Toinen haaveissa <3

Voi Tyttötiikeri, olen tosi pahoillani. Mullakin oli pari vuotta sitten varhainen km (tyyliin torstaina plussa ja perjantaina alkoi vuoto) ja tiedän kyllä miten jo lyhyessä ajassa ehtii iloita ja suunnitella kaiken valmiiksi pinnasängyn lakanoita myöten. Sitten tulee se pudotus ja kaikki onkin ohi. Voimia sinulle ja nokka kohti uutta plussaa kunhan pahimmasta selviätte.
 
Uusi toista kuumeilija täällä hei. Esikoinen täyttää kolmen viikon päästä vuoden ja kuumeilu alkoi jokunen kuukausi sitten. Mies ei alkuun ajatukselle lämmennyt ja aika yllättäen hän päättikin kuukausi sitten, että jätetään ehkäisy (kondomi) pois. Yksi kiero ollaan menty tulee jos on tullakseen ajatuksella. Kyllähän siinä harmi tuli, kun kuukautiset alkoivat tiistaina.

Imetän vielä, mutta vieroitus on aloitettu tällä viikolla lämpeästi. Kuukautiset ovat säännölliset ja tulleet reilu 2kk kuluttua synnytyksestä. Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta ehkäisyrenkaan lopettamisen jälkeen. Silloinkin tjottailtiin.

Tänne voin sitten kirjoitella höpinöitäni, niin miehen ei tarvitse niitä koko ajan kuunnella. Emme ole kenellekkään kertoneet, että haaveilemme toisesta ja että olemme antaneet uudelle raskaudelle mahdollisuuden. Kaikille mahdollisimman paljon plussatuulia!

Kp4/29, yk2 tjot
 
Muokattu viimeksi:
täällä tänään testattu erittäin herkällä testillä nega (dpo10). saattaahan se vielä toki ilmaantua se plussa mutta melkein mä kyllä uskon että olisi jo tuolla näkynyt :/

edit. eikun onko ovulaatiopäivä dpo0 vai dpo1? jos 0 niin sitten tänään vasta dpo9..
 
Meidän haave toisesta näyttää tällä hetkellä ainakin siltä, että se olisi toteutumassa.
Tänään kp30 dpo10 ja selvä plussa ilmestyi testiin.. Voi kun kaikki menisi hyvin!
 

Liitteet

  • rtesti.jpg
    rtesti.jpg
    484.5 KB · Katsottu: 149
Pikkukonnalle paljon onnea! Oliko niin, että tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta?!

Tervetuloa JN89!

Yxvaan, pikaista plussaa sinne toivottelen! :) Meillä lähes samanikäiset tytöt, meidän syntynyt 21.12.14, saadaankohan toisetkin samaan aikaan :)

Lilyee, harmi kp1. Mutta yk2 voisikin olla the one!

Meillä yk 2 lähenee loppuaan(?), kp25/? tänään. Eka kierto raskauden jälkeen venyi 38 päivään, en osaa odottaa mikä olisi "normi". Testaamaan ei siis ole vielä kiire, vaikka isänpäivänä kutkuttaisi ajatuksen tasolla tietty plussata :p silloin kuitenkin vasta kp31 jos ei vuoto ala ennen sitä, joten edellisen kierron pituudesta johtuen en uskalla kyllä vielä testata. Ehkä ensi viikon lopulla.
 
Onks siulla NuuNu mitää tietoo mikä ois siun normaali kierto? Muistatko mitä se on ollu aikasemmin? Vai oliks siulla takana ennen raskautta joku pitkä jakso pillereiden syöntiä tms? Voihan se olla että eka raskauden jälkeinen kierto oli pitkä mut toinen ois jo "normaalimpi". Eli kp 31 ei välttämättä oo liian aikasta testata :wink Ite meinasin ehkä isänpäivänä tehä taas (nega) testin. Kierron käynnistymistä oon toivonu jo keväästä asti ja kesällä alotin kerran kuussa varmuuden vuoks testaamisen.
 
IceQueen mä ehdin syödä 11,5v pillereitä tauotta ennen esikoista, joka tärppäsi yk 4 tjottaillen ilman sen kummempaa päivien laskemista. Pillereiden jälkeen kierto piteni pari pv joka kerta, kunnes tein plussatestin kp40. :) Aiemmin en uskaltanut kun joka kerta tosiaan kierto ehti pidetä. Olisiko eka luomukierto tuolloin ollut 32pv, kun pillereiden kanssa oli tarkka 30.

Voihan se olla niinkin, että eka vaan pitkä, mutta en millään haluais negaa testata! Viime kierrossa ehdin sen jo tehdä kp35. Toivotaan että sinulla IceQueen tulee ylläriplussa sunnuntaina! Joskushan sen kierron on käynnistyttävä, jospa olisi sattunut onnekkaasti ja ekasta ovulaatiosta tärpännyt!

Onnea uusiin kiertoihin AstaE ja Mamma! :)
 
Nyt on tosiaan monta jännitettävää tiedossa! :)
NuNuu: testailet sitten, kun uskallat - pidä meidän ajantasalla! :)
Ihan naurattanut tänään kuinka innoissani menkoista tällä hetkellä olen :D
Kp2/ yk1
 
Takaisin
Top