Toinen haaveissa <3

Sama juttu täällä, Torakka! Yösyötöt lopeteltiin tossa kuukausi sitten, päivällä kylläkin käydään vielä ahkerasti rinnalla. Valkovuotoa on alkanut tulemaan ihan runsaasti ja tosi paha akneoireilu alkanut. Eli jotain tapahtuu, mutta ei menkkoja näy! Tässä vielä meinaa flunssaakin pukata päälle, ääh.
 
Muistakaa hyvät naiset että menkkoja ei välttämättä edes tule, jos ehtii raskautua ennen sitä. ;) miulla tuli tasan yhdet heinäkuun lopulla ja nyt mennään rv 6+2. Tänään käyty varhaisultrassa selvittämässä tilanne. Ja imetyksen lopetin kokonaan vasta reilu 2 viikkoa sitten..
 
Toivoa on meillä jotka kierron käynnistymistä odotellaan :grin Täällä taas pitkästä aikaa ollu migreeni parina päivänä. Kohta 10kk ikäsen pojan yöimetystä yritetty vähentää nyt uudestaan sen jälkeen kun lipsuttiin yöt tissillä nukkumaan. Tais edelliset migreenit olla pari kuukautta sit (?) kun edellisen kerran yösyöttöjä vähennettiin. Kovasti yritän uskoo et migreeni ois merkki et jotai yrittää tapahtuu ja hormonitoiminta heräilee... Migreeni siis oli pois raskauden ajan ja pysy pitkään pois myös synnytyksen jälkeen.
 
Joskohan meillä olis heinäkuussa kaksi lapsukaista! Tänä aamuna tein tämmösen
 

Liitteet

  • 1446097724606.jpg
    1446097724606.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 149
Täälläkin kovasti haaveillaan toisesta lapsosesta, ensimmäinen täytti juuri äskettäin 1v. Kuumeilun aloitin jo keväällä ja yritystäkin on ollut jo muutaman kierron verran. Elokuussa tuli ihana ihana plussa joka olikin sitten tuulimuna, aivan kammottava kokemus :sad001 Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen jatkettiin kyllä heti yritystä mutta niin vain alkoi valitettavasti uusi kierto, nyt menossa kp6. Toiveena oli ja on edelleen alle kahden vuoden ikäero lapsille, vielä olisi muutama kuukausi aikaa saada tämä toive toteutumaan.. Käytössä on ovistikut ja napsin myös geleetä vaikka olenkin sen tehosta vähän skeptinen. Mulla on ikää 29v eli en ehdi enää tuohon lapset ennen kolmeakymmentä- kerhoon :p
 
Hei ensinnäkin, miten saan tähän vaihdettua mun nimimerkin? Oon mukamas. Kaikkeni tehny ja silti tä tyhmä numerosarja vaan pysyy. Kuva silti vaihtui.

Mut kysymykseen. Miten ajoissa testin voi tehdä? Millon teillä on plussa näkynyt? Maanantaina menkkojen pitäis alkaa.

Oireet on jotenkin niin selvät tai sitten mulla on menossa kuppi nurin. :'D
 
mäkin täällä odotan että sais jo testata! vaikka vasta menossa dpo8 :D aion kyllä viikonloppuna testata, eli kun on se kymppi menossa! tosin mulla on noita erittäin herkkiä testejä. sitten testaan vasta kyllä uuden joskus ti tai ke jos se näyttää negaa. :P
 
Lilyeelle tsempit tuleviin testauksiin :)
Mulla on ollut pari päivää ihan samanlaiset oireet kun ensimmäisen raskauden alussa, vaikka siis kierto ei oo vielä käynnissä. On pahoinvointia, väsymystä, palelua, alavatsatuntemuksia ja huimausta. Mutta negaa näytti testi, tänään testasin. Ehkä tämä on vaan jotakin flunssan alkua ja syysväsymystä
 
Avvi, kuulostaa tutulle tuulimuna tyhjennyksineen. mulla tuli sen jälkeen yhdet menkat jonka jälkeen raskauduin. ☺
 
Takaisin
Top