Toinen haaveissa <3

Mulla ois ollu huomenna viisaudenhampaan poisto. Soitin sinne viä varuiks et voinko tulla vaikka on raskauden mahdollisuus. Peruttiin huominen aika ja varasin kahden viikon päähän uuden kun sit on jo raskausasia selvillä.


Mamma84 kp22/~34 dpo2 yk2
 
Puhelinsovellus ilmoitti että tänään Ovulaatio koskaan ei oo ollut 20kp ovista.Tälläinen tulos eilen ja tänään negatiivisiä :( toivo menetetty. Testit loppuu huomenna kokonaan sitten ehkä lopetan tikuttamisen tuskinpa tulee edes.

20kp 25yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491933717.208834.jpg
 
Heitsu oon aika huono sanomaan noihin o-testailuihin mitään kun en oo oikeen ennen clomeja tikutellu ovista. Kun ei tullu menkkoja niin oli turha tikutellu ovista. Vasta kun sain clomit niin oon käyttäny o-testejä. Clomeilla ovis ollu aina kp18-21.

Mut eikös ne viisaammat sano että viivan vahvuus voi heitellä ja sit ihan yllättäen tuleekin plussa.
Onhan tuo kyllä turhauttavaa.:oops:
 
Heitsu jos oiskin ollut ovis jo aikaisemmin, eikä vaan näkynyt testeissä? Jotkuthan on herkempiä testejä kuin toiset. Toivotaan että näin olis sun kohdalla!

Menkkajomottelut alkoi viime yönä, joten eiköhän ne huomenna kunnolla ala. Ei oo edes testejä nyt mukana (ollaan mun vanhemmilla), joten oottelen rauhassa ja seuraavaan kiertoon -->

Kp29, dpo13 ja yk2 lopuillaan
 
Täällä on ollu ihan ihme päivä tänään...olin työhaastattelussa ja sen jälkeen kiertelin vähän kauppoja, olin täysin varma että vuoto alkoi kun oli niin hirveet polttelut alaselässä ja vatsalla. Mutta ei ainakaan vielä oo alkanu :o viimeks alkoi tasan dpo14. Otin jo buranankin eilisiin kipuihin kun aattelin että yltyy. Tänään otin panadolin. Eikä tietty oo testejä :D
 
Mulla kävi tässä mielessä et jos mulla onkin joku pissatietulehdus tms.
Perjantaista asti vihlovaa kipua tms tuolla alamahalla tai en mä tarkkaan osaa paikantaa mutta liikkuessa se tuntuu ja sit just mietityttää toi menkka vuoto? kun oli ihan ihmeeliset..
Vähän kai on tiheentynyt pissaamisen tarve, tai sit kuvittelen. Yöllä ei kyl oo heränny mut aamul sit rakko hajookin.
Ei kirvele tms vessassa käyminen, mut sit mietin et oiskohan mulla ollu ovis eilen..? Tai en tiedä, kun nyt tänään ovistestis oli enään tosi haalee se testiviiva...
Että taisi se maanantaina? tehdyn raskaustestin ''viiva'' olla viivanpaikka tms.
Ehkä tässä ei raskaudu ennenkun saan -20kg pois.

kp5?
 
Heitsu oon aika huono sanomaan noihin o-testailuihin mitään kun en oo oikeen ennen clomeja tikutellu ovista. Kun ei tullu menkkoja niin oli turha tikutellu ovista. Vasta kun sain clomit niin oon käyttäny o-testejä. Clomeilla ovis ollu aina kp18-21.

Mut eikös ne viisaammat sano että viivan vahvuus voi heitellä ja sit ihan yllättäen tuleekin plussa.
Onhan tuo kyllä turhauttavaa.:oops:

Tämä on aika turhaa sellainen tunne tulee.
21kp 25yk
 
Heitsu jos oiskin ollut ovis jo aikaisemmin, eikä vaan näkynyt testeissä? Jotkuthan on herkempiä testejä kuin toiset. Toivotaan että näin olis sun kohdalla!

