Toinen haaveissa <3

Alinah, nyt en muista olitko testaamassa ovista vai raskautta ovistestillä. Jos ovista, muistitko olla juomatta muutama tunti ennen testiä? Sun kierto kun on välillä ollut pitkä niin ehkä vielä on mahis että ovis tulee tosi myöhässä.

Mamma, ei ehkä ihan vielä, mutta kyllä alkaisin jo noilla viivoilla lämmittelemään miestä. :happy:

Ovista testaamassa, ja kyllä olen ollut juomatta muutaman tunnin ennen kun testiä oon tehnyt.

Niin täytyy toivoo että olisi ehkä vielä tulossa se ovis...

Terolutit piti lopettaa tosiaan koska se voi estää ovuloinnin.
 
Tänään pärähti o+. Samoilla kierronpäivillä kun viime kierrossakin. Mies kellistetty eilen ja varmaan myös tänään talletellaan.
WP_20170408_003.jpg

muok. ja kun pieni pessimisti asustaa minussakin niin noita tikkuja jäi viä 7kpl ens kiertoon.

Mamma84 kp19/~34 yk2
 
Hei muuten, ku oli puhetta lenkkeilyn mahdottomuudesta jäätiköllä, niin tuli mieleen, että kannattaa ehdottomasti hankkia nastakengät (esim. Icebug). Ostin pari vuotta sitten, kun meni hermot ku ei päässyt liikkeelle joillain ilmoilla ja on kyllä ollut niin paras hankinta! Säällä ku säällä pääsee lenkille, se on uskomaton tunne, ku ekaa kertaa kunnon nastat jalassa! :) Ja painon pudotuksen kannalta hyviä on reilun tunnin lenkit 100-130 sykkeellä, näitä ite pyrin tekemään. :)

Unicorn, pahoittelut negoista. :( <3

Täällä talleteltu eilen ja toisssiltana, täytyy katsoa josko vielä tänään saisi miehen kellistettyä.. Oletettavasti tänään ovis..

Silky kp 15, dpo 0.
 
Että semmosta. Kp25 ja vessassa käydessä paperiin tuli vaaleanpunaista että eiköhän se täti sieltä kurvaa paikalle iltaan mennessä. V***ujako tässä mitään ovista loppuviikosta ollu. :(

Sit esikoisella maha niin kovalla että naama punaisena itkien yrittää kakkaa vääntää, jouduin auttaa sitä kun jäi kökkö suuaukolle jumiin...
Saako tommoselle 1v3kk antaa jotain apteekista saatavia lääkkeitä tohon kovaan vatsaan..?
Tuntuu ettei luumusose auta.
 
Alinah, ainakin Pegorionia voi huoletta antaa. Meillä oli keskospojalla käytössä se ihan vauvana joka päivä kun rautalisä laittoi mahan kovalle.

Täällä kp 6 ja vieläkin täti kylässä. Jos alkuviikosta jo lähtisi niin pääsisi tositoimiin.
 
No voihan kökkö alinah. Eikös sulla ollu ihan hyvän kokonen folli sillon ultrassa. Mikä kp sulla oli ultrapäivänä?

Silky perässä tullaan. Saadaan jännäillä samaan aikaan.

On. Kävin jo la:n laskemassa. Vuodenvaihteeseen menis.:hilarious:


Mamma84 dpo-1 yk2
 
No voihan kökkö alinah. Eikös sulla ollu ihan hyvän kokonen folli sillon ultrassa. Mikä kp sulla oli ultrapäivänä?

Silky perässä tullaan. Saadaan jännäillä samaan aikaan.

On. Kävin jo la:n laskemassa. Vuodenvaihteeseen menis.:hilarious:


Mamma84 dpo-1 yk2

Mulla oli sillon kp22 menossa, ja 16mm folli silloin löytyi vasemmalta. Että en tiiä mitä ihmettä tää mun kroppa touhuu, eiku vaan varailee verikokeisiin aikaa..
Jouduin nyt ottaa tamppoonit käyttöön että tää kierto sit oli tässä.
 
Amparo, mulla kans tuli viime kierrossa vasta oviksen jälkeen ne limat :o ekaa kertaa tikutin ja sain vahvan ovisplussan, ennen luulin että ovis on sillon limojen aikaan mut nyt tuli ainakin vasta jälkeen päin :o
 
Alinah, mitä jos jättäisit ma sille gynelle soittopyynnön ja kysyisit, että mitähän sun kroppa meinaa..
 
Silky, niin varmaan täytyy tehdä. Oltiin sovittu että lähden verikokeisiin kun uusi kierto alkaa niin siinä Kp3-5.
 
Minä soittelen maanantaina verikokeisiin lähetteen... ei testien viivat ole vahvistuneet (Laitoin kuvan Plussa-ketjuun). Kamala olo, henkisesti. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että tässäkö tämä oli, liian hyvää ollakseen totta.

alinah, microlaxia voi silloin tällöin kokeilla kovaan vatsaan. Sitä ei saa kuitenkaan kovin usein antaa. Levolacia on turvallista antaa ja Pegorionia, sitä pienintä vahvuutta, olikohan se nyt 6 mg annokset.
 
Iskallt, ei kaikille tule leffaviivoja. Toivotaan, että pieni on kyydissä.
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top