Toinen haaveissa <3

Unicorn, paikallisvalmisteet eli rasvaa ja emätinpuikkoja esim canesten sai käyttää ilman asetinta raskauden aikana. Suun kautta otettavia ei. Rasvassa se päiväys on yleensä siellä tuubin päässä mutta jos on kovasti jo kieritetty tuubia niin ei varmaan näy.

Alinah, eikö limatkaan vihjaa oviksesta? Jos vaan on heikkolaatuiset testit. Talletella kuitenkin varmuuden vuoksi.
 
Unicorn laittaisin kans sitä voidetta ilman asetinta.
Onks se tabletti diflucan. Onks se canesten pelkkä voide ettei oo emätinpuikkoja. Mää käytin viime raskaudessa canesten em.puikkoja kolmena peräkkäisenä päivänä. Se auttoi, mut ei tietty nyt helpota jos sulla ei niitä oo.

Joo canesten. itseasiassa mä luulin että tossa olis ollu mukana niitä jotain emätinkapseleita,puikkoja tai mitälie.. mut olikin vaan asettimet ja voidetta...? Laitoin voidetta ilman asetinta ja suun kautta otettava jäi odottamaan josko menkat alkas huomenna tai ti :) otan sen sit kun on satavarma. Toi olikin se halvempi toi tabletti, fluconazol ratiopharm.. diflucania menin ostamaan mut tarjos ton.
 
Unicorn, jos noi on viivanpaikat niin on kyllä tosi selkeet! heti huomasi viivat kaikissa :eek: OISPA! <3

Muoks. Tossa missä on pelkkä liuska niin on ainaki musta väriäkin. Pystyiskö sitä laittaa ilman asetinta? laittaisin ite varmaan niin :) hiiva on niiiiin pepusta!!

Nojep!! Ja tossa on toi controlliviivakin nii tummanpunainen että näyttää melkein mustalta ni hirmu vaikee sanoo testiviivastakaa juuta tai jaata että onkohan musta vai punanen... x) :D one stepin lilakorkkisessa puikossa kans sama ... mutta eiköhän tuo parissa päivässä selviä.
 
Täältä kun hei pitkästä aikaa :happy: pääsykokeet ohi ja voin keskittyä muuhunkin elämään eli tähän raskautumiseen :) tänään kp 12 ja talleteltu viimeiset neljä päivää jo ja huomenna vielä ennen kuin mies lähtee päälle viikoksi töihin. Toivotaan että ovis olisi tässä ollut ( oireita jonkin verran on) toisaalta välillä en edes huomaa niitä :smiley-angelic002
 
Ei oo muutoksia limoissakaan...... mutta lopetan nyt asian miettimisen ja kattellaan sit joskus..
 
Unicorn, mulla toi sama testi antoi viime kierrossa tosi selkeän viivan paikan, niin selkeän, että jopa mies sen heti näki.. :/
 
Unicorn, mulla toi sama testi antoi viime kierrossa tosi selkeän viivan paikan, niin selkeän, että jopa mies sen heti näki.. :/

Okei! Eipäs innostuta siis liikoja :)
Mies näki tossa kans viivan, aikaisemmissa ei oo nähnyt mitään..
Menkat pitäs alkaa huomenna tai ti, joten selvinnee viimeistään sit :)
Testailen vielä aamulla tämän lisäks eri merkillä jahka postipate tulee ajoissa :)
 
Nyt kun aloin kattoo kuvia ni taas näyttää vähän samalta kun eilen.. ?? Vai ?

ImageUploadedByVau Foorumi1494216556.945823.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1494216568.552312.jpg
 
Unicorn pahoittelut :(

alinah sulla myös tosi kurja tilanne :/ toivottavasti pystyt olla miettimättä asiaa liikaa, vaikka se onkin vaikeeta! Mua ainakin lohduttaa itseäni kovasti se ajatus, että yksi on saatu jo alulle, niin eiköhän se toinenkin vielä joskus tule.

En sitten malttanu olla testaamatta, dpo9 ja kiiiiiltävä nega. No, jos se nyt vähän hillitsee mua odottelemaan menkkoja :P
 
Jes tänään aloitin treeni ja ruokaohjelman joka kestää 8viikkoa. Sillä pitäisi kiloja lähteä ropisemalla pois ja syöminen menisi muutenkin parempaan suuntaan ja helpottaisi raskautumista :) oli pakko kertoa kun oon niin innoissani tästä. Ennen esikoista painoin 68 kiloa isoimmillani ja lopuraskaudessa 83 ja nyt paino on jumiutunut sinne 78kiloon. :eek:
 
Unppa, onneks vielä on toivoa

Mulla on vaan vähempi ja vähempi olo, et raskaana oisin ja tuntuu et en edes uskalla testiä tehdä, ettei tarvis sitä negaa nähdä. Mut toisaalta torstaihin on kuitenki liian pitkä aika, jos vaan aamulla testais niin tietäis mitä torstaina odottelee. Vaikeeta:shifty:

tassu kp26/28
 
Jes tänään aloitin treeni ja ruokaohjelman joka kestää 8viikkoa. Sillä pitäisi kiloja lähteä ropisemalla pois ja syöminen menisi muutenkin parempaan suuntaan ja helpottaisi raskautumista :) oli pakko kertoa kun oon niin innoissani tästä. Ennen esikoista painoin 68 kiloa isoimmillani ja lopuraskaudessa 83 ja nyt paino on jumiutunut sinne 78kiloon. :eek:

Ootko miten pitkä, ei tuo paljolta ylipainolta kuulosta ja varmasti lähtee helposti putoomaan :) Ite alotin myös syömään kunnolla mut sit tulin raskaaks ja nyt on syömisen kanssa todella vaikeeta täytyy toivoo et syöminen onnistuu viimeistään jälleen rv12 jälkeen normaalisti :)

Ellikki ja pikku-kakkonen rv 9+2
 
Takaisin
Top