Toinen haaveissa <3

Tässä tämän viikon saldo oviksen metsästyksen suhteen.Onks teidän mielestä tämän päivän ovistestin viiva vaaleampi kuin eilinen?Mikä tulos teidän mielestä näissä testeissä on plussa vai nega.Testi on apteekkarin omia ovistestipuikkoja.


13kp 2yk
ImageUploadedByVau Foorumi1491330942.885321.jpg
 
Mulla ei oo lähteny noi ovistestit uudestaan tummumaan, mut ei voi mitään..
huominen gynekäynti jännittää, vaikka on sitä tullu käytyä gynekologisessa tutkimuksessa ennenkin mut jänskättää vaan mitä tuleman pitää..

Esikoinen alkoi oksentaa tossa, aamulla maidot pihalle ja kun oli tarkoitus yrittää iltapalaa antaa sille niin oksensi kaksi kertaa kaaressa tavaraa ulos..

Ei oo oikee mitään suostunut syömään kun viime viikosta asti duunaillu alakulma hampaita...

Alinah kp21/26-33
 
Mä en ymmärrä, mulla ollut valkovuotoa tähän asti. Eilen tuntui alavatsalla pistävää kovaa kipua kahteen otteeseen aamulla ja aamupäivästä. Tänään valkovuoto loppunut..
Tein aamulla testi mutta en itse ainakaan nää siinä viivaa.

Unicorn17: tsemppiä tähän päivään [emoji173]

Tänään ko26/28 dpo9
 

Liitteet

  • 1491368913325.jpg
    1491368913325.jpg
    47 KB · Katsottu: 121
Tänään tein liuskatestin ja tänään ei tullut kontrolliviivan lisäksi viivan viivaa.Rfsu:uun ovisliuska testi oli.
 
Laitan tän nyt tännekin tämän.

Oli ihan kiva käynti!
Hintaa tuli 206€ ja nyt ollaan sit köyhiä.
Sain parit reseptit, käski heti lopettaa terolut kuurin.
Munasarjat näytti hyviltä, vasemmalla oli 16mm folli, oikealla puolet pienempi. Gynen mukaan ovis olis vasta tulossa ja limakalvon paksuus oli hyvä. Sanoi että loppuviikkoon mennessä tulis ja että olkaa yhdessä. Mä kirjottelen lisää kun pääsen kotiin tarkastelee näitä papereita. :)
 
Hienoa Alinah. Oli kyl varmaan hintansa väärti kun sai paljon tietoa kerralla ja apuja raskautumiseen. Saako kysyä mitä reseptejä sait?
Nyt sitten vaan talletteluja, jee. :happy:
 
Joo mäki testasin esikoisesta yhden liuskatestin ja sit yhden digin ja ovista en ikinä, tää porukka täällä vaan innostaa testailee ja toisaalta kun tiedän et meillä tuo lapsiluku on tuo 2 niin sitä tekee testejä kun ei sit enää tuu tehneeks :)
 
Hienoa Alinah. Oli kyl varmaan hintansa väärti kun sai paljon tietoa kerralla ja apuja raskautumiseen. Saako kysyä mitä reseptejä sait?
Nyt sitten vaan talletteluja, jee. :happy:

Thyroxin kuurin 6kuukaudelle ja tulehdukseen piti olla joku 5 päivän antibiootti mutta sitä ei näy missään papereissa.
Kohta apteekkiin niin saa nähdä onko sitä antibioottia määrätty.
 
Muokattu viimeksi:
Alinah, hyvä et sait apua gynen käynnistä. Mukavia yhdessäolohetkiä sinne :)

Ellikki, ihanaa kun testailet niin pääsee viivoja ihailemaan. Mä yritin omia testailuja hillitä ettei mieheltä tuu sanomista :)

ON: ihme menkat tosiaan menossa. Tänään siis kp 3 ja vuoto ihan minimaalista. Saa nähdä loppuuko ja alkaako sit uudestaan tuhruttaa, kun sellaista ollut muistaakseni aiemminkin. Yleensä siis vuoto mulla kestää viikon. Kaiken lisäksi ennen esikoista kierronpituus ollut reilusti yli 30pv ja nyt näyttää jääneen siihen 27-30pv.

Aloin jo miettimään et alkaako mulla tulla jotain muutoksia iän myötä kun 30v tuli täyteen, ei pliis vielä mitään vaihdevuosia :D Mä haluun vielä muutaman lapsen lisää :D Huomenna suuntana greippimehun osto kaupasta. Tai sit jos kävis illalla kun töistä pääsee.
 
Ilmeisesti noi mun haamuja ja viivanpaikkoja vaan . Gyne sanoi että ennen kuukautisten pois jääntiä on ihan turha edes testailla kun ne on vaan niitä haamuviivoja eikä kerro kuulemma mistään mitään. Selvä.

