Toinen haaveissa <3

Unicorn mulla sama ongelma noitten välipalojen kanssa et tuppaa olee rahkaa ja jotain muuta. Hyvinvointiohjaajan mukaan hedelmiä saa syödä 1 päivässä mutta kasviksia raakana niin paljon kun tykkää, hiilaria tarttee aivot ja kasvishiilari se paras kaikki valkonen höttö pois kuten leipä ja pasta. Mulla kesti kauan päästä yli siitä etten laita enää valkosta pastaa tai spagettia, nykyään korvaan ne täysjyvä tai kauravalmisteilla :) Terveellinen elämäntapa on asenne kysymys ja vaatii opettelua, on tutkittu et ihmisellä kestää huikeet 21 päivää aikaa oppii uus elämäntapa :) Jos kiinnostaa perehtyy niin herbalife.fi sivustolla on lisää infoo, onnea ja menestystä tuleviin haasteisiin ;)

Meillä ei höttöhiilaria oikeestaan ees syödä. Itse harvoin pastaa ja leipää muutenkaan. Real täysjyvä ainoastaan joskus puuron korvikkeena kun meinaa tulla korvista.

Katsoin tuon pirtelön. Ei ollut kovin kallista. Mutta aika paljon kaloreita (yli 200).. Kalorimäärä hyvä aterialle, mutta ei taida kovin kauaa pitää kylläisenä.. kun jos miettii saman kalorimäärän puhtaana ruokana lautaselle. Itselle jäis varmasti nälkä ja sortusin syömään ohi ruokavalion.. Mutta hyvä jos toimii sulla! :)

Mä oon ollut vhh ruokavaliolla monta vuotta, ja siitä kerran lipsuminen vie aina hetkeks sivuraiteelle ja palaaminen takaisin on hankalaa, mut sit taas yleensä viikon sokerittomuuden ja hiilarittomuuden jälkeen taas tulee hyvä boosti. :) Mä oon ruuan ja herkkujen suhteen vähän sellanen holisti, että kun kerran maistaa suklaata niin se on menoa sit. Pitäs pysyä kokonaan maistamatta ja syömättä. Esikoisen raskauteen asti kestin hyvin ruokavaliossa, mutta sitten annoin vähän liikaa narua itelle ja repsahti ruokavalio ihan retuperälle ja tuli 20kg takasin. Nyt oon yrittänyt niitä huonolla menestyksellä pudotella. Välillä saan 6kg pois ja sit ne tulee takas ja taas 6kg pois ja tulee 4kg takas jne.. Liikunta ja ruokavalio menee mulla vähän käsikädessä, että kun liikkuu niin tekee mieli syödäkin terveellisesti, mutta kun jämähtää kotiin niin tulee mielitekoja ja syö huonosti. Mutta eiköhän tää tästä taas lähe kun nyt on hyvä päämäärä ja tavoite taas! .. raskautuminen :P
 
Täytyy sanoo että on 3 viikkoo kulunu siitä kun tein muutoksen ravitsemuksessa ja ikinä aikuisiällä en oo ollu näin täynnä energiaa kun nyt. En oo ikinä uskonu mihinkään poppakonsteihin ja tähänkin läksin mukaan vähän empien mut oikeesti 3 päivän jälkeen huomas energiatasossa jo muutoksia ja myös on kaverit sekä sukulaiset huomannu joten näkyy myös ulospäin! Kaikki tuolla joulukuisissa valittaa väsymystä ja esikoisen alkuodotuksessa en tehny muuta kun töistä tullessa makasin sohvalla. Tää on niin erilaista nyt et ihan unohtaa olevansa raskaana kun ei väsytä :D

Siis voiko tuota käyttää raskauden aikanakin? :)
 
Joo vaati aluks totutella siihen että ensinäkin ruoka on nestemmäisenä ja siihen että pitää kylläsenä seuraavaan ruokailuun. Lisään ite siemeniä ja marjoja pirtelöihin mistä saa kuitua ja auttaa pitämään nälkää tän hetken suosikki suosikki on chiasiemenhyytelö :)
 
Joo vaati aluks totutella siihen että ensinäkin ruoka on nestemmäisenä ja siihen että pitää kylläsenä seuraavaan ruokailuun. Lisään ite siemeniä ja marjoja pirtelöihin mistä saa kuitua ja auttaa pitämään nälkää tän hetken suosikki suosikki on chiasiemenhyytelö :)

Ehkä mä kuitenkin kokeilen.. jos sitä tottus vähempään.. :P aamupala on kyllä aina tosi vaikee kun ei meinaa maistua.. ja kaikki vitamiinit meinaa tulla pillerimuodossa ylös. Mitä makuja suosittelet? :)
 
