Toinen haaveissa <3

Huh! Ja jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin huomenna aamupäivällä myös rfsu antaisi plussan (joskaan silloin en pääse testaamaan). :D Eilen talleteltu, tänään taukoa, mutta huomenna päivällä kellistän vielä miehen ja sitten päästän raukan levolle ja aloitan piinailun. ;) :D

Silky kp 15/~28, yk 6 (4).
 

Liitteet

  • _20170505_201425.JPG
    _20170505_201425.JPG
    472.9 KB · Katsottu: 140
Päätin et aamulla teen testin, en malta enää. Tänään metsälenkillä vihlo kohtua, samanlaista oli loppuraskaudessa et vihlas joka askeleella. Farkut ei mahtunu taaskaan kiinni ja sahalaidat vilkku silmissä kesken kauppareissun. Ihme oireita kyllä, lääkäriin käy tieni jos en ookkaan raskaana:joyful:
 
Oi hienoa Silky.
Ompas eroja testeissä. Minkä merkkinen toi ylempi testi on?
Se on apteekkarin testi. Ilmeisesti paljon herkempi, ku se näyttää mulle yleensä kolme päivää plussaa ja niistä keskimmäisenä myös rfsu. :D joku kerta rfsu ei oo näyttänyt ollenkaan.

Tassu, oiiii, täällä jännitetään sun tulosta! Eiköhän se plussa ole! :)
 
Näääh, negahan se siellä:shifty: toisaalta, eikai vielä pitäis edes ihmeitä näkyä. Taidan hakea lisää testejä ja jos malttais odottaa maanantaihin.
 
Tassu mikä dpo sulla on?

On. Tänään alotin taas testaamaan cb dualilla ovista, muutaman päivän tauon jälkeen. Vilkkuva ilmestyi. Oiskohan se vilkuttanu tähän asti joka päivä kun ti viimeks testasin ja sillon vilkkku kans. Tuntuu kyl turhalta mitään talletteluja tehdä kun se johtofolli on vasemmalla ja sen puolen munanjohdin on tukossa.:sad001
Ehkä odotan ihmettä.:smiley-angelic001

Mamma84 kp15/~34 yk3
 
Mamma84, nyt vaan uskoa peliin! Tsemppiä! :)

Tassu, okei, no mutta ens viikolla sitten plussa. ;) :)

Täällä rfsun ovistestikin oli äskön vahvistunut ja melki plussa (voin ottaa kuvan myöhemmin), tuskin taas ees ihan plussaa tulee näyttämään, ehkä vielä huomenna testaan. Mutta siis apteekkari anto jo eilen tosi vahvan plussan. Talletukset talleteltu ja nyt toivotaan parasta! :)

Silky, kp 16, ehkäpä dpo -1.
 
Tässä kuva vielä kuivuneista testeistä havainnollistamaan: apteekkari tehty ylin eilen illalla, alin tänään illalla. Ja välissä rfsu:t, ylempi tehty tänään päivällä, alempi illalla. Taaskaan en siis saanut rfsu:n testiin selkeää plussaa (kuvassa näyttää tummemmalle kuin onkaan), mutta toi päivän on niin lähellä, että lasken plussaksi.. Ja oletan oviksen olevan huomenna. Mutta jos siis joku ei koskaan saa ovista kiinni, niin kannattaa kokeilla jotain toista testiä. :)
 

Liitteet

  • _20170506_223850.JPG
    _20170506_223850.JPG
    720.7 KB · Katsottu: 148
Ompa tosiaan eroja ovistesteissä!! :o
Mä käytin ebaystä tilattuja ohuita pinkkejä ovistestejä ja h-hetkillä vielä tunnalla cb digitaalista :)

Tänään dpo10 testattu joku tämmönen härö viivanpaikka taas :)
Ma tai ti alkaa menkat. :)

ImageUploadedByVau Foorumi1494100186.804769.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494100202.220674.jpg


Hiiva tuli kaveriksi toissailtana.. :/
 
Tassu, Dpo 9 on vielä tosi aikainen eikä kaikilla näytä plussaa edes herkissä esteissä.

Silky, hienot o plussat olet saanut. Tallettelun iloa!

Mamma, toivotaan että toisen puolen folli olisi ottanut loppukirin kasvussa ja irronnut myös :joyful:

Unicornille pahoittelut hiivasta.

Täällä tylsää. Yritän taas kerran noudattaa omia neuvoja ja testailla vasta Dpo 12 ellei täti tule ennen sitä. Tässä kierrossa ovis testin näytti plussaa oudosti vain yhtenä aamuna, testasin kaksi kertaa päivässä ja plussapäivänä sekä sitä seuraavana kahdella testillä. Noh... talletteluja ainakin on hyvin tehty.

Muoks Amparo kp 18/?? Dpo 3-4 yk 3
 
Mamma ikävää :( pidä silti toivoa yllä!

Tassu me mennään melkein samoissa :) mulla nyt dpo8 (laskin aikaisemmin väärin).

Amparo vitsi kun jaksaiskin odottaa testausta! Varsinkin kun ei siihen voi mitenkään enää vaikuttaa, tulos on mitä on. Mä oon nähny nyt monena yönä unta että oon raskaana, koita siinä sit olla miettimättä ja stressaamatta asiaa.

