Toinen haaveissa <3

Täälä nyt kestänyt kuukautiset jo viidettä päivää ja reilusti runsaampana kuin normisti. Yleensä viidentenäpäivän ei enää edes siteeseen asti tule mutta nyt kyllä tulee. Oliskohan ollut sitten kemiallinen kun näytti ne liuskatestit haamua? :o
 
KeväänLapsi: Voihan se olla kemiallinen. Ainakin km vuoto on runsasta.

Mukavaa saada jännityskavereita loppukuuksi :)

ON: täällä talletukset jäänyt väliin, mies ollu niin väsynyt ja eilen poika valvoi sit puolille öin. No sovellus näyttää ovista tänään, mut limojen perusteella olis vasta tuloillaan. Pidän peukkuja et tänään illalla onni suosisi talletusten suhteen :D

Meillä kyllä muutenkin jäänyt tuo tallettelu minimiin kun aina joku häiriötekijä. Ja tuntuu ettei mies tajua et ihan pyhästä hengestä en sikiä vaan pitäis olla just siinä oviksen aikoihin :D

Freyja86 kp 13/27->
 
Mulle iski nyt ekaa kertaa jännitys, koko elämän kannalta (lapsen hoitopaikka jne), ois niin ihanaa, kun tästä kierrosta plussaisin. No nyt ei auta kuin toivoa parasta ja ei se maailma siihen kaadu, jos vielä plussaa joutuukin odottaa.. Mutta voihan jännitys, montakohan päivää maltan olla testaamatta... :grin vaikka vannotankin, että pitäis vasta sitten, ku menkat myöhässä, mutta.... :woot:

Silky, kp 23/28-29, dpo 8 (9) ja yk 5 (3). :D
 
Voihan ovis.. Piti jo lopettaa testaaminen kun ajattelin etten saanut ovista kiinni ja muutenkin antaa olla. No tänään nippaili alamahalla niin oli pakko testata. Eli onko se ovis vasta tulossa? Eilen vielä pupuiltiin ja huomenna ajateltiin vielä. Vai täytyykö sittenkin mies kellistää vielä tänään töittensä jälkeen vai riittäiskö vaan huominen? :D alkaa jo vähän puuduttaa tää peiton heiluttelu :D ärsyttävää jos kierto taas venyy...

Jaffa yk2 kp20/31?

a59b1ec801ef20873c36b87963ef4ca5
 
Mä oon ollu muutaman päivän hiljaa, kun ollu vähän kaikki annettu-fiilis.

Tulin esikoisen kanssa mun äidille pääsiäis aterialle ja matkalla tänne mä luulin et lirahti housuun niin semmosta vaaleanpunaista tuli paperiin kun menin heti vessaan äidillä ja housuissa oli myös.. Tänään on menossa kp9.. Siis ihan sekasin mun kroppa?!
 
Mä oon ollu muutaman päivän hiljaa, kun ollu vähän kaikki annettu-fiilis.

Tulin esikoisen kanssa mun äidille pääsiäis aterialle ja matkalla tänne mä luulin et lirahti housuun niin semmosta vaaleanpunaista tuli paperiin kun menin heti vessaan äidillä ja housuissa oli myös.. Tänään on menossa kp9.. Siis ihan sekasin mun kroppa?!
Voih, soita heti ti gynelle. :/
 
Jaffa93 kyllähän sen jokatoinen päivä pitäs riittää. :smug:

Voi alinah ompas sun kroppa nyt omituinen. Komppaan Silkyä ja soittaisin gynelle ti.

On. Täällä ei muuta kun vaan odottelua ja tosiaan on jo vähän luovuttanut olo tän kierron suhteen.:sad001
Perjantaina testaan (sillon dpo12) jos täti ei ehdi ennen sitä.


Mamma84 kp27/~34 dpo7 yk2
 
Silky kyselit noista oviksen jälkeisistä limoista tuolla toisessa ketjussa. Tiäks oon miettiny ihan samaa kun ei oo kyl kauheen kosteeta täälläkään. Siks vähän luovuttanut olo onkin.:oops:
En kans muista aiemmista raskauksista yhtään et oliko niissä miten noita limoja.
Eipä auttanut sua tää vastaus, mut täällä ollaan hengessä mukana samoja juttuja pohtien.:)
 
Joo täytyy soittaa, mutta eipä oo tullu mitään sen jälkeen kun kävin ekan kerran vessassa äitini luona tänään..
Mutta joo, soittelen.
 
Toi testaaminen on niin ristiriitaista.
Toisaalta ei jaksais odottaa et saa testata, mut toisaalta ei haluu nähdä sitä negaakaan.
Kumpa itekin jaksaisin sinne dpo12 asti odottaa.
 
mamma84, mukavaa kun on joku samoissa vaiheissa ja kera samojen ajatusten. Voi kunpa plussattaisiin molemmat vaikka toisaalta erittäin pessimistinen olo mulla sen suhteen.. Mitään oireitakaan ei ole, joskaan ei niitä kai nyt välttämättä tässä vaiheessa tarvi ollakaan.. :D

Amparo, peukut pystyssä, että plussa tulisi! :)
 
Millon aattelit Silky testailla?

Amparo teitkö testiä?:pompus:

Mää vielä koitan kovana pysyä et pystyisin perjantaihin odottamaan. Mies lähtee sillon viikonlopuksi reissuun niin ois kiva testata kun sekin on paikalla.
Tänään on kyl ollu sellanen olo et menkat alkais taas tiputtelulla jo parin päivän päästä. No eipä tää tällä pohtimisella ratkea vaan täytyy vaan odotella.:dance008


Mamma84 dpo8 yk2
 
Toivottavasti alinan tilanne selkiytyy!

Onko ketään testailemassa lähiaikoina? Täällä jännäillään.

Mun vauvakuume vaan yltyy. Maanantaina syntyy mun kummityttö! Sain tänään kummikutsun !<3 iiik apua! Sydän sulaa!

Unicorn kp8/28, yk4(11)
 
Unohdin aamupissasta tehdä testin, oli niin vauhdikas aamu. Parin tunnin pidätyksellä tyylipuhdas nega :sad001 ei edes minkäänlaista häivähdystä toisesta viivasta.
 
Last edited by a moderator:
Mamma, ihan aikasintaan ke testaan.. Toivottavasti maltan pidempäänkin. :D

Toistaiseksi ei mitään oireita, paitsi että ihme heikotusta/päässä heittää, mutta voi olla mitä vaan.. Alavatsassa ei oo tänään tuntunut yhtään mitään. :/

Silky kp 24/28-29, dpo 9 (10).
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. :) Kaikki viestit olen lukenut, mutta en ole ehtinyt kommentoimaan. No, elättelen toiveita että toukokuu olisi vähän vähemmän kiireinen... Kuluupahan aika ainakin nopeasti vaikka toisaalta toukokuun alku tuntuu lähestyvän kovin hitaasti.

Plussatuulia kaikille!
 
Oisko tää jo ovis? Viime kierrossa tuli tosi vahvana :D tänään vielä täyttyy heilutella peittoa ja sitten seuraavan kerran ehkä seuraavan oviksen aikoihin :D :D mies on aina niin väsynyt töistä niin ei meinaa enään jaksaa..

Jaffa yk2 kp21/31? Dpo-1?

e65ef744ca0d6ebe2e0d13d01c28ec4d
 
Takaisin
Top