Toinen haaveissa <3

Tänään kp 25/28 dpo 10-11 ja tämmöset tuli. Oli vähän huonosta pissasta ku unohin aamupissan. Öö näättekö viivassa väriä? :o
 

Liitteet

  • 1491457153264.jpg
    1491457153264.jpg
    19.7 KB · Katsottu: 117
  • 1491457164483.jpg
    1491457164483.jpg
    21.5 KB · Katsottu: 117
Samaa mieltä edellisten kanssa Iskallt!:)

Mulla vissiin tänään vaihtuu kp1. Ei harmita tällä kertaa kamalasti. Mutta tänään saa lapsi viimeistä kertaa tissiä, haikeaa.:sad001 Vähän reilu 1v7kk tätä kesti<3 mut äitiä itkettää, lapsi tuskin tulee olemaan moksiskaan, ei ainakaan pahasti. Mutta pakko lopettaa, jos tärppäämättömyys johtuu siitä, kun ei voi tietää.:sad001
Ja ei me niin kauaa olla vielä yritetty, etteikö voisi johtua vain huonosta tuurista, mut jos johtuukin, niin kyllä harmittaa jos menee kuukausia "hukkaan".

Eli kp1, yk7 alkaa.
 
Unicorn mä kun syön noita herbalife tuotteita niin meillä ainakin puhutaan siitä että ravinto 80 prosenttia ja liikunta 20 eli siis kun ravintoasiat on kunnossa ei tarttee paljon liikkua :) Kaikki paasaa laihdutuksessa usein et liikuntaa lisää, sit kun ihminen lisää liikuntaa mut samalla vähentää syömistä kaikki mikä lähtee lähtee lihaksista eli väärästä paikasta. Lihakset on niitä millä sitä rasvaa sit poltetaan joten sitä pitää olla :)
 
Unicorn mä kun syön noita herbalife tuotteita niin meillä ainakin puhutaan siitä että ravinto 80 prosenttia ja liikunta 20 eli siis kun ravintoasiat on kunnossa ei tarttee paljon liikkua :) Kaikki paasaa laihdutuksessa usein et liikuntaa lisää, sit kun ihminen lisää liikuntaa mut samalla vähentää syömistä kaikki mikä lähtee lähtee lihaksista eli väärästä paikasta. Lihakset on niitä millä sitä rasvaa sit poltetaan joten sitä pitää olla :)

Tätä komppaan. Ite oon varmaan se norsuin täällä mutta tiiän kokemuksesta että ihmedieetit ei auta kuin hetkellisesti ja se laihdutettu määrä tulee kaksinverroin takaisin. Se mikä auttaa on normaali tasapainoinen ruokavalio ja siihen sitten päälle liikuntaa. Mutta liikunta itsessään pelkästään laihduttaa tosi vähän.
 
Jep! :) niinhän se on! Mulla oli 2v pt ennen esikoista, mutta tälleen hoitovapaalla ei oo enää moisiin varaa. Sieltä jäi hyvät opit, kun vaan pystys toteuttamaan. Samoilla ohjeilla yritän mennä, mutta haastetta tuottaa kun sillon kävin 4-6krt viikossa salilla, nyt en pääse ollenkaan. Sillon sai syödä aika paljonkin kun oli ruumiillisesti kuluttava työkin. Nyt en kuluta ylimääräistä juuri ollenkaan, niin ruokaa pitää vähentää jotta mitään tapahtuu. Ensin nostaa kaloreita, että av käynnistyy ja sit pikkuhiljaa laskee. Nyt on tullut syötyä tosi huonosti liian pitkillä väleillä ja vettä ei meinaa muistaa aina juoda tarpeeksi.. illalla sit on kamala nälkä. Kroppa on säästöliekillä. Sit kun ruokaa saa niin kaikki imeytyy kylkiin ja vyötärölle. Aattelin ottaa tähän tueksi jonkun laihdutusvalmisteen. Joskus kouluaikoina tepsi ne ruokavalion tukena, kun en paljon päässy liikkumaan. Täytyy ottaa selvää eri vaihtoehdoista. Nekin kun maksaa, niin ei voi kauheesti arpoo niittenkäön suhteen. Pitäs olla näyttöä että tepsii ;) Joten jos jostain detox, xl-s medical tms on kokemuksia niin saa vinkata :)
 
KeväänLapsi, kyllä siinä jotain näkyy! :)


Tässäpä tämä omani... 48 tuntia odotettu ja aamupissa. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Miksei vahvistu? :smiley-angry017

ihan selkeesti näkyy viiva! onnea!:joyful:
 
Onnea kaikille plussanneille. :)
Mun pitäis saada puettua päälle itselleni ja tolle esikoiselle, pitäis lähteä vetää lenkki ja jos samalla toi nukkuis päikkärit..
 
