Toinen haaveissa <3

Joo ei tarvi varmaan meidän miesten elää puutteessa!:wink:grin
Toista se on meillä sitten jos raskaaksi tuun. Ainakin viimeks olin niin haluton koko raskausajan, että itseäkin ahdisti.:/ onneks sit ku raskaus oli ohi, niin meni haluttomuuskin ohi.
 
Mä en varmaan enää ikinä saa kahta viivaa testiin. Negaa näyttävät ja valkovuodon mukana tulee verta eli täti tulossa.
Pitää itse olla onnellinen jo tuosta yhdestä ryömivästä nupusta <3.
Ovistestejä pitäs ostaa seuraavaan kiertoon kumminkin.
 
Joo ei ainakaa siinä kierron alkupuolella oo puutetta :D mä taas olin raskausaikana tosi halukas ja loppuaikana se olikin jo aika hankalaa mahan kanssa.
 
Täältä taustalta kyselen, et oliko tääl kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä? Sain itse tänään tsh arvon tietoon ja se oli 0.40 niin olisko jo syy lääkitystä ajatella? Oireita löytyy painon noususta hiusten lähtöön ja väsymykseen. Ollaan 1,5v. sitten annettu kakkoselle lupa tulla, mutta viime lokakuun tuulimunaraskautta lukuunottamatta ei oo onnistuttu...

Muoks..liikatoimintaahan tuo nyt on ku arvo matalalla. No toivottavast ei ala tarvita mitään hoitoo tohon.
 
Muokattu viimeksi:
Täältä taustalta kyselen, et oliko tääl kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsiviä? Sain itse tänään tsh arvon tietoon ja se oli 0.40 niin olisko jo syy lääkitystä ajatella? Oireita löytyy painon noususta hiusten lähtöön ja väsymykseen. Ollaan 1,5v. sitten annettu kakkoselle lupa tulla, mutta viime lokakuun tuulimunaraskautta lukuunottamatta ei oo onnistuttu...

Muoks..liikatoimintaahan tuo nyt on ku arvo matalalla. No toivottavast ei ala tarvita mitään hoitoo tohon.

Lähete menossa mutta en oo vielä verikokeissa käynyt. Kaikki oireet kyllä.

Eiks se ollu jotain 2.0 raja jos raskautta yrittää ?
 
ImageUploadedByVau Foorumi1491581961.610474.jpg


Ei tummu mihkää suuntaan, eikä pissa ollu laimeeta. No tätiä odottamaan saapuvaksi sitten.

Kp24/26-33.
 
Mä taas olin raskaana kokoajan miestä kellistämässä ihan vikaan iltaan asti. Tosin sama jatkuu vieläkin esikoisen jälkeen. Aina ku neiti on saatu nukkumaan ja mies on kotona ni :happy:
 
Hei jee, tonne oli jo tullu "laskettu aika 2018" kumpa pääsis jo tammikuisiin. Ois kyl jännä kun olis la alku vuonna kun kaks aiempaa on ollu syys-ja marraskuussa.
Tein o-testin tässä illalla neljän tunnin pidätyksellä. Mut sit tuli emmerdale ja pojan iltapuuhat ni testi unohtu. Mut eipä tää taida ihan viä plussa olla ja voiko ees luottaa kun ehti kuivahtaa 2h. Noh koitan tehdä täs illalla viä testin ja näkee sit aamulla et mitä cb näyttää.
WP_20170407_002.jpg

Mamma84 kp18/~34 yk2
 
Täällä kierto päivä 16 valkovuotoa runsaasti.Tälläinen ovistesti tänään.Viime kierossa 15kp oli ovistesti plussa.
ImageUploadedByVau Foorumi1491591126.734786.jpg
 
Meillä vietettiin kanssa makkarissa esikoisen odotusaika lähes kokonaan ja nykyäänkin touhuillaan lähes päivittäin. :joyful:

Eiköhän täytetä toi tammikuisten ryhmä ja siirrytään kaikki sinne! :smiley-bounce013
 
Mitä ihmettä mun ja Tintuskan viesteille tapahtui, kun tuli noin moneen kertaan???

Tintuska, hyvä suunnitelma. Sovittu tapaaminen tammikuisten ryhmässä :)

Heitsu, ei plussaa vielä. Mutta jos valkkari alkaa kohta muuttua läpikuultavaksi alkaa varmasti ovis lähestyä.

Niin se nega on pian se ovis on :)
 
Amparo juu treffit sovittu miehen kans makkariin tänään ja varmaan huomennakin jos o+ tulee...ja ehkä myös sunnuntaina.

muok. ja mää ilmottaudun kans sinne la tammikuu 2018-ryhmään.:grin
 
Takaisin
Top