Toinen haaveissa <3

Ääh! Mä en jaksa ku kroppa on ihan sekasin. Naama on täynnä näppyä kuin pahemmallakin teinillä, maha ihan sekaisin, kramppeja ja kipuja alavatsassa ja ajoittainen tappava väsymys. :dead:Toissa päivänä oli vuotanut jotain paksumpaa limaa enempi ihan alkkareihin asti, mitä lie sekin oli. o_OEn oo viittiny tehä testiä kun en millään jaksa uskoa että olis vielä tärpänny. Menkkojakaan ei toistaseks oo näkyny. Turhauttavaa....:meh:
 
Heippa kaikille. Täällä rustaa 9kk pojan äiti. Nyt pikkukakkonen haaveissa ja viimeinen liuska minipillereitä jäljellä jonka jälkeen jään odottelemaan alkaako menkat. Imetän esikoista edelleen tiuhaan, en tiedä kumpi pitää kuukautiset poissa :) onki kellään kokemusta raskautumisesta ilman menkkoja ja vielä kun ekan imetys menossa? :) onnea jo plussanneille ja muille tsemppiä!
 
Nyt hei tammikuisten äidit tän vuoden puolella kaikki plussaamaan, vielä kerkee :wink meitä onkin täällä jo monta kuumeilemassa :) Paitsi että eka vois se kierto täälläkii käynnistyy... sitä odotellessa. Hirveesti ei tuu täällä kuumeilupuolella kirjoteltuu ku tuntuu jotenkii nii kaukaselta ajatukselta se et pääsis yrittämään pikkusisarusta tuolle pojalle :( Tälläkii hetkellä kiinni tississä ja imee pois meiän toiveet kakkosesta...
 
Mulla sama meininki kuin Torakalla :D mutta en ole raskaana, eikä kuukautisia. Vielä täytyy odotella.
 
Mä tosiaan eilen juttelin yhden kätilön kanssa imetysviikon tapahtumassa. Sanoi että niillä jotka imettää tiheämpään kestää kauemmin raskautua uudelleen kuin niillä joilla selkeästi pidemmät imetysvälit. Imetys ei ole käytettävä ehkäisykeino mutta on kuulema parempi "ehkäisyteho" kuin joillain muilla ehkäisyvälineiksi luokitelluilla :D mutta lohdutteli tiedolla että kun vauva vuoden tienoilla niin naisen hormonitoiminta palautuu hiljalleen, yleensä niillä vaiheilla myös nämä tiuhaan tissillä oleilijat rauhoittuvat. ;)
 
Täällä raskauduttiin kertalaakista uudelleen heti kun jätettiin esikoiselta yötissi pois. Imetys jatkui päivisin ihan normaaliin (3h välein) tapaan. Esikoinen oli hedelmöittymisen hetkellä vain 7kk ikäinen.. Eli kyllä voi raskautua vaikka yhä imettää! Tsemppiä kuumeilijoille! Meille tämä raskaus tuli yllärinä, vaikkakin toivottuna sellaisena. Ikäeroa olisi saanu kuitenki tulla mielellään hieman enemmän kun 1v 4kk..
 
Menkat alkoi :( Ja vielä kolme päivää etuajassa!! Luulen että johtuu tuosta geleestä mitä popsin viime kierron alusta saakka. Ne aikaisti ovulaatiota ja siten myös menkkoja.. Alkaa turhauttamaan jo ihan toden teolla!! :(
 
Mulla oli kans gelee tässäkin kierrossa, ovis tuli ihme kyllä myöhemmin, huomenna alkaa aito piina viikko kun on kp 29 ja menkat voi alkaa siis huomenna.. Tai sunnuntaina...tai mitä vaan ma-to välillä... Jos ei näy ens to niin sitten testataan...
 
