Toinen haaveissa <3

Mäkin oon nyt ihan varma että ovis on tänään. Ehkä se toissapäivänen ovistesti ei sit ollulkaan ihan plussa. Nyt on nimittäis samanlailla vatsa kunnolla kipeä vasemmalta kun viimekuussa. Kp 15/30 yr2
 
Hymynaama illalla 23 aikaan ja aamulla 9:30.. pari h sitten tuntu alavatsalla kipua ja alko ovisoireet..

laskeeko LH heti oviksen tapahduttua?

Äsken 3-4h pidätyksellä ei enää hymynaamaa ja viivatkin haaleammat.. tunnistinkohan oviksen oikein? :)

Illalla esikoinen menee hoitoon joten meillä olis vielä hyvin aikaa pupuilla ;) ehtiiköhön talletukset siis perille jos illan mittaan vielä? Vai joko tsäänssit meni? :P

Unicorn kp16/28-30, dpo0?
 
Hymynaama illalla 23 aikaan ja aamulla 9:30.. pari h sitten tuntu alavatsalla kipua ja alko ovisoireet..

laskeeko LH heti oviksen tapahduttua?

Äsken 3-4h pidätyksellä ei enää hymynaamaa ja viivatkin haaleammat.. tunnistinkohan oviksen oikein? :)

Illalla esikoinen menee hoitoon joten meillä olis vielä hyvin aikaa pupuilla ;) ehtiiköhön talletukset siis perille jos illan mittaan vielä? Vai joko tsäänssit meni? :P

Unicorn kp16/28-30, dpo0?

Kuva unohtu :)
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1493122629.686305.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1493122629.686305.jpg
    55.6 KB · Katsottu: 124
Minkälaisia oloja ja oireita teillä on ennen ovista? Mulla on ollut heti menkkojen lopusta asti, eli nyt viikon, niin ihmeellisiä kipuja ja oloja et tekis mieli tehdä r-testi. Jotenki saman oloisia viiltelyjä ym ku ekassa raskaudessa, ja eilisenki vietin sohvalla maaten ku särki alamahaa/kohtua ja kylkiä. Välillä tuntuu kuin ois jäätävät menkat menossa ja välillä tuntuu et kohta tulee kunnon pieru ja kaikki on taas hyvin:hilarious:
Ennen menkkoja ja niiden aikana oli ihan järkyttävää väsymystä, minkä laitoin kyllä imetyksen lopetuksen piikkiin. Mutta jos nyt olisikin joku epätodennäköinen vahinko viime kierrossa käynyt, niin sithän väsymykset sopis hyvin ekoiksi raskausoireiksi.
Eikö kuvitellut oireetkin ois mielekkäämpä kuvitella oviksen jälkeen:joyful:
Ois se tämäkin kyllä, raskautua ennen ku yritys edes pääsee kunnolla alkuun:woot:

-tassu kp13/28
 
Tassu minä plussasin viime marraskuussa ennen kun alotettiin ees yrittäminen clomien kanssa. 11+0 se todettiin kkm:ksi. Mutta oli se plussa tietty ihana ylläri. :happy:
 
Joo en ole uskaltanut testata, kun viimeksi innostuin plussasta ja sitten haaleni ja oli ilmeisesti kemiallinen :sorry:
Oottelen vielä pari päivää ja viimeistään viikonloppuna testaan uudelleen jos ei kiertopäivä 33 ole kuukautiset saapunut paikalle. En vaan usko että voisin edes olla raskaana :sad001 ei mitään oireita siis oikeastaa, flunssaa on ja kurkku kipeänä mutta ei muuta...
 
Onnea Graisu ovisplussasta! Toivottavasti ootte saaneet hyödynnettyä.

Onnea Ayla! <3 Siellähän on ihan kunnon leffaviivat.

Sullahan on hyvät hermot Mustikkakeitto. Mä luulin että testaan myöhään muihin testailijoihin verrattuna, kun tarkoitus on testata seuraavana aamuna siitä kun menkkojen pitäisi alkaa. Vaikka tuo kemiallinen kyllä varmasti latistaa testausintoa. :(

Unicornille myös onnea ovisplussasta! Voisin kuvitella että iltatallettelut ei vielä olleet liian myöhäsiä. :) Varsinkin kun mulla on joku hämärä muistikuva että LH-huippu tulee juuri ennen ovista... Ei kyllä nyt jaksa etsiä muistikuville vahvistusta.

Ei sitä tiedä tassu... ;) Ei luulisi että ennen ovista pystyy kuvittelemaan itselleen oireita. Voihan vatsakivut toki johtua jostain muustakin, mutta saattohan ne olla valemenkat. Aiotko testata?

kp5 Kiva että voi jännätä teidän muiden kiertoja ja odottaa plussia, kun itsellä ei ole vielä muuta odotettavaa kuin vuodon loppu...
 
Mitkä teidän mielestä on parhaat päivät hyödyntää ovis? Plussapäivänä saatiin talleteltua, eli dpo-1 mut eilen dpo0 ei.. Mies liian väsynyt. Ärsyttää kun aina kun "pitäis" ovis hyödyntää niin on hiton vaikeeta! :/ Onkohan liian myöhäistä tänään dpo1 tehdä mitään..
 
