Toinen haaveissa <3

Mullakin tylsä vaihe menossa, ovista odotellessa siis.:) En oo nyt jaksanu millään kirjoitella, lukemassa oon kyllä käyny.:)

Täällä puhuttu ainakin siitä, että monilla oli haave juhlavuoden vauvasta. Mullakin oli vähän, mut ei nyt niin harmita vaikkei tullutkaan. Jospa tänä vuonna tärppää kuitenkin.:) hoksasin muuten, että olis näköjään mahdollisuus saada plussa äitienpäiväksi, tai viikkoa ennen pitäis menkkojen alkaa. Voi kumpa<3
Imetyksen lopetin kp1, ja nyt kp8. Parin päivän päästä alan testailee ovista. Jospa se imetyksen lopetus auttaa.

Kp8/25-29, yk7.
 
Mä soitin terveyskeskukseen omalääkärin hoitaja numeroon, soitettiin takasin jostain toisesta numerosta.

Kyseli kysymyksiä ja sit lopuksi sanoi että on selvät oireet. Mulla siis ei kirvele vessas käynti, edellinen oli kesä-heinäkuussa 2015 ja silloin oli täysin oireeton. Se selvisi sillä kun piti viedä rv9-10 pissanäyte nipt tuloksia varten, nyt vaan perjantaista asti jomottanut alamahaa ja ehkä pientä jomotusta alaselässä.

Pisti jollekin lääkärille viestiä että kirjottaa reseptin ja jos ei mee ohi pyhien aikana tai ala helpottamaan ja kuume nousee niin päivystykseen..

Labraan ei pistäny lähetettä koska tulokset ois saatu vasta ensi viikolla..
 
Unppa, voi kurjuus! Mutta jospa nyt tärppäisi. :)

Freyja, tsemppiä talletuksiin. :)

Heitsu, mäkin uskon, että ovis oli silloin kp16.. :)

On: valkovuoto tehnyt paluun.. Tosin ei nyt hurjan paljon, kuten ei oo aikoihin ollut, mutta sama ku oviksen aikaan. Mietin, että pitäskö varalle ovis vielä testata, mutta eiköhän se silloin viime pe-la ollu, ku niin selkeät plussat ja vähän jomottelikin.. :) Nyt ei mitään ovisoireita... Hassua, mutta mietin jo seuraavaa kiertoa, ei yhtään tunnu, että nyt olisi voinut tärpätä vaikka toisaalta, miksipä ei.. :D Mutta odotukset ei korkealla.. Noo odotellaan nyt rauhassa.

Silky kp 20/28-29, dpo 5 (6), yk 5/3.
 
Voi harmi Unppa.

Hyvä alinah että sait apua.

On. Oviksen aikaan on kauheen toiveikas olo, et kyl nyt onnistutaan. Mut jo nyt dpo4 on sellanen olo et ei tuu mitään. Viimeks alkoi vuoto kolmen päivän niukalla vuodolla (ei tullu siteeseen asti). Toivotaan et nyt ei kävis niin.
Mullakin on ajatukset vähän jo seuraavassa kierrossa.


Mamma84 kp24/~34 dpo4 yk2
 
Unppa, voi kurjuus! Mutta jospa nyt tärppäisi. :)

Freyja, tsemppiä talletuksiin. :)

Heitsu, mäkin uskon, että ovis oli silloin kp16.. :)

On: valkovuoto tehnyt paluun.. Tosin ei nyt hurjan paljon, kuten ei oo aikoihin ollut, mutta sama ku oviksen aikaan. Mietin, että pitäskö varalle ovis vielä testata, mutta eiköhän se silloin viime pe-la ollu, ku niin selkeät plussat ja vähän jomottelikin.. :) Nyt ei mitään ovisoireita... Hassua, mutta mietin jo seuraavaa kiertoa, ei yhtään tunnu, että nyt olisi voinut tärpätä vaikka toisaalta, miksipä ei.. :D Mutta odotukset ei korkealla.. Noo odotellaan nyt rauhassa.

Silky kp 20/28-29, dpo 5 (6), yk 5/3.

Alan uskomaan siihen että juuri 16kp oli se ovis :)
 
Pitkästä aikaa täällä. Ootte niin aktiivisia etten ehdi kuin käydä lukemassa mitä ootte kirjoitelleet :)

Unpalle plussatuulia!

Heitsu, mäkin veikkaan et ovis oli silloin anopilla. Kun ei tuo testi ovikseen viittaa.

Alinah, mullakin ollu pari kertaa virtsatietulehdus ja kirvelystä plus siitä et koko ajan olis pissahätä niin tunnistin sen. Muistaakseni siihen pitäis kyl käydä antamassa pissanäyte et saa oikean ab-kuurin just oikeaan pöpöön.

ON: ovista odottelen. Pientä kirkasta limaa jo havaittavissa, mut vielä odottelen kunnon limoja. Greippimehua oon nyt litkinyt, mut vielä se ei mulle oo selkeitä limoja aiheuttanut. En sit tiedä toimiiko se :D Laskennallisesti ovis olis just pääsiäispyhinä ja mä oon töissä. Tavoitteena olis tehdä talletukset joka toinen päivä, kun nuo ovistikkujen tilaus jäi tässäkin kuussa väliin :D

Freyja86 kp 11/27-30.

Epäilen kans samaa.
 
Mamma ja Silky, mulla kanssa sellainen olo, että tästä kierrosta ei ehkä tärppää.

Toisaalta ei välttämättä kovinkaan paha (kumma kyllä), saisi sitten tietää kierron pituuden. Eilen täydellinen romahdus (km tuli taas ajatuksiin). Tänään maailma näyttää taas aurinkoisemmalta. Pientä menkkajomoa ollut ja vähän paleltaa, mutta muuten ei mitään. Voi kyllä olla tuo sään kylmeneminen syynä palveluun :p

Lisää omaa napaa. Sain tänään lekurilta tekstarin, että papassa kaikki Ok, mutta näytteessä oli sekaflooraa tulehduksen merkkinä. Mitä Piip se nyt tarkoittaa? Mikä tulehdus? Viestissä oli vielä, että pitää hakea antibiootti jos on oireita. Voisiko olla oireeton virtsis niin kuin Alinah:illa. En ainakaan hiivaan ole ikinä antibioottia saanut. Kiva, kun on näitä kryptisiä viestejä just ennen pääsiäislomaa. Näytteen otosta on kuitenkin jo reilu 2 viikkoa. Silloin taisi pissattaa normaalia enemmän, mutta ei muuta. Sitten tuli mieleen että onkohan tuo ovis oikeasti ollutkaan silloin kuin tikku näytti. Jostain luin että tulehdus voisi antaa väärän positiivisen. Nyt en kyllä muista oliko kyse r vai o testistä.

Vannoin etten testaisi ennen Dpo 12, mutta mieli oli heikko tuon lekurin viestin jälkeen ja varuilta testasin molemmat o ja r. Negoja ne tietenkin oli.

Amparo kp ??/?? Dpo 8 yk 2
Veikkaisin, että meinaa jotain emätintulehdusta.. Mutta jos sulla ei ole oireita, niin ei varmaan tarvi reagoida.. :)
 
Eikös antibiootit nimenomaan voi aiheuttaa hiivaa? Että tuskinpa se nyt sitä ainakaan oli.

Olette kaikki mielessä, plussatuulia teille puhaltelen ja isot tsempit piinapäiville & tylsiin vaiheisiin! :Heartpink
 
Tänään ollu aika kostee meininki ja housuihin valunu tavaraa ovistesti näyttää selvää negaa kun testiviiva melkein näkymätön... onkohan täs vielä joku muukin tulehdus, luoja mä sanon...
 
Silky, ei oireita. Hämmennyin vain tuosta antibiootista ja nyt mietin kuumeisesti onko tässä ollut jotain oireita ja pitääkö se ab kuitenkin hakea. En ole suuri ab fani muutenkaan joten turhaan ei haluaisi syödä. Pitää ehkä tiistaina soitella ja kysellä lisää.
Varmaankin paikallishoitona olisi tuo antibiootti sitten. Mulla alkuvuodesta juuri oli kuuri.
 
Mutta lisään vielä Amparo, että odottaisin nyt joka tapauksessa kyllä, että tulee ensin varmuus onko raskaana.. :) Tarvittaessa sitten vaikka heti menkkojen perään kuuri (ja uskotaan toki ettei menkkoja edes tule enää).
 
Amparo se et jos näytteessä on sekaglooraa voi myös tarkoittaa et vaikka vahingissa hipassut näytettä otettaessa johonkin tai ei ole peseytynyt alapää kunnolla jollon näytteeseen tulee sekaflooraa. Toisilla ihmisillä myös aina virtsassa sekaflooraa jonka takia juuri vain oireelisiin syödään ab kuuri.
 
Täällä taitaa tulla pitkä kierto. Kuivaa ja tosi vähäistä limaa vaikka oon sitä greippimehua litkinyt... kuitenkin menossa jo kp 12 ja nyt pääsiäisenä pitäis olla ovis. Lima on kyl sellaista kosteusvoidemaista et voihan se vielä muuttua. Mies vaan pitäis saada kellistettyä, on jäänyt tuo tavoite joka toinen päivä. Ehkä mä iltavuoron jälkeen yritän ;)

Freyja86 kp 12/27->
 
Täällä saa myös jännäillä loppukuusta! Sovellus ennustaa ovista sunnuntaiksi, mutta limojen perusteella oli eilen. o_O Noh, ei siinnä ole kun parin päivän heitto ja ahkeraan on kyllä talleteltu. :thumleft Nyt tulee pakosti parin päivän tauko, kun isäntä lähti aamulla reissuun ja tulee huomen illalla takas kotiin. Eiköhän harjoitukset jatku viimeistään sunnuntaina.:p

Tintuska kp 10/25 dpo 1?
 
Takaisin
Top