Toinen haaveissa <3

KeväänLapsi voi höh! :(

On: Noniin, täti pakkas kampsut ja lähti.

Alinah Kp3/26-33.
 
Ompas tyhmää alinah kun ei kunnon menkat oo. Muutaman päivän päästä tekisin kyl r-testin vielä.

KeväänLapsi mitä ihmettä, ihan selkeä viiva oli liuskatestissä.:eek:

muok. alinah millon oot menossa sinne labraan, voiskohan siinä kattoo sen hcg:n. Pystyiskö se tk lääkäri lisäämään sen siihen lähetteeseen.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa joukkoon Elmeri ja pahoittelut keskenmenosta! :(

Pahoittelut muillekkin negoista ja tädeistä!

Täällä kp 6, täti poistui jo kp 3 ja tallettelut aloitettu hyvissä ajoin.. :grin
 
Mitä ihmettä Keväänlapsi :o ihan selvä plussa oli aikasemmin.

Mä testasin nyt hätäpäissää n.3h pidätyksellä negan. Nyt oikeesti ootan alkaako ne menkat ke.
 
Ompas tyhmää alinah kun ei kunnon menkat oo. Muutaman päivän päästä tekisin kyl r-testin vielä.

KeväänLapsi mitä ihmettä, ihan selkeä viiva oli liuskatestissä.:eek:

muok. alinah millon oot menossa sinne labraan, voiskohan siinä kattoo sen hcg:n. Pystyiskö se tk lääkäri lisäämään sen siihen lähetteeseen.

Pitäisi mennä huomenna tai ylihuomenna. En ehtiny soittaa tk lääkärille että saisko se pistettyä sen lähetteen, muuton jäljiltä en tiedä missä on sen numero. Täytyy kaivella kun kotiin pääsen..
 
Unppa toi testausinto tarttuu. Mun ei varmaan kannattais tulla foorumille ollenkaan ens viikolla.:hilarious:
 
KeväänLapsi, ehkä oli kuitenkin liian laimeaa 1,5 tunnin jälkeen. Anna aromatisoitua yö ja kokeile aamulla uudestaan jos löytyy testi.

Tintuskalle tallettelun iloa!
 
Last edited by a moderator:
Tein pregcheckin testin, negahan se oli kun tein. Mutta nyt täysin kuivuttua ihankun siinä joku viiva näkyisi, mutta eihän tuo oo luotettava. Nää on taas näitä kuuluisia viivan paikkoja.

ImageUploadedByVau Foorumi1491853556.135839.jpg
 
Joo voi hyvin olla viivan paikka, se selvii sillä et testaan 2-4 päivän päästä uudestaan ja aamu pissasta.
 
No nyt alkoi menkat. Itekki ihmettelen niitä viivoja ku tein vielä kahella eri merkillä. Mut wi voi mitään. Kp 1/30 pidennän kierron pituutta. Yk 2 :)
 
Toisessa aiheessa kyselin jo ja siellä asian toimivuutta epäiltiin, mutta kysytään täälläkin. Törmäsin enkkupalstoilla kuukupin käyttöön raskautumisapuna. Eli kuukuppi sisään heti, kun tallettelut on tehty. Idea on siis, että simppoja ei pääse ulos vaan mahdollisimman moni jää sisälle uiskentelemaan. Mitä mieltä olette, onko kukaan kokeillut ja voisiko toimia?

Minä plussasin kakkosesta kuukuppikikkakierrossa :D oli eka kierto kun sitä kokeilin, yk7 :) en sit tiedä oliko suurta apua, mut eipä tuosta haittaakaan ole .. ja o+ päivänä vaan laitoin kupin pariks tuntia.
 
No johan on sekavaa alinah. Toihan on lähes o+ jo. Ehkä se uus r-testi vaikka ylihuomenna vois olla paikallaan.
 
Nojoo, mä teen uuden loppuviikosta.. :)

Laitan kuvan kuivuneesta testistä.


ImageUploadedByVau Foorumi1491897237.853868.jpg
 
Niin ärsyttävää :banghead:
Ihan selkeät ovulaatio oireet ja päivät 15/25-26 ja mies tulee vasta huomenna kotiin illalla työreissusta :facepalm:
Miten me ikinä tuo 7kk neiti ollaan saatu tehtyä kun mies on aina melkein ovulaation aikaan poissa :sad001
 
Takaisin
Top