ehditä talletella koko kiertoo joka toinen päivä. Ei oo paniikkia siitä et kerkiikö just tänään talletella kun sen ehtii huomenna tai ylihuomennakin.
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1494937954.627682.jpg
 
Siinähän ihan kun kurkkis haamulainen hcg:ssä?? :) :P

Mä mietin samaa, että onko vai eikö. Yks kaveri sano et kyllä se jotain näkee kun oikein katsoi. Mutta en tiedä, ei oo kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita. Katotaan mihin päin kehittyy, alkaako menkat koskaan. :)
 
Mä mietin samaa, että onko vai eikö. Yks kaveri sano et kyllä se jotain näkee kun oikein katsoi. Mutta en tiedä, ei oo kyllä mitään raskauteen viittaavia oireita. Katotaan mihin päin kehittyy, alkaako menkat koskaan. :)

Ompas jännää! Olispa hyvä kun kaiken jälkeen tuliskin vähän "ylläriplussa"! ;) :P jään seuraamaan peukut pystyssä! :) mitä jos teet jonkun toisen testin / herkemmän? :)
 
Ompas jännää! Olispa hyvä kun kaiken jälkeen tuliskin vähän "ylläriplussa"! ;) :P jään seuraamaan peukut pystyssä! :) mitä jos teet jonkun toisen testin / herkemmän? :)

Löytyykö sieltä apteekista herkkiä testejä?
 
Takaisin
Top