Joo voi ja sillon pitäs syödä se 3 pirtelöä tosin alotan sen kolmannen sitten vasta kun oon käyny varhaisultrassa varmistamassa et löytyy masusta syke :) Esikoisen aikana söin sen 2 päivässä ja sen avulla sain pidettyy raskauskilot kurissa kerty 8.2 kaikenkaikkiaan. Naposteluun jos on taipumusta niin korvaat herkut raaoilla vihanneksilla niin ei tuu kaloreita mut pääsee silti napostelee toimii itelläni. Ennen iski hirvee tarve saada iltasin jotain makeeta. Ja muuten nälän tunne voi aikuisella olla merkki myös nesteen tarpeesta ;)
 
Oi ihanaa iskallt, se on selvä plussa, onnee!! :) KeväänLapsellakin näkyy jotain!

Mä oon syöny aikaisemmin ihan perusterveellisesti mutta viimeistään imetysaikana jäin kyllä koukkuun makeaan :/ onneks ei oo painon kanssa vielä ongelmaa muutama kilo jäi esikoisesta mutta se ei haittaa. Edelleenkin syön terveellisesti mutta suklaa on mun pahe.

Täällä ei mitään ihmeellistä olotilassa, ei sitten mitään. Ei jomotuksia, tissikipua, haluun JOTAIN!! Tuntuu niin siltä ettei oo tärpänny. Mennään viikonlopuks mun vanhemmille niin siellä en kyllä mitään testaile, ehkä huomenna jos oikeen kovasti tekee mieli. Nyt kp 25/30 ja dpo8.
 
Unicorn ootko mistäpäin muuten kotoisin? Aattelin kun noita herbatuotteita ei voi mistään suoraan ostaa.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1491478711.540003.jpg


Nyt se ovistesti on lähteny taas tummumaan.. ahkeraan taas tikutan. Illalla taas. Sit aamulla taas jne... :D jotain limoja kyl eilisest asti tuntunu..
 
Kiitos onnitteluista :Heartpink

Edetään hiljaa ja varovasti, haluan vielä nähdä viivan vahvistuvan ennen kuin uskallan enemmän iloita. On vielä niin häkeltynyt ja epäuskoinen olo!

Ellikki, tuo vedenjuonti aamulla muuten toimii paremmin kuin hyvin. Minulla ollut jo pitkään todella vaikea saada itseä käyntiin aamuisin, tuntuu ettei vaan kunnolla herää. Aloitin joku aika sitten juomaan 0,5l vettä aamulla heti herättyä, ennen kahvia ja aamupalaa. Ihan oikeasti, nyt tuntuu kuin olisi eri ihminen ja oikeasti herää kunnolla :woot: ja huomasin myös sen, että se aamuvesi ei pissata, eli se todellakin menee käyttöön. En ihmettele vaikka olisi joku nestevajaus ollut päällä.
 
Mä juon yleensä ennen aamupalaa puoli litraa vettä ainakin, mut on vähän ristiriidassa sit ovistestailujen kanssa jos ei saa pariin tuntiin juoda vettä ym. Kun mä oon tosiaan tottunut juomaan 2-3l vettä päivässä..
 
Mäki tein ennen niin et join ennen aamupalaa mut nykyään juon heti kun aukasen silmät koska mulla ainakin meni aikaa heräämisen ja aamupalan välillä pahimmillaan yli tunti joten sitä piristävää vaikutusta ei tuu.
 
Ja kaikille täällä pahoittelut kun oon innostunu paasaa ravitsemuksesta mut jotenkin ku itellään on niin hyvä fiilis niin haluu et kaikilla muillakin on ja innokkaasti sit jakaa tietoa jotta muutkin voi saavuttaa yhtä energisen olon mitä itelläni :)
 
Tänään oon ollu kokopäivän liikenteessä 11 asti ja ei ois moinen onistunu entisillä ruokatottumuksilla :) Lähin siis 11.30 keskustaan sieltä kaveltiin kaverin kaa töölöön kahvilaan, sieltä sit ratikalla kallioon, kalliosta bussilla kotiin korsoon jossa oli aikaa syödä pirtelö ja vaihtaa pojalle vaippa. Sit lähettiin pojan kanssa autolla muskariin ja muskarista jätettiin auto kotiin ja samantien kävely asemalle ja junalla malmille :) Nyt malmilla nään toista kaverii ja käydään kiinalaisessa syömässä, saa hetken hengähtää :D
 
Tänään tein neljän tunnin pidätyksellä testin.Tänään kuitenkin tuli toinen viiva näkyviin kontrolli viivan lisäksi.Ehkä ovis plussa huomenna tai ylihuomenna sellainen viiva nyt oli.

15kp 25yk
 
Takaisin
Top