Niin ku osasinkin vähän aavistella, ei näy menkkoja joten pitkästä aikaa kierto venyy, tähän asti ollut se 29-31 päivää ja tänään siis kp32/35?? Jännää :) Ja piinaavaa, ärsyttää oikein käydä vessassa kun miettii vaan että koska koska...
 
Toivotaan Ninjaanalle hyviä testauksia muutaman päivän päästä! :)
Näin viime yönä unta, että tikuttelin ovista ja näyttikin vahvasti ovulaatio olevan. Sitten aloin epäilemään, että testasinko kuitenkin väärin ja samalla mun mies oli sanonut väärin mun äidille, että olin tehnyt positiivisen raskaustestin enkä positiivista ovistestiä :D en saanut selvyyttä oliko mulla ovulaatio vai ei, mutta olin iloinen, että miehen kanssa oltiin hommailtu, jos se vaikka ovis olikin :D :D
 
Täällä ollaankin jännän äärellä, kun viikonloppuna oli aika varma ovis ja perjantaina pupuiltiin tyylillä "varma päivä" :p. Todennäköisesti luteaalivaihe jää (liian) lyhyeksi, kun tyttö roikkuu tissillä sen 8 kertaa vuorokaudessa ja kierto tuskin muutenkaan venyisi 35 päivään (ovis oletettavasti kp 21), mutta se nyt on ihan varma, että minä onnistun kehittämään miljoona raskausoiretta ja toivon koko sydämestäni sitä pientä mahdollisuutta plussaan :happy:.
 
Onko kukaan testaillut? ☺ täällä kp 27 ja ovistestin viiva tummunut. Eli kierto vielä ihan viturallaan. :D ai imetys vähentää luteaalivaiheen pituutta? Enpäs tiennyt! Meilläkin Yxvasn tuo 8krt/päivä edelleen tissillä. Välillä enemmänkin.
 
Minkä ikäinen tissittelijä teillä Mamma_88 on? Meidän neiti on 10,5 kuukautta, vähentämään voisi hyvinkin siis alkaa, mutta toisaalta kun tyttö on niin pieni tirppana eikä kiinteät tahdo maistua, niin haluaisin turvata kasvua imettämällä. Asioilla on monta puolta, jos imetys estää uudelleen raskautumisen niin toistaiseksi sekin on ihan ok, vaikka vauvakuume hurjana jyllääkin :).
 
Sunnuntaina 6kk. :) kiinteät maistuu hyvin, mut tissiäkin saa vielä niin paljon kuin haluaa. ☺ ihme saa tapahtua että raskautuisin, mut on kai niitä tapahtunut ennenkin .. x)
 
Meillä kun nyt itse ja poika ollut kipeänä niin huomasin välillä ajattelevani että "apua jos tässä olis vielä toinen" :D meillä ei ole sukua lähimainkaan, paljon vertaistukea ja ystäviä on mutta heilläkin omia pieniä lapsia niin jos tarvitsisin apua niin en tiedä olisiko auttajaa. Nyt kun taas paranemaan päin niin huomaa haaveilevan toisesta vauvasta :) onko muilla haaveissa pieniä ikäeroja? Plussia ja miinuksia on varmasti oli sitten ikäeroa vähän tai paljon :) poika täyttää 10kk kun tuo minipilleriliuska on syöty.
 
Meillä poitsu ensvikolla 9kk ja toinen saisi ilmoittaa tulostaan vaikka heti. :grinHaluan tehdä lapset alle 30v eli tässä on vielä vajaa neljä vuotta aikaa, haaveissa olis kolme lasta. Muutenkin olisi kiva että lapsilla olisi toisistaan seuraa ja samat leikit kun ikäerot ei venyisi kamalan pitkiksi. Meidän pikkumies on sen verran tyytyväistä ja hyvin nukkuvaa sorttia, niin toistaiseksi ajatus toisesta ei vielä ole kauhistuttanut. Mutta, kierron käynnistymistä odotellessa...:meh:
 
Takaisin
Top