Menkkajomottelut alkoi viime yönä, joten eiköhän ne huomenna kunnolla ala. Ei oo edes testejä nyt mukana (ollaan mun vanhemmilla), joten oottelen rauhassa ja seuraavaan kiertoon -->

Kp29, dpo13 ja yk2 lopuillaan

Epäilen että testeissä ei vain ole näkynyt yleensä tähän päivään mennessä on jo tullut.
 
No ompas Unppa nyt sitten jännää. Mää ryntäsi jo aamulla kattoo et onko sun testi jo täällä. Meinasitko tehdä huomenna testiä.

Alinah mulla on kerran ollu virtsatietulehdus ja ei vois kyl enää erehtyä siitä. Kirvelee kun käy pissalla ja just kun on tullu vessasta ni tuntuu et ois taas hätä.
 
No ompas Unppa nyt sitten jännää. Mää ryntäsi jo aamulla kattoo et onko sun testi jo täällä. Meinasitko tehdä huomenna testiä.

Alinah mulla on kerran ollu virtsatietulehdus ja ei vois kyl enää erehtyä siitä. Kirvelee kun käy pissalla ja just kun on tullu vessasta ni tuntuu et ois taas hätä.

Mulla ei oo kai ikinä oireillu tolla tavalla virtsatietulehdus niinkun sä kerroit, mutta pakko soittaa tk että pääsis selvittää mikä on.
 
Alinah mulla on muutaman kerran ollut ilman oireita ja yhdellä kerralla tulehdus meni munuaisiin asti todella pahasti ja sitten olinki viikon sairaalassa. Kannattaa mennä jos edes epäilee.

Mä ajattelin että en jatka tikuttelua. Alkoi nyt siis työharjoittelu ja yritän vaan keskittyä nyt siihen. Ehkä se pieni tarraa sitten omalla ajallaan kyytiin ja nopeempaa kun ei kovin ressaa, tai täytyy yrittää. Seurailen kuitenkin täälä taustalla edelleen ja yritän välillä kirjotella :) kp 3/30 yk 2. Plussatuulia puhaltelen teille naiset [emoji8]
 
Juu mullakin ollut 1 ilman mitään oireita, ja sitten on ollut pari kertaa jotka on oireillut tämmösillä saman tapasilla alamaha kivuilla. Toisella kertaa menin vaan lääkäriin ja sanoin että kirjottaa ab kuurin kun tiedän että tasan tarkkaan on nyt kyse tulehduksesta... Aamusta vaan heti soittelee..
 
Tuollainen ovistesti tänään viiva siis tosi haalea haaleampi kuin edelliset.Nyt 21kp.Mietin pitäisikö vielä tikuttaa huomenna?
ImageUploadedByVau Foorumi1492031528.234574.jpg
 
Pitkästä aikaa täällä. Ootte niin aktiivisia etten ehdi kuin käydä lukemassa mitä ootte kirjoitelleet :)

Unpalle plussatuulia!

Heitsu, mäkin veikkaan et ovis oli silloin anopilla. Kun ei tuo testi ovikseen viittaa.

Alinah, mullakin ollu pari kertaa virtsatietulehdus ja kirvelystä plus siitä et koko ajan olis pissahätä niin tunnistin sen. Muistaakseni siihen pitäis kyl käydä antamassa pissanäyte et saa oikean ab-kuurin just oikeaan pöpöön.

ON: ovista odottelen. Pientä kirkasta limaa jo havaittavissa, mut vielä odottelen kunnon limoja. Greippimehua oon nyt litkinyt, mut vielä se ei mulle oo selkeitä limoja aiheuttanut. En sit tiedä toimiiko se :D Laskennallisesti ovis olis just pääsiäispyhinä ja mä oon töissä. Tavoitteena olis tehdä talletukset joka toinen päivä, kun nuo ovistikkujen tilaus jäi tässäkin kuussa väliin :D

Freyja86 kp 11/27-30.
 
Takaisin
Top