Toinen haaveissa <3

Mullahan oli esikoisesta flunssa ainoana erikoisena oireena ja nyt kans flunssassa jo toista viikkoa... tosin meillä ollu kaikilla räkätautia joten en vielä hihku :) Muutenkin tää kierto oli limojen suhteen outo kun sitä limailua oli reilun viikon verran. Huomenna pitäis menkkojen alkaa jos lasketaan kaks viikkoa viimeisestä limapäivästä. Katsotaan :D
 
Paljon tsemppiä Vargynja!

Täällä kp 2. Menkkajomot alkoivat sunnuntaina, niin ei sitten jäänyt epäilyjä. Esikoisen kanssa ei ollut mitään oireita, muuta kuin tiesin olevani raskaana. Oon mittaillut aamulämpöjä 3 kiertoa ja tämä päättynyt kierto oli kyllä omituinen.. Lämmöt heitteli ja oviksen jälkeen ei ollut normaalia lämmönnousua. Nyt uusi yritys ja ovistikuttelu mukaan :)
 
Täälä ollaan vihdoin selättämässö poskiontelon tulehdus. Viikon vedin ab kuuria.vaikuttaakohan se jotenkin raskautumiseen? Nyt menossa kp23/30 dpo8. Tilasin eilen raskauskeijulta kuitenkin lisää ovis testejä (kun on nii kiva testailla) ja r-testejä. Ne tulee varmaan aikasintaan pe. Jos tulee sillon nii sit testan la kun dpo olis sillon 11. Jos tulee vasta ens viikolla nii yritän malttaa sinne asti. :)
 
Täälläkin ollaan oltu hirveässä flunssassa perjantaista saakka...poskiontelot aivan tukossa :/ fiilikset vaihtelee toiveikkaasta epätoivoiseen, eipä oikeastaan oo ollu mitään oireita. Tilasin kans r-testejä.

Kp 21, dpo5
 
Mull muuten valkovuotoo tullut oviksesta lähtien paljon reilummin ku normisti. Ihn joutuu pikkuhousun suojaa käyttää. Oliskohan tää raskaus oire? :D
 
Keväänlapsi, mullahan ei oo oviksesta hajua (en siis testannut) ja valkovuotoa/limaista vuotoa tuli reilun viikon verran. Sit oli hetki kuivaa ja nyt sit tulee tosi vähän valkovuotoa. Ekan ovisliman bongasin kp 15, sit oli päivä kuivaa ja sit kp 18 tuli uudestaan. Huomiseksi odottelen menkkoja jos ovis olis ollu tuolloin kp 18. Mut alan epäillä vähän et olis ollu jo kp 15 :D En vaan uskalla vielä testata etten pety :D
 
Puhelin ei ole jostain kumman syystä näyttänyt, että tänne olisi joku kirjoitellut.. :meh:

Kahlasin viestit läpi ja en nyt muista yhtään mitä piti kenellekkin sanoa.. :banghead:

Kaikille paljon tsemppiä, oli kierron vaihe mikä tahansa!

Täällä alkoi eilen yk 2. Menkat tuli pari päivää myöhässä, enkä muista koska olisi alkanut niin kivuliaina ja runsaalla vuodolla. o_O
Nyt jo onneksi vuoto rauhoittunut ja täti ilmeisesti päivän-parin päästä poistumassa.

Tintuska kp 2/26 yk 2
 
Graisu, tsemppiä piinailuun! Sulla vielä niin aikaiset dpo:t et voihan sieltä plussa tulla.

Tänään kp 32/31-32 ja aamulla heräsin hiestä märkänä. Yöllä oli menkkakipuja ja aattelinkin et sieltä ne menkat alkaa. Vielä ei oo kyllä punaista näkynyt. Veikkaan et tän päivän aikana alkaa vuoto. Huomenna testaan jos on tarvetta. Olo ei kyl yhtään ole raskaana, jännä vaan kun oon jotenkin rauhallinen kun yleensä menkkoja oon kiukkuinen :D
 
Tänään tuli testit postissa. Tänään siis dpo 9. Uskaltaisko testailla. Ärsyttää kun viimekuussa kaikki anto värillistä toista viivaa ja silti menkat alkoi.
 
Täällä menossa 27dpo ja polilta soittivat takaisin.Ti hoidon sunnitteluun jos ei kuukautisia näy jos näykyy niin sitten foliultraa varmaan Naikkarille.
 
Mä oon unohtanut kirjottaa tänne kokonaan . Kääks! :o ei oo tullu ilmotuksia. Hirveesti viestejä ja yritin lukee kaikki.", mutta en muista puoliakaan , mitä piti kirjoittaa :(

Pahoittelut negoista ja täteistä ja superpahoittelut sinulle, jonka mies sairaalassa :( tsemppiä!

On: Haamujen esiäitejä testeissä. Dpo5-6 lähtien. Lämmöt tänään 36,9 :o :P normilämpö 36,4?? Vatsaan sattunut tosi paljon ja oudosti koko päivä.. :o

Tässä jotain tihrustettavaa teillekin:

ImageUploadedByVau Foorumi1493908469.171745.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1493908443.467190.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1493908525.327792.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1493908581.899986.jpg


Ei vieläkään vahvistumista. :(
Tänään cb early detection tosi haalea.. aattelin että siinä olis ollut jotain varmasti, mutta ei :( luulenpa et noi 10miu one stepit on olleet vaan taas jotain viivanpaikkoja.. onko muilla niistä kokemusta ? Violettikorkkisia. Raskauskeijusta.

ImageUploadedByVau Foorumi1493908741.299301.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493908752.867039.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493908761.596898.jpg


Unicorn kp25/28-30, dpo8
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1493908420.851174.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493908420.851174.jpg
    56.3 KB · Katsottu: 86
Puhda nega sieltä tuli. Eikä näkyny ees viivapaikkas. Sitä kemiallista mietin itekkin sillon. Testaan aamulla uudelleen :p
 
Mä en jaksa odottaa et pääsis testaan. Eilen vihlo mahaa, sopivasti voisi olla kiinnittymistä. Tänään taas kivuton migreenikohtaus, ja jos tää ei oo raskausoire niin mistä mä nyt tämmösen riesan yhtäkkiä sain:sour:
Ja hei, mun kaks siskoo kysy kumpiki eilen et oonko raskaana. Melko aavistuksia et yritetään:wideyed::grin
 
Mullekin saapu testit tänään, ostin niitä one stepin liuskoja. Ajattelin testata ekan maanantaina :) tänään tuntunut outoa painetta/kipua alavatsalla, alkaispa joku kiinnittyä! Edellisissä kierroissa oon ollut tän luteaalivaiheen ihan tajuttoman väsyny, mutta nyt jaksan hyvinkin illalla valvoo 22 asti :D

Unicorn oonkin seuraillu tuolla toisessa ketjussa kuvia, ihan kuin jotain näkyis. Mutta sulla vielä niiin aikaset dpot että älä luovuta vielä :)

Unppa kp22, dpo6, yk3
 
Tuli muuten raskauskeijulta yks raskaustesti liian vähän. Niitä one stepin. Ärsytti ku yleensä niitä vissii tulee enemmän ku mitä tilaa. Laitoin viestiä sinne nii vastas aika nopeesti että laittaa puuttuneet postiin. Saa nähä tuleeko sieltä sitte vaan se yks r testi liuska :D
 
Takaisin
Top