Täälläkin jäi dpo0 hyödyntämättä kun mies ei kerta kaikkiaan vaan pystynyt.. :/ viimenen tallettelu jäi dpo-1. Toivotaan että riittää :)

Unicorn kp17/28-30 dpo1
 
Graisu, minäkin lopetin tän kierron alussa imetyksen puolen vuoden yrityksen jälkeen, että jos se vähäinenkin imetys (kerran vuorokaudessa) olis mun kohdalla vaikuttanut raskaaksi tuloon. Mulla menkat ollu normaalisti, mutta oon lukenut, että ovis voi silti jäädä tulematta, vaikka menkat onkin. Kuinkahan kauan menee, että hormonitoiminta tasaantuu lopettamisen jälkeen... Just miettinyt, että jos ois prolaktiini koholla, niin jos se estää raskauden. Vaikka enhän mä tiiä johtuuko sitten siitä, vai onko muuten ollut huono tuuri kun ei ole tärpännyt. Pelottaa, että entä jos meidän esikoinen on ollut onnenpotku, ja nyt toista ei sitten tule. Ja tiiän, että ei 7kk ole vielä pitkä yritys, mutta alkaa jo vähän huolettaa, että jos ei tärppääkään.:/
Laskin, että meillä on 7 kuukautta aikaa yrittää, ja sitten pitäisi jo mennä töihin. Muuten ehtii esikoinen täyttää 3 vuotta, ja saisin pienempää äitiystukea toisesta lapsesta. Mulla kun ollut suunnitelmana tehdä nämä kaksi lasta putkeen ja keskittyä perhe-elämään, ja sitten kun toinen olis tarpeeksi iso, palata vasta töihin.:) Saas nähdä pitääkö syksyllä jo palata sitten.:/
 
Graisu, minäkin lopetin tän kierron alussa imetyksen puolen vuoden yrityksen jälkeen, että jos se vähäinenkin imetys (kerran vuorokaudessa) olis mun kohdalla vaikuttanut raskaaksi tuloon. Mulla menkat ollu normaalisti, mutta oon lukenut, että ovis voi silti jäädä tulematta, vaikka menkat onkin. Kuinkahan kauan menee, että hormonitoiminta tasaantuu lopettamisen jälkeen... Just miettinyt, että jos ois prolaktiini koholla, niin jos se estää raskauden. Vaikka enhän mä tiiä johtuuko sitten siitä, vai onko muuten ollut huono tuuri kun ei ole tärpännyt. Pelottaa, että entä jos meidän esikoinen on ollut onnenpotku, ja nyt toista ei sitten tule. Ja tiiän, että ei 7kk ole vielä pitkä yritys, mutta alkaa jo vähän huolettaa, että jos ei tärppääkään.:/
Laskin, että meillä on 7 kuukautta aikaa yrittää, ja sitten pitäisi jo mennä töihin. Muuten ehtii esikoinen täyttää 3 vuotta, ja saisin pienempää äitiystukea toisesta lapsesta. Mulla kun ollut suunnitelmana tehdä nämä kaksi lasta putkeen ja keskittyä perhe-elämään, ja sitten kun toinen olis tarpeeksi iso, palata vasta töihin.:) Saas nähdä pitääkö syksyllä jo palata sitten.:/

Joo on tuo jännä tuo imetys miten se joillakin se yks ainut kerta vuorokaudessa voi tehdä ihmeitä ja ehkäisy taattu.. :D toivottavasti tuo palkinnoksi plussan tällä kierrolla kun imetys loppui! :)
 
Graisu, jep, toivotaan että nyt tärppää pian molemmilla.:)

Onpa harmi Mutikkakeitto, jos sieltä nyt ne menkat alkaa.:/

Yhyyy, dpo7, eikä yhtään ole tärppiolo, ei kai sen vielä tarvikaan olla?:woot: Voi että mä toivoisin, että nyt vaan vihdoin tärppäis, jotenkin pelottavaa kun seuraavaksi alkais jo yk8:wideyed: Tai ku se vuosi yritystä vaan lähenee.
Alkaa jo olla fiilis, et miksi nyt tärppäis, kun ei edellisissäkään ole mitään tapahtunut. Ihan epätoivoinen olo.:sad001
 
Toupie , mulla ei oo kans yhtään tärppiolo ja dpo8.. en yhtään muistai miten esikoisesta oli, mut pahoinvointi alko kyl paripäivää testin jälkeen.

Ei oo kyllä mitään oireita.. välillä vähän alamahaa nippailee mutta luulen että sekin vaan tätiä enteilee.. Ovis oli vasta kp 22, saa nähä jääkö luteaalivaihe liian lyhyeksi :s

Muistatteko tunsitteko esikoiseta kiinnittymisen tai tuliko verta? mulla esikoisesta tuntu ihan selvästi kunnon vihlasu alamahassa ja se kesti ehkä joku 5min. Sitä oon kokoajan kuulostettu vihlasisko mutta ei oo mitään semmosta tuntunu eikä kyllä enään tuntuiskaan..

Eilen jo kehuin itseäni miten rauhassa oon ottanut eikä oo ollu kiire testailemaan, mut nyt tekis mieli kauheesti jo testata vaikka huomenna on dpo9 joten tuskin mitään näkyisi :D lauantaina dpo 11 aattelin tehä testin että tietää ostaako vapuksi viiniä vai ei :p ( toivottavasti ei tarvii ostaa ;p )

Jaffa yk2 kp30/31?(ennen esikoista 30-34), dpo8 (ovis vasta kp22)
 
Unicorn kyllä tuon pitäis riittää, nyt peukut pystyyn!

Monella piinapäivät menossa, itsekin pääsen kohta mukaan!

Mutikkakeitto harmi jos menkat alkaa :( se eka päivä on niin masentava.

Jaffa mä en tuntenu kiinnittymistä esikoisesta. Ihmettelin kyllä yks päivä silloin kun tuli joku ihme klöntti kun kävin vessassa..oisko se sit ollu jotain. En ollut silloin oviksesta tietoinen.

Eilen alkoi oikealta jomotteleen ja ovis lähenee selvästi. Testi vielä negaa tänään kp14. Halut huipussaan :D
 
Takaisin
Top