Toinen haaveissa <3

Mulla tuli ke-to sellasta ihan niukkaa verensekasta valkovuotoa, (nyt on ma) ja ajattelin et vois olla sitä kiinnittymisvuotoa mitä joka raskaudesta ollu.. Ja siis menkat ei oo vieläkää alkanu mutta testi näytti tänäänkin negaa :nailbiting: Muistaakseni se kiinnittymisvuoto on aina tullut joskus 25-27/28 Eli pari päivää ennen kuin menkkojen pitäis alkaa ja testi ollu sitten positiivinen kp 28-29 Eli heti tuhruttelun loputtua. Eli ei tää nyt sitten vissiin mitään ollutkaan :bored: Ärsyttää! Olin tosta tuhrusta jo ihan varma. Alkais ny ne menkat edes sitten, keskenmenosta on jo 2 kuukautta eikä näy.... Aika käy vähiin :grumpy:
 
En ikinä testaa näin aikasin. Aloitan yleensä vasta kp15. Nyt huvikseni kokeilin et millainen viiva tulee.
En tiä mitä tää meinaa kun mun ovis on nyt kaks viimeistä kiertoo ollu kp20 ja aiemminkin oon saanu o+ kp18-21. Saa nähdä kuin monta vilkkuvaa tulee.

Mamma84 kp10, folliultra perjantaina (kp14)
 
Väsynyt omanapailu, oon monta päivää aikonu kirjottaa mut ei vaan iltasin enää jaksa keskittyä moiseen. Nytkään ei vaan kykene perehtymään teidän juttuihin niin ajatuksella et vois vastailla jotain.

Mutta, voi jestas tää odottelu on piinaavaa. Kaikkien oireiden puolesta oon niiin raskaana. Mut sit toisaalta en usko et ois niin hyvä tuuri käyny, ku ei väsymykseltä vaan jaksettu peittoa kovinkaan ahkerasti heiluttaa, mutta kerranhan se vaan tietty vaatii jos kohdilleen sattuu.
Sain eilen eka kertaa elämässäni kivuttoman migreeni kohtauksen, sahalaita vaan yhtäkkiä vilkku silmissä ja kauhee pöhkö olo. Sitä sit googlaamaan ja ekana tietenki tulee vastaan keskustelu, jossa se on ollut jonkun eka raskausoire. Yhtenä päivänä piti kaivaa äitiysfarkut jalkaan ku sain mun normifarkuista haavaanki lantioon ku ne niin puristi, ja just olin miehelle tuuminu et oon varmaan laihtunu:sad001
Autossa istuminen on hankalaa ja aamuisin on maha kipee ja välillä olo on hankala ku viimesillään ois, mut ilman mahaa. Tissejäki kutisee taas ja ne tuntuu vähän täyteläisemmiltä:joyful:
Kuluispa viikko nopsaa, maanantaina vois alkaa tuhlaan testejä. Vai millon aikasintaan te alotatte testailun? onneks huomenna on jo tiistai:happy:

tassu kp 19/28
 
Mä oon kans monta kertaa yrittänyt kirjoittaa mut ei anna julkaista mun tekstiä :D

Täällä tänään kp 30/31-32 ja olot olleet vähän ihmeelliset. Viikonloppuna oli ihan järkyttävät menkkakivut joita ihmettelin ja eilen lorahteli valkoista paksua valkkaria. Niin ja join yhden lasin skumppaa niin tuli tosi huono olo sekä maha on kuin ilmapallo. Muuten ne perinteiset loppukierron oireet eli väsymys ja tissikipu ovat poissa... iltaisin kyl vähän paleltaa. Jotenkin olo et en olis raskaana mut pieni toive olisi :D Siis kun oviksen aikaan oli viikon sitä outoa ovislimailua ja päivä välissä kuivaa. Ekasta limasta jos katsoisi niin menkkojen olis pitänyt alkaa eilen... mut odotan loppuviikkoon :D
 
Mä oon kans monta kertaa yrittänyt kirjoittaa mut ei anna julkaista mun tekstiä :D

Täällä tänään kp 30/31-32 ja olot olleet vähän ihmeelliset. Viikonloppuna oli ihan järkyttävät menkkakivut joita ihmettelin ja eilen lorahteli valkoista paksua valkkaria. Niin ja join yhden lasin skumppaa niin tuli tosi huono olo sekä maha on kuin ilmapallo. Muuten ne perinteiset loppukierron oireet eli väsymys ja tissikipu ovat poissa... iltaisin kyl vähän paleltaa. Jotenkin olo et en olis raskaana mut pieni toive olisi :D Siis kun oviksen aikaan oli viikon sitä outoa ovislimailua ja päivä välissä kuivaa. Ekasta limasta jos katsoisi niin menkkojen olis pitänyt alkaa eilen... mut odotan loppuviikkoon :D

Hei mulla välillä sama probleema, ettei anna julkaista kirjoitusta. Jos puhelimella on niin kirjautuu ulos ja takas niin sit antaa julkaista tekstin :D
 
Täällä piinailut jatkuu.. kp24/31 ja dpo7. Esikoisesta plussasin dpo10. En jaksa uskoa et tässä raskaana ollaan. Ei oo mitään poikkeavia oireita! Testataan huvikseen loppuviikosta, pessimisti ei pety :D
 
Ei meille nyt suoda onnea. Mies on taas sairaalassa joten vauvahaaveet saa siirtää jonnekin määrittelemättömän ajan päähän. :crybaby2Vetäydyn täältä taas ja palaan kun on edes mahdollista yrittää. Onnea kaikille yritykseen!
 
:wtf:Voimia Vargynja!

Tassu, yritän aloittaa testailun vasta Dpo 12 mutta käytännössä oon testannut Dpo 8, Dpo 9, Dpo 10 :p tässä kierrossa yritän sinne Dpo 12 asti ilman testiä, saa nähdä miten käy.

Ovis ei vielä ole tikkuun asti löytänyt vaikka oireet olisi sitä ennakoivia. Toivottavasti tulisi nopeasti kun tämä räkätauti :hungover: haittaa vähän romanttista tunnelmaa.
 
Amparo, eli ajatuksissa testaa vasta ku menkat myöhässä, mut oikeesti testaus alkaa viikkoa ennen:joyful:
Kävin selailemassa 2015 ketjua ja siellä oon tehny dpo10 selkeen plussan ja valittellu oireettomuuta:grin eli sunnuntaina voisin alottaa:nailbiting:
 
Ja tohon testaamiseen et ite kans ennen ovista vannon että odotan dpo14 asti kunnes testaan. Jotenkin se r-testi on uitettu viimeistään jo dpo9.
 
Mä oon vielä onnistunut olemaan testaamatta, vaikka tänä aamuna teki tiukkaa :D Tänään siis kp 31/31-32 eikä yhtään menkkaolo... tosin ei mulla mitään suurempia oireitakaan ole joten siksi vähän outo kierto. Menkkaolot oli nimittäin kp 28 tienoilla jolloin menkkojen olis pitänyt alkaa ekojen ovistuntemusten perusteella. Yritän säästellä tuota ainoaa testiä perjantaiaamuun :D

Siis jos jotain oireita olis niin palelu, flunssa, kuumat aallot, pieni turvonnut olo.
 
Freyja, mä olin potenu kans harvinaisen oireetonta oloa kun plussasin esikoisesta, jotain vatsalihasten kiristelyä näytti olleen, kun vanhoja juttuja kävin lukemassa. Sitpä se plussa olikin suuri yllätys:happy:
 
Takaisin
Top