Toinen haaveissa <3

Iskallt onnittelut plussasta, eiköhän siellä joku oo matkassa.

Alinah meillä on varmaan ovis samoihin aikoihin. Tänään tuli eka vilkkuva hymynaama.

Unicorn paljon tsemppiä ja jaksamista laihdutusjuttujen kanssa.


Mamma84 kp17/~34 yk2, eka vilkkuva hymynaama o-testiin.
 
Mamma84 jee! :)

On: Kellistin miehen niin sen jälkeen löhöttiin jonku aikaa sängyssä, sitten kun menin suihkuun niin jotain pientä nippailua tuntui vasemmalla puolella munasarjoissa mun mielestä kun seisoskelin suihkussa. :o

Kp23/26-33
 
Hei kaikki! :greet025 Liityn mukaan kuumeilemaan pikkukakkosesta.
Ollaan molemmat miehen kanssa 28 ja esikois neiti on syntynyt 10/15.
Tänään poistettiin kuparikierukka kp2/25 ja yk1 alkakoon. :happy093

Selasin jokusen sivun taaksepäin teijän juttuja, mutta eipä siitä oikeen mitään mieleen jäänyt.:laughing002

Toivotaan pikaista plussaa kaikille! :signs003

Tintuska kp2/25 yk1
 
Laitetaampa tännekkin viimeinen kuva liuskatesteistä melkeinpä leffaviivat jokaisessa :)
 

Liitteet

  • 2017-04-06_20.00.51.jpg
    2017-04-06_20.00.51.jpg
    665.1 KB · Katsottu: 100
Nööööööööööy! Ei vielä! :grin Rfsu:n testissä ei vielä mitään. Nää apteekkarin testit on paljon herkempiä.. Joten luotan siihen, että ovis on vasta lauantain puolella, ku meillä romanttinen loma. :grin Noooo, kyllä mä nyt kuitenkin kellistän ton miehen varalle, ku edellinen kerta ollu jo viime la.. :P
 

Liitteet

  • _20170406_212025.JPG
    _20170406_212025.JPG
    283.5 KB · Katsottu: 101
Silky vitsit siinähän se o+ möllöttää. Luulin et sun mies on pois kotoa ja tulee vasta vloppuna. Hyvä et saatte nyt kuitenkin hyödynnettyä.:love022
 
Silky vitsit siinähän se o+ möllöttää. Luulin et sun mies on pois kotoa ja tulee vasta vloppuna. Hyvä et saatte nyt kuitenkin hyödynnettyä.:love022
Joo onneksi on ihan kotona! :grin varattiin vaan la hotelli vähän tätä ajatellen. Ei mulla koskaan oo ovis näin aikasin!! :D viime kierroissa ollut kp16.. Mutta tietenkin sitten nyt näin. :D No oisin mä varmaan tänään ton joka tapauksessa kellistänyt, nyt jäänee sitten tallettelut vähemmälle, mutta luotetaan ajoitukseen. ;) Ja eiköhän siitä hotelliyöstä tule nautittua, oli ovista tai ei. :grin
 
Apua voiko tää olla...? Aamupissasta, one step mutta mikä toi kolmas viiva on?! Onko viallinen? :o kai sitä pitää käydä apteekissa!!

Kp26/dpo9
 

Liitteet

  • 20170407_074514_HDR~2.jpg
    20170407_074514_HDR~2.jpg
    416.4 KB · Katsottu: 115
Tee uus testi, näyttäis mun silmään mahdollisesti vialliselta kun tolleen tuo väri levinnyt.
 
Vähän aiheesta sivuun, mut mää täällä itken ja samalla mietin kuin onnekkaita ollaan kun asutaan Suomessa.
Luin just iltalehden sivuilta juttua kuinka yks isä menetti Syyriassa 9kk ikäiset kaksosensa, vaimonsa ja yli 20 sukulaistaan siinä kaasuiskussa.
Ja onhan tuolla sotien keskellä paljon muitakin joilta on kuollu puolen sukua. Ei voi käsittää.:crybaby2
 
Onnekkaita ollaan. En enää lue iltalehtiä ja vastaavia ollenkaan, ne uutiset alkaa mua liikaa ahdistaa. Lapsen syntymän jälkeen ei ole enää mitään halua nähdä uutisia, jotka liittyy lasten kärsimykseen. Ei sillä että olisi ennenkään ollut halua, mutta nyt varsinkaan, kun on oma lapsi.:/
Mulla on vaan ollut pakko rajata uutisten lukemista. Nykyään luen pääutiset jostain, enkä vahingossakaan eksy iltalehden sivuille.:/ kaikki lapsiin kohdistuva väkivalta on vaan niin oksettavaa, että en vaan enää jaksa lukea niitä ja itkeä kaikkien maailman lasten kohtaloita.:'(
 
Mäkään en lue uutisia :P ja yritän vältellä netissäkin kaikkia videoita ja klikkaamasta kenenkään sosiaalisessa mediassa jakamiin juttuihin.
Synnytyksen jälkeen alkoi kaikki ahdistaa enemmän ja en uskaltsnut yhden "poliisit kotihälytys" ohjelman jälkeen nukkuakaan varmaan viikkoon. Nyt kun ei tiedä maailman menosta niin paljon helpompi elää ja olla ja nukkua :D
 
Mää en myöskään kattele uutisia tai lue lehtiä, jääny lapsen synnyttyä kokonaan..
 
Takaisin
Top