Toi herbalifen pirtelö on kyllä paras mitä ite oon kokeillu tosin on aika kallis. Mä korvaan sillä pirtelöllä aamupalan ja lounaan, sisältää siis vitamiinit ja hivenaineet ettei pelkkää proteiinia. Nutriletilla on samantapanen valmiste ja on halvempi mut en oo siihen perehtyny sen tarkemmin. Suosittelen aamulla ensimmäisenä kun heräät juomaan ainakin 2 lasia vettä itse juon puol litraa. Se virkistää ja pistää aineenvaihdunnan heti käyntiin :) Sit aterioilla kanssa 1-2 lasia ennen ateriaa niin tulee syötyä vähemmän kun vesi vie tilaa vatsalaukussa. Hyvinvointiohjaaja on ohjeistanu että jokaisella ruokailukerralla on oltava proteiinia myös välipaloissa mikä itelleni tuottaa tällähetkellä ongelmia.
 
Toi herbalifen pirtelö on kyllä paras mitä ite oon kokeillu tosin on aika kallis. Mä korvaan sillä pirtelöllä aamupalan ja lounaan, sisältää siis vitamiinit ja hivenaineet ettei pelkkää proteiinia. Nutriletilla on samantapanen valmiste ja on halvempi mut en oo siihen perehtyny sen tarkemmin. Suosittelen aamulla ensimmäisenä kun heräät juomaan ainakin 2 lasia vettä itse juon puol litraa. Se virkistää ja pistää aineenvaihdunnan heti käyntiin :) Sit aterioilla kanssa 1-2 lasia ennen ateriaa niin tulee syötyä vähemmän kun vesi vie tilaa vatsalaukussa. Hyvinvointiohjaaja on ohjeistanu että jokaisella ruokailukerralla on oltava proteiinia myös välipaloissa mikä itelleni tuottaa tällähetkellä ongelmia.

Pitääpä tutustua tuohon pirtelöön :) mulla on joka aterialla proteiinia. Hiilaria syön normaalistikin vähemmän. Aamupuurosta, kasviksista ja marjoista ja hedelmistä koostuu aika pitkälti mun hh :) välillä vaan tosi vaikee keksiä proteiinia aterialle, ettri tuu kauheen ykstoikkosta "rahkaa ja marjoja" -tyyliin :D
 
Unicorn mulla sama ongelma noitten välipalojen kanssa et tuppaa olee rahkaa ja jotain muuta. Hyvinvointiohjaajan mukaan hedelmiä saa syödä 1 päivässä mutta kasviksia raakana niin paljon kun tykkää, hiilaria tarttee aivot ja kasvishiilari se paras kaikki valkonen höttö pois kuten leipä ja pasta. Mulla kesti kauan päästä yli siitä etten laita enää valkosta pastaa tai spagettia, nykyään korvaan ne täysjyvä tai kauravalmisteilla :) Terveellinen elämäntapa on asenne kysymys ja vaatii opettelua, on tutkittu et ihmisellä kestää huikeet 21 päivää aikaa oppii uus elämäntapa :) Jos kiinnostaa perehtyy niin herbalife.fi sivustolla on lisää infoo, onnea ja menestystä tuleviin haasteisiin ;)
 
Täytyy sanoo että on 3 viikkoo kulunu siitä kun tein muutoksen ravitsemuksessa ja ikinä aikuisiällä en oo ollu näin täynnä energiaa kun nyt. En oo ikinä uskonu mihinkään poppakonsteihin ja tähänkin läksin mukaan vähän empien mut oikeesti 3 päivän jälkeen huomas energiatasossa jo muutoksia ja myös on kaverit sekä sukulaiset huomannu joten näkyy myös ulospäin! Kaikki tuolla joulukuisissa valittaa väsymystä ja esikoisen alkuodotuksessa en tehny muuta kun töistä tullessa makasin sohvalla. Tää on niin erilaista nyt et ihan unohtaa olevansa raskaana kun ei väsytä :D
 
Takaisin
Top