Toinen haaveissa <3

Tervetuloa Elmeri, pahoittelut keskenmenoista. <3 toivottavasti, pian pikkuinen tarraisi matkaan kunnolla. :)

Muustuttelen taas, että laittakaa mielellään niitä allekirjoituksia mukaan, niin pysyy paremmin kärryillä. :)

Mulle tuli lenkillä ihme "suonenveto" -tunne oikeaan munasarjaan, mutta kyllä mä uskon, että ovulaatio on tapahtunut jo pe tai la..

Silky kp 16, dpo 1, yk 5/3.
 
KeväänLapsi, kyllä tuo plussaa on!!

Elmeri, pahoittelut keskenmenosta ja onnea uuteen yritykseen

Freyja, apteekissa osaavat muistutella greipin ja lääkkeiden yhteisvaikutuksesta. Kannattaa kysellä.

Unppa, jee, lisää vaan oireita ja sitten plussaa!!
 
Last edited by a moderator:
Tervetuloa elmeri ja minulta myöskin pahoittelut km johdosta.

Unppa kyllä sulla on hyvät hermot jos jaksat ootella keskiviikkoon.:nailbiting: mikä dpo sillon on.

On. Minä oon ihan kahjo. Nyt kun sain kaks viivaa ees toiseen testiin niin oon huvikseni testaillu, kun niitä viivoja on niin kiva kattella. Samalla toivon et parin viikon päästä tulis samanlaiset r-testiin.
Aamulla oli vielä testiviiva vahvempi kuin kontrolli, mut nyt illalla oli jo selkeästi haaleempi. Kai sitä tänään viä talletellaan.:rolleyes:


Mamma84 kp20/~34 dpo0 yk2
 
Määkin täällä taas sovin testausaikaa itteni kans.
Mies on parin viikon päästä reissussa pe-su. Sanoin sille et just sillon ois testien aika ni tää vaan sano et onks sitä sillon just pakko tehdä et voisko oottaa, hah juu varmaan.:laughing002
Sillon pe ois kyl dpo12, niin kyl jotain varmaan näkyis jos on näkyäkseen. Vois testata aamulla ennen kun mies lähtee.

muok. kaapissa oottaa 2kpl cb digiä, 1 apteekkarin ja 9 one step luiskaa. Eiköhän ne ala polttellee viimeistään dpo10.:p
 
Tervetuloa elmeri. Pahoittelut km :( <3

Täällä on viikonloppu mennyt vähän vaikka missä tohinoissa ni en oo ehtiny täällä kauheesti roikkua mutta viestit luettu ja kärryillä ollaan.

Amparo äläpä muuta sano, helposti jää koukkuun :D

Mä aattelin sopia itteni kans että ens kierrossa testaillaan vasta viimesillä dpo:illa :P jos maltan. Mutta yritän! ;)

Täällä täti tekee tulojaan. Huomenna varmasti kp1. Tälläkertaa ei masenna ja sureta niin paljon kun viimeksi :) Uus kierto, uus mahdollisuus! Kohta pääsee taas tikuttaa ovista, jeee!! :)

Unicorn kp31/28-32 dpo12
 
Vuoto on aika niukkaa, välillä miettii että tuleeko ees mitään.. :D

Kp2/26-33
 
Täällä alkoi kp1. Uusi kierros ja uusi mahdollisuus! :) Oikeastaan vasta nyt tuli ekat normaalit menkat esikon syntymän jälkeen (ens kuussa 1v), jospa kroppa normalisoituis ja oviskin löytyis jo noin kp14 aikoihin eikä yli 20 vasta :D
Voisko nyt tulla kunnon plussa-aalto ja ollaan kaikki sit viimeistään tammikuisissa-18 :) tsemppiä kaikille!
 
Unicorn harmi et täti tuli, mut selkispä tilanne.

Graisulle tsemppiä uuteen kiertoon.

On. tallettelurumba on nyt ohi ja voi taas vähän rennommin (ja sillon kun oikeesti huvittaa) sekstailla. Usein mulla vaan kiinnostus tässä oviksen jälkeen on aika vähissä. Talletukset oli dpo -4, -2, -1 ja 0. Katsotaan mihin ne riittää.:happy:


Mamma84 dpo1 yk2
 
En oo päässy vielä testailee. Alkoi työharkka kappahlilla. 45min vielä niin pääsen. Apteekki onneks vieressä. Päivällä ollu taas menkkajomoa. En meinannut uskaltaa aikasemmin mennä vessaan kun pelkäsin menkkojen alkaneen. Huh, ei vielä ainakaan.
 
Jännää!! Mä olin sillon esikoisesta kans aivan varma että menkat alkaa ja kuljin viikon kuukupin kaa varuiks. Ja kivut oli tosi kovia välillä. Laita sit kuvaa digistä:)

Pahoittelut menkoista unicorn ja graisu.

Mä nappasin äsken prismasta paketin rfsu:n testejä. Mä niin testaan huomenna aamulla :D tänään ei oo taas tuntunu yhtään mitään. Oon aika pessimistinen kyllä..
 
Ei oo koskaan ikinä aikasemmin menkkajomoja ollu, ilmestynyt iha nyt vasta.. Taas vuotaa tosi niukasti niin jos sanon et loppuu menkat niin yltyy varmasti taas vuoto..
 
Ootellaan sit menkkoja -_-
 

Liitteet

  • 1491836073458.jpg
    1491836073458.jpg
    32.8 KB · Katsottu: 127
Takaisin
Top