Gynellä siis käyty. Jäi vähän huono fiilis. Kaikki kunnossa onneks joten rakenteellisesti ei mitään vikaa pitäs olla. Ultralla kaikki vastaa kierron vaihetta. Kp27/28-32 dpo8 ja keltarauhanen näkyy ja on jo vähän surkastunut. Joten menkkoja odotellessa! Limakalvo hyvä. Ei kuulemma kannata alkaa millään ruveta raskautta pakottamaan. En saanut reseptejä enkä muutakaan. Mutta ainakin tuli nyt käytyä, että kaikki ok.

Käski laihduttaa ja unohtaa ovistikutukset sun muut ettei liikaa ala stressata. Sitä painonpudotustahan mä just stressaan. Kun se ei putoo vaikka olisin viikon syömättä. Tai söisin ohjeen mukaan. 6kg lähtee, niinkun nyt lähtenyt lähtenyt ja jämähtää siihen. Kerääntyy vaan kylkiin kaikki! Mä oon laihduttanu kolme kertaa 30kg joten osaan kyllä ja tiiän kikat, mutta nyt ne ei vaan toimi. :/

En tiiä mitenkä tässä nyt jatketaan. Meillä ei varmaan tuu seksiä harrastettua koskaan oikeeseen aikaan jos en tikuta, koska jos ei yritetä niin meidän sekstailut ajottuu just menkkojen loputtua ja sit ennenku ne alkaa. Yleensä näin. Keskellä kiertoa mies ei jaksa joka kolmas päivä eikä aina ees kerran viikossa. Tai sitte ei pysty mitenkään vaikka haluais.

Stressaan painonpudotusta kun en ehdi liikkumaan niin kun haluaisin .. ja ruokavaliolla laihduttaminen ei sovi mulle näköjään kun ei se tipu mihinkään nesteiden jälkeen enää. Ja oon niin äkänen kun en saa ruokaa ettei mies kestä mua enkä mä itteäni. Täytyy varmaan hyväksyä itsensä nyt sit tämmösenä ja olla vaan onnellinen tosta esikoisesta <3 raskautuu joskus sit vahingossa, jos niin tarkotettu.

:(

Unicorn 27/28-32 dpo8
 
Ilmeisesti noi mun haamuja ja viivanpaikkoja vaan . Gyne sanoi että ennen kuukautisten pois jääntiä on ihan turha edes testailla kun ne on vaan niitä haamuviivoja eikä kerro kuulemma mistään mitään. Selvä.

Gynellä siis käyty. Jäi vähän huono fiilis. Kaikki kunnossa onneks joten rakenteellisesti ei mitään vikaa pitäs olla. Ultralla kaikki vastaa kierron vaihetta. Kp27/28-32 dpo8 ja keltarauhanen näkyy ja on jo vähän surkastunut. Joten menkkoja odotellessa! Limakalvo hyvä. Ei kuulemma kannata alkaa millään ruveta raskautta pakottamaan. En saanut reseptejä enkä muutakaan. Mutta ainakin tuli nyt käytyä, että kaikki ok.

Käski laihduttaa ja unohtaa ovistikutukset sun muut ettei liikaa ala stressata. Sitä painonpudotustahan mä just stressaan. Kun se ei putoo vaikka olisin viikon syömättä. Tai söisin ohjeen mukaan. 6kg lähtee, niinkun nyt lähtenyt lähtenyt ja jämähtää siihen. Kerääntyy vaan kylkiin kaikki! Mä oon laihduttanu kolme kertaa 30kg joten osaan kyllä ja tiiän kikat, mutta nyt ne ei vaan toimi. :/

En tiiä mitenkä tässä nyt jatketaan. Meillä ei varmaan tuu seksiä harrastettua koskaan oikeeseen aikaan jos en tikuta, koska jos ei yritetä niin meidän sekstailut ajottuu just menkkojen loputtua ja sit ennenku ne alkaa. Yleensä näin. Keskellä kiertoa mies ei jaksa joka kolmas päivä eikä aina ees kerran viikossa. Tai sitte ei pysty mitenkään vaikka haluais.

Stressaan painonpudotusta kun en ehdi liikkumaan niin kun haluaisin .. ja ruokavaliolla laihduttaminen ei sovi mulle näköjään kun ei se tipu mihinkään nesteiden jälkeen enää. Ja oon niin äkänen kun en saa ruokaa ettei mies kestä mua enkä mä itteäni. Täytyy varmaan hyväksyä itsensä nyt sit tämmösenä ja olla vaan onnellinen tosta esikoisesta <3 raskautuu joskus sit vahingossa, jos niin tarkotettu.

:(

Unicorn 27/28-32 dpo8

Voi unicorn :(
 
Takaisin
Top