Toinen haaveissa <3

Mä kyllä tuun raskaaks helposti mut menee aina kesken :arghh: Ja sit joudutaan kaapimaan ja sit pitää odotella... Hohhoh. Onko muita joilla samaa ongelmaa?
 
Olen monesti ajatellut, että on se oikeasti vaan niin väärin, kun toiset toivoo ja yrittää vuosi tolkulla ja toiset pamahtaa paksuksi vaikka olis molemmat osapuolet sterkattu, naisella pillerit ja laastarit kierukoineen ja vielä kondomitki käytössä. Ja samoin myös nämä surkimukset, jotka lisääntyy kuin sienet sateella, lapsi huostataan ja vuoden päästä pusketaan taas uutta muksua.
Ei aina mene nallekarkit tasan.

Toivon teille kaikille hurjasti ja pikaisesti plussatuulia :Heartpink:Heartpink:Heartpink Ootte hienoja naisia!
 
Mä kans oon ollut aika helposti raskautuvaa sorttia, mut ennen esikoista oli 2km. Tosin ajoitus pitää kyllä olla kohdillaan et raskaudun.

Oon pitänyt tietoisesti foorumitaukoa kun tuntui et ajatukset pyöri vaan raskautumisen ympärillä ja laskeskelin liikaa päiviä ja tutkailin "oireitani".

Nyt olis menossa kp 26/31-32 ja pientä paineen tunnetta ja vihlontaa masussa. Niin ja flunssaa pukkaa myös. Ja tosi vähän tissikipua. Oletetusta oviksesta olis noin viikko, mut todennäköisyys plussaan on pieni, kun jäi talletukset vähiin ja ajoitus ei oikein osunut kohdilleen. Odottelen siis kiltisti ensi viikkoa ja menkkojen alkamista.
 
Musta tuntuu että esikoinen tärppäs helposti, n.3kk pillereiden lopetuksesta ja 1kk varsinaista yritystä. Sillon oli kyllä seksiä enemmän. Ei oo keskenmenoja ollut. Se on kyllä joo "epäreilua" mutta niin se vaan menee :/

Päivällä ei ehditty talletella, mies oli nukahtanu kun olin lasta laittamassa päikyille :D sain kuitenkin vielä vieteltyä nyt illalla ;) sitten piinakerhoon! Meillä toimi se etten kertonut ovisplussasta, ei tullut miehelle paineita.
 
Ollaanpas täällä ehditty jutella :eek: Olen kyllä yrittänyt käydä välillä lukemassa. Nyt on kaikenlaista menoa töissä ja vapaalla.
Se on suuri mysteeri miksi toisilla se käy helposti ja toisilla ei. Itselleni oli hyvin vaikea paikka kertoa ensimmäisestä raskaudesta kaverilleni, joka oli jo pari vuotta yrittänyt. Hän itki ja minä itkin (ja mietin monta viikkoa miten kerron asiasta). Sydäntä raastavia asioita..

Torstaina työmatkalla rupesi niin pahasti oksettamaan, että meinasin jäädä pois bussin kyydistä, huono olo jatkui koko päivän, niin ajattelin että olen syönyt jotain outoa. Tänään herätessä sama olo :confused: yhden ovistestin mukaan Dpo9... Mutta tein silti Pregcheckin :D
 
Näkyykö teidän mielestä mitään?
IMG_20170429_115342.jpg
 
No yllätti tämä raskaus ekasta kierrosta minut myös, aika vänkää ku esikoisessa meni 9 kk yrittää.
Taisi olla mulla se, että mua kosittiin juuri siinä edellisessä kuussa ku esikoinen sai alkunsa :D oli nii luottoa ja onnea ilmassa!
Nyt kai sit en ole stressannu mitään ku oon kotimammana ollu. Stressi tekee paljon hallaa raskautumiseen.
Ku halutti ja oli hyvä fiilis miehen kaa, nii pistin toimeksi. Toivottavasti plussailette te muutkin pian! :love022:sign17:sign19:Heartbigred:love7
 
Meillä esikoista yritettiin yli vuosi ja kun yrittäminen loppui niin plussasin. Menkkoja ei imettäessä tullut vaan alkoivat vasta lopetuksen jälkeen. Yhdet menkat ehti tulla ja heti siitä tuli plussa joka meni kesken. Olin todella yllättynyt että plussa tuli niin nopeasti. Nyt taas yritys päällä. Samaa mieltä Aylan kanssa stressi ei tee hyvää, vaikka keho moneen kykeneekin tarvittaessa vaikka pahassakin stressistä.
 
Meillä meni ekaan plussaan n. 2 vuotta (tutkittiin ja testattiin, menkkoja ei tullu ->pcos). Se sitten päättyi kohtukuolemaan rv29. Uusi plussa tuli 9kk kohtukuoleman jälkeen. Nämä molemmat clomien avulla.

