Toinen haaveissa <3

Mä lueskelen kans aika paljon täälä taustalla. Kp 27/28 dpo 13. Huomenna aattelin testailla. Saa nähhä, taitaa kyllä menkat alkaa. Ollaan tänään juhlittu tytön 2 v synttäreitä isänsä kotikonnuilla. Ihana aurinkoinen päivä sattu kohille [emoji4]
 
Tämmönen tuli hetki sitten. Voisko olla näin laimee dpo 14. Mä en vaan millään vois uskoo että eka kierto mulla nappais. Laitan vielä alimmaks kuvan dpo 11. Vatsassa ainakin tuntuu vähän menkkajomoa.
 

Liitteet

  • 1491711062555.jpg
    1491711062555.jpg
    20 KB · Katsottu: 127
  • 1491711074316.jpg
    1491711074316.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 119
  • 1491711164645.jpg
    1491711164645.jpg
    37.3 KB · Katsottu: 118
KeväänLapsi, mä kyllä uskon ettän toi on jo oikee haamulainen ! Vahvistumisia ja varovaiset onnittelut jo <3
 
Eiköhän toi oo plussa Keväänlapsi, onnea! :) ja ihanaa että tärppäs heti.

Vielä muutama päivä piinailua, ei kyllä yhtään tunnu että ois tärpänny mutta seuraavaan kiertoon sit vaan. Esikoisesta oli menkkajomoja ja tissikipu plussan aikoihin, nyt ei mitään.

Dpo11 nyt menossa.
 
Onnea KeväänLapsi, plussa tuo on. Mulla ei nyt oot laittaa kuvaa, mut mun testi esikoisen dpo14 oli kans aika haalee plussa.
 
Mulla on mehiläisestä lähete verikokeisiin, mutta gyne sanoi että voin mennä myös HUSsin labraan ottaa nuo verikokeet kun on vähän halvempaa, mietin voinko vaan kävellä johonkin labraan ja tiskille sanoo et pitäis saada otettua tämmöset ja tämmöset verikokeet vai soitanko ensin..? Pitää ottaa kp3-5 aikavälillä ne eli heti alkuviikosta. :angelic:
 
Alinah luulet et ne siä HUSissa tarvii kans sen lähetteen. En oo saanu yksityiseltä koskaan lähetettä, mut onks ne lähetteet ainoastaan sinne niitten omaan labraan. Saitko jonkun paperin missä on ne verikokeesta otettavat testit. Sen kans vissiin voi mennä muuallekin.
Korjatkaa kokeneemmat.
 
Joo mä sain paperin käteen jossa on ne mitä pitäis saada otettua verikokeissa, pitäskö mun vaikka soittaa tk lääkärille että saisko se pistettyä lähetteen.. Kun luin justiin netistä et vissiinkin tk lääkärin lähetteellä voi mennä, mut yksityisen lähetteellä kun menee niin ne perii siitä tyyliin saman maksun kun menisit sinne yksityiselle labraan..
 
Keväänlapsi, kyllä tuo ihan plussalle näyttää, peukut pystyssä! :)

Täällä tallettelut talleteltu (oletettavasti dpo -2, -1 ja 1), nyt sitten vaan jännäillään. :)

Silky, kp 16, dpo 1 (voi olla jo kaksikin, ku eka plussa herkempään testiin tuli jo to ilta, mutta lasken nyt näin, niin en hätäile ;) :D), yk 5/3.
 
Tänään 18kp eilen en voinut tikuttaa ovista :( oltiin anopin luona. Illalla kyllä talletuksia oli ja pitkin kiertoa on myös ollut.Onko edelliseen kuvaani tummentunut yhtään vai pysynyt samana minusta ainakin aika samaa on.Nega se on kyllä tulos ja voi vaikuttaa tuo särkylääkkeiden syönti tähän kiertoon viisaudenhammas poistettiin torstaina.
ImageUploadedByVau Foorumi1491738104.060773.jpg
 
KeväänLapselle onnea plussasta ja viivalle vahvistumisia :)

Mulla jää kans täällä kommentointi vähiin kun tuo poika oppinut kiipeilemään niin saa olla silmätkin selässä :D

Tänään kp 7 ja täti lähes pakannut tavaransa, vielä tulee rusehtavaa vuotoa mut eiköhän alkuviikosta pääse talletteluhommiin jos vaan poitsu käy ajoissa nukkumaan. Saa nähdä jaksaako sitä joka toinen pvä taktiikalla kierron puoleen väliin: D

Aloitin greippimehunkin hörppimisen testausmielessä et vaikuttaako miten limoihin. Mietin vaan kun mulla on käytössä Albetol (eli siis verenpainelääke) ja greippihän ei kaikkien kanssa sovi yhteen... toisaalta lääkeselosteessa ei mainittu ettei saisi greippiä käyttää.
 
Hei! Huutelen täällä ekaa kertaa. Aiemmin pyörin vaan tuolla heinäkuisten 2015 ja syyskuisten 2017 ketjuissa. Sain keskenmenon viime kuussa ja nyt riitti rohkeus ja jaksaminen etsiä joku uusi ketju mitä seurailla. Toiveissa siis toinen lapsi, jota toivottu tässä jo jonkin aikaa. Ennen esikoista kolme keskenmenoa, ja nyt sitten tämä yksi..
 
Tervetuloo elmeri, pahoittelut keskenmenosta ja toivottavasti plussaat pian :)

Freyja mun mielestä toi on kiva vaihe kierrossa kun ei tarvi jännäillä niin paljoo kuin tässä loppuvaiheessa, tää kropan kuuntelu vie järjen :D mekin touhuiltiin noin joka toinen päivä, se oli oikeesti kivaa kun vähän panosti :) nyt oon ollu tän viikon ihan kuolemanväsyny niin ei oo niin usein.

Vitsi pieni toivonpilkahdus, alavatsalla on tuntunu kovia nipistyksiä pitkin päivää levossa ja liikkeessäkin..yks jomottelukin oli. Voi oispa tää jotain 8) miten mä jaksan oottaa keskiviikkoon, ei oo testejäkään niin pakko se vaan on.
 
Takaisin
Top