Eilen oli hirveetä etomista ja röyhtäilin koko ajan, viehättävää. Sama näköjään jatkuu vielä. Liekö oon saanu sen miehen mahataudin vähän lievempänä :/

Unppa kp25, dpo8
 
Hei vaan taas pienen tauon jälkeen. Podin vatsatautia just oviksen aikoihin enkä jasanut edes tikuttaa silloin, paitsi ovistuntemuspäivänä tein testin ja plussahan se oli. No miehen sain kellistettyä vasta siitä parin päivän päästä eli oliko sit dpo1 jo (ellei enemmänkin). Ja se oli eka tallettelu koko kuussa. Muut oli sit dpo 3 ja 8. Nyt olis ehkä dpo 12 ja oli pakko testata kun pari päivää sit heräsin huimaukseen ja myös halujut ollut outoja pari päivää (eli ennen niin hyvä tuoksu olikin ihan äklö). Mutta puhdas negahan se oli. No eipä oikeaasti ollut mitään mahkujakaan, mutta niin kova halu se vaan on että mieli kehittelee mahdollisuuksia silti :D No voi tietysti olla että tämä vähäinen imetys tekee tepposensa eli n.2-3kertaa/päivä. Olen kyllä sitä lopettelemassa ollut tässä jo puoli vuotta, mutta taaperoherra 2v on pitänyt aamu ja iltaimetyksistään kovasti kiinni niin että äiti aina heltyy [emoji1]

Unicorn, ehkä mäkin näen jotain tossa alimmassa vaika tällä kännykällä aina kyllä noita haamuja huonosti näenkin. Uutta testiä vaan parin päivän päästä!

Manna kp 22/25 (22-26) dpo 12
 
Unppa jes, voidaan samoihin aikoihin jännäillä:happy: En mäkään täysin varma edes dpo:sta ole, voi hyvinkin olla et 9dpo on vasta tänään. Taidan odottaa ja testata vasta tiistaina, kai sit jotain jo näkyis.

Ja tuo röyhtäily, voi jestas, mulla kans ja ihan kauheeta sellasta. Muisteltiin et samaa oli esikon alkuraskaudessa ja se vaihtu sit pahoinvointiin ja oksenteluun.
Eilen vetäsin myös makoisat 2h päikkärit sohvalla ja heräillessä oksu nous kurkkuun ku röyhtäytti:yuck:
 
Mä näin unta että mulle tuli lähetys rskauskeijulta. Eka katoin että siinö oli vaan se yks puuttunut testi. Mut sit käänsin sen toisinpäin nii siinä oli varmaan sata testiä. Kaikkee erilaisia liuskoja. Sit katoin että yhen tarkkuus oli 3 :D siihen se uni sit loppukin. Tänään ollu vähän menkkakipuja alavatsalla. Kp 27/28-30 dpo12 yk 2. R testi näytti eilen negaa. Menkkoja odotellessa, alkaispa vaan nopeaa nii pääsis uuteen kierrokseen.
 
Unppa, jos unessa on raskaana niin kyllähän sitten melkein jo on :p mulla esikoista ennakoi unet raskaana olosta. Muuten en unia yleensäkään muista.

Tassun oireet kuulostaa myös lupaavilta!
 
Moikka vaan, tänään kp17 eikä ovista oo vielä ollut womanlogin mukaan olisi eilen pitänyt olla tai ainakin arvio oli että kp16 olisi mutta ei oo kyllä pitäny paikkaansa kun ei sitä helvetin ovista tapahdu... Huoh!

Heitän kaikki ovistestit roskiin ja elän elämää...
 
ImageUploadedByVau Foorumi1494176592.822696.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494176604.626614.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494176625.374905.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494176687.354498.jpg


Mulle tuli hiiva perjantai-iltana ja oon siitä asti käyttäny esikoisen alkuraskaudessa puhjenneeseen hiivaan ostettua canesten voidetta.. (2v sitten.. ei löytynyt pvm.. varmaan jo ummessa :D ) ni se ei oo auttanu, pahentunu vaan. Tänään sit kävin iltapäivällä hakee sen tabletin ja uuden paketin voidetta.. mut sit koppasin matkaan vielä paketin testejä.. ja apteekkari sano että teethän eka sit ton testin että kun noita tabletteja ja asetinta ei saa käyttää jos raskaana.

Ni apteekin ultraan 10miu tuli sit tällänen parin tunnin pidätyksellä päiväpissasta?? :o aamulla rfsu 15miu puikko ja cb plus 25miu negaa.

Saanko mä nyt ton tabletin ottaa ??
Tulkitsenko ton että oon raskaana vai että en oo? Tuleeki näihi kui herkästi viivanpaikat? Huomenna tai ti pitäs alkaa menkat mutta kutiaa ja kirvelee kyl niin paljon että jos voin ottaa ni ottasin kyl heti :D

Ottasitteko te ? Voiko siitä olla jotai haittaa ?

Unicorn kp28/28-30 dpo11
 
Unicorn, jos noi on viivanpaikat niin on kyllä tosi selkeet! heti huomasi viivat kaikissa :eek: OISPA! <3

Muoks. Tossa missä on pelkkä liuska niin on ainaki musta väriäkin. Pystyiskö sitä laittaa ilman asetinta? laittaisin ite varmaan niin :) hiiva on niiiiin pepusta!!
 
Unicorn laittaisin kans sitä voidetta ilman asetinta.
Onks se tabletti diflucan. Onks se canesten pelkkä voide ettei oo emätinpuikkoja. Mää käytin viime raskaudessa canesten em.puikkoja kolmena peräkkäisenä päivänä. Se auttoi, mut ei tietty nyt helpota jos sulla ei niitä oo.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top