Kakkonen tärppäskin sit yllärinä luomukierrosta, ennen kun ehdin alottaa clomit. Metformiini oli apuna kierron aikaansaamiseksi. No tää kolmas raskaus todettiin kkm:ksi 11+0.
Nyt on menossa kolmas yk kkm jälkeen. Vielä on vahva luotto clomeihin kun ne on ennenkin toimineet.


Mamma84 kp8/~34 yk3
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös oltu hiljempaaan kun kuukautisethan ne sieltä tuli melkein viikon myöhässä :oops: eli mieli ollut aika maassa. No nyt alkaa niitten viimeiset päivät olemaan ohi ja kp 4 alkaa huomenna.

Meillä esikoisesta meni 4kuukautta kun tärppäsi ja synnytyksen jälkeen kuukautiset palasivat heti normaaleiksi. Joulukuussa lopetin imetyksen ja aloitettiin yritys eli viides yritys kuukausi meillä alkaa nyt...:oops: alan jo vähän henkisesti kai valmistautua siihen, että vuoden yrityksen jälkeen soitan ja vaadin päästä tutkimaan mistä tämä johtuu kun ikä alkaa olemaan lähemmäs sitä 30 jo.. täällä siis aika synkissä vesissä mennään nyt:smiley-angry003
 
Täällä kp9 ja o-testi näyttää jo tältä. Ei ny plussa, mut aika vahva toinen viiva. Yleensä o+ tulee kp19. Cb dual näytti tyhjää ympyrää.
Olikos tossa lh:ssa joku että se voi heitellä kierron erivaiheissa. Mulla on pcos, mut en oo kyl näin vahvaa viivaa saanu jos ei oo ovis tulossa.
WP_20170430_002.jpg

Mamma84 kp9/~34 yk3
 
Mamma mä oon käsittänyt että voi se vaihdella. Mutta mulla näkyy aina toinen viiva just tollasena haaleena kunnes o+ on tasavahva tai selvästi tummempi. Tässä kierrossa en testannu yhtäkään tasavahvaa vaan edellisenä iltana oli ihan haalea ja seuraavana aamuna tummempi kuin kontrolliviiva :) ja eilenkin oli vielä kirkuvan punainen testiviiva joten kai se lh oli kohonnut sitten sen reilu vuorokauden. Nyt taas haalea viiva joten ovis on ohi.

Violet mä en nää mitään :/

Tässä vaiheessa kiertoa on aina niin odottavainen ja optimistinen olo. Plääh nyt vaan pitäis jaksaa odotella :/ voi kun sais sen parhaimman äitienpäivälahjan <3

Unppa kp18, dpo 1, yk3
 
Violet87 niin kun siinä jotain hailuraa näkyis.

On. Tein nyt aamupäivällä toisesta pissasta o-testin ja se oli tämmönen, aika tummaa jo näyttää. Pitää varmaan varmuudeks talletella vaikka menkatkin vasta loppui.
En tiä ei tää varmaan ees merkkaa mitään, mut oon nyt niin hämilläni. Tiä vaikka joka kierrossa ois tässä vaiheessa testi näyttäny tältä en vaan oo tienny kun en oo testaillu aiemmin tässä vaiheessa.
WP_20170430_014.jpg

muok. onneks on ultra ens pe niin näkee että oliko tää nyt vaan jotain LH:n heittoja vai mitä.
 
Muokattu viimeksi:
Livenä näkyi hailura, mutta tänään testi oli nega ja lämmöt oli tippuneet eilisestä. Kyllä se täti taitaa kurvata alkuviikosta. Olo oli vaan niin kummallinen, että se herätti epäilykset. Ensimmäisessä raskaudessa en kärsinyt ollenkaan pahoinvoinnista, sen takia ajattelinkin ettei se nytkään mitään varmaan merkkaa.. Harvemmin kai pahoinvointia on ennen plussaa. Nää on näitä naisen kropan ihmetyksiä :D

Nyt Mamma84 vaan varuiks tallettelemaan! ;)
 
Luin noista cb dual ovistestien ohjeista, että jos testin tekee muulloin kun aamun pissasta niin se voi antaa "yllättävän" sen vilkkuvan hymyn. Eli vissiin voi olla virheellinen toi mun iltapäivän vilkkuva naama.
Aamulla vaan uutta testiä "pisimmän yhtenäisen unenjakson jälkeen, ensimmäisestä virtsasta".:hilarious:

Eihän se kyl olis ees hyvä et ovis olis näin aikasin. Eiks se munis tarttis vähän pidemmän kypsymisajan, että ois "kunnollinen". Ja limakalvokin ois paksumpi vähän myöhemmin.

Mamma84 kp9/~34 yk3
 
No nyt aamulla tuli myös vilkkuva.
Eilen talleteltu ja pe tosiaan ultra ni selvisi jotain.


Mamma84 kp10/~34 yk3
 
Takaisin
Top