Toinen haaveissa <3

Unppa, halut nousee ja ovis lähenee. Talletuksia vaan kehiin!

Jaffa, mä en tuntenut mitään eikä tullut mitään vuotoja.

Mutikkakeitto, voi kurja jos se tädin retku sieltä tulee.

Unicorn, eiköhän tuo riittä. Onneksi simpat ja munasolut tuskin käyvät saman kellon mukaan kuin me.

Graisu, en ole varma noista parhaista päivistä, mutta itse aikavakuuttunut siitä, että esikko ja tuo kesken mennyt saivat alkunsa sellaisista kerroista, kun talleteltiin illalla ja heti aamulla myös.

Toupie, Esikon kanssa kävi niin, että päätin laittaa piinailun tauolle (en silloin edes tikuttanut ovista) ja siitähän se esikko sitten tärppäsi. Ehkä pieni stressitön huili auttaisi.

Amparo kp 7/??, yk 3
 
Graisu mun mielestä parhaat tallettelut ois dpo -3,-2,-1.

Unppa jeee talletteluja vaan.

On. Tänään poistettiin toinen ja viimeinen viisaudenhammas. Hyvin meni vaikka aluks olikin vähän tiukassa. Nyt on suu kunnossa raskautta varten kun reikiäkään ei ollu.:grin


Mamma84 kp5/~34 yk3
 
Vargynja, pakko oli eilen illalla testi kaupasta napata mukaan ja tehdä. Ihan puhdas nega, nyt vaan ärsyttää ku en tajua mistä tää olo johtuu. Mies diagnosoi et tää on vaan mun kehon kiima oireita:hilarious:
 
Mä oon nyt ollut vähän hiljaisempi, ku tuntuu että aika menee nopeempaa ku yrittää olla ajattelematta liikaa näitä asioita. :D oon kyllä käynyt teidän viestejä lukemassa. :) Positiivisin mielin, ovists odotellen...

Tosta imetyksen lopettamisesta ja kropan palautumisesta. Mä lopetin imetyksen vuodenvaihteessa ja vasta nyt alkaa oikeesti olla kroppa normalisoitunut. Moneen kertaan luulin jo, että on normi, ku kierto ollut koko ajan säännöllinen ja ovistestit näyttäneet ovista kierron puoliväliin.. Mutta tähän asti on kuitenkin ilmaantunut vähän väliä "uusia" juttuja, joiden olemassaoloa en edes muistanut.. Siis olleet silloin joskus ennen raskautta (esim. Menkkapäänsärky, hormooninäpyt jne.)... Joten olkaahan rauhallisin mielin vaikkei heti tärppäisi. :) Tätä mulle gynekin alkuvuodesta painotti, että voi mennä aikaa ennen ku raskautuu imetyksen lopettamisen jälkeen, mutta silloi eli muissa toiveissa. ;) Josko nyt vähitellen.. :)

Silky kp 7, yk 6 (neljäs ilman imetystä ja varmaan vasta toka "normaali" kierto, vai onko vieläkään? :D
 
Silky mä oon ajatellut tota ihan samaa, mulla imetys loppunut vajaa vuosi sitten mutta sen jälkeen oli käytössä minipillerit. Ja ne lopetin tammikuussa. En yhtään epäile etteikö niidenkin vaikutus vasta pikkuhiljaa hälvenis kropasta eikä raskaus sen takia ole alkanut heti. Tää on niin ihmeellinen vekotin tää naisen kroppa että kyllä kaikenlaisista hormonitoiminnan muutoksista palautuminen vie aikansa :)
 
Jep, kyllähän siinä aikansa varmasti menee, että hormonitoiminta tasaantuu imetyksen jälkeen. Olis pitänyt mulla vissiin lopettaa imetys jo aikaisemmin sitten. :'( Lapsi kuitenkin oli jo aika iso kun lopetin, että olisi pärjännyt ilmankin. Mut eipä sitä tiiä johtuuko tärppäämättömyys siitä vai vaan huonosta tuurista, kun vasta se 7kk yritystä. Nää on niin yksilöllisiä juttuja. Jospa ei tarvis useita kuukausia enää odotella sitä mahdollista hormonien tasaantumista.

Mä taidan pitää nyt pikku tauon tänne kirjottamiseen. Ei sillä että oisin kauheen aktiivinen nyt muutenkaan viime aikoina ollu. Lukemassa vaan käyny ja varmasti jatkossa käyn myös. Tällä hetkellä tuntuu vaan niin epätoivoiselta tämä yrittäminen ja plussan toivominen, pakko saada ajatuksia muualle. Otan siis Amparon neuvosta vaarin.:) ovista taidan silti jatkossakin tikuttaa, mutta yritän olla ajattelematta liikaa.

Tärppioloa ei tosiaan ole. Vaikka tiedän että oireet tulee usein vasta paljon myöhemmin.
Tänään kp 22/25-29, dpo8, yk7.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!:)
 
Tsemppiä kaikille.Itse olen kyllä lukenut teidön juttuja mutta kirjouttelu jäänyt uuden puhelimen myötä ja tilanteen myötä.Täällä kuukautiset myöhässä ja testit tehty kaikki negaa.punaista tulee vain paperiin aamulla sen jälkeen enää ei tule.Soitti polille aamusta.
 
Toupie toivottavasti pieni tauko tekee hyvää, tsemppiä!:)

Heitsu onpa inhottavaa :/ toivottavasti uus kierto nyt kunnolla alkais tai sit plussa, epätietoisuus on pahinta.

On. Täällä negailee ovistestit edelleen mutta ovisolot hävinny. Jos ei tänään tai huomenna tuu plussaa niin oletan että oon missannu sen tai pissa ollu liian laimeeta tms. Tosi outoo koska aikaisemmin saanut ihan selvät plussat kp 14 ja kp15. Nyt kp16 jo menossa..mut mikäli ovis oli sillon toissapäivänä kun oli halut, jomotukset ja limat niin tallettelut osu kyllä nappiin :) mut muutama testi on vielä jäljellä niin teen ne ja oon sit loppukierron tietämätön dpoista :D
 
Mulla on edelleen keskenmenosta kierto sekasin, noin 5vko keskenmenosta tuli pari päivää ihan niukkaa tuhruvuotoa, sen loputtua testasin negan. Nyt siitä on vajaa 4vko ja taas tuhruttaa kolmatta päivää ilman kunnon menkkoja tai tuntemuksia.. Eikä niiden nyt ees vielä ois musta pitänyt alkaa koska oon aika varma että ovulaatio oli vasta about viikko sitten. Ärsyttää, kun ei voi olla selkeä kierto että tietäis missä mennään.. Taas mietin onko jotain mitälie välivuotoa, onnettomat menkat vai kenties kiinnittymisvuotoa (on siis joka raskaudesta ollut muutama päivä ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, pelkkää ruskehtavaa tuhrua, sori kuvailut!)
 
Tulihan se sieltä! Mutta ei näköjään mee nyt yhtään synkkaan olojen kans :'D täytyy hyödyntää siis lapsen päikkäriaika!

Kp16, yk3
 

Liitteet

  • 20170428_101516_HDR~3.jpg
    20170428_101516_HDR~3.jpg
    590.4 KB · Katsottu: 99
Sitä oon ajatellu et jännää miten toisilla ei meinaa onnistua millään ja sit esim meillä onnistuu heti. Sanoin miehelle et paras ottaa sit hyvä ehkäisy heti tän tokan jälkeen etten oo taas uudestaan raskaana :)
 
